Kaip atsikratyti košmarų: įvardyti penki paprasti būdai


Košmarus mato ne tik vaikai, bet ir daugelis suaugusiųjų. Baisūs sapnai suaugusiems žmonėms dažnai kyla dėl streso, psichinio ir fizinio nuovargio, vaikystės traumų ir kt. Košmarai trukdo normaliai miegoti ir sukelia, nors ir laikiną, tačiau stiprų nerimą.

 

Visam laikui jų atsikratyti neįmanoma, tačiau galite žymiai labiau sumažinti jų dažnumą tik šiek tiek pakoreguodami savo gyvenimo būdą.

 

Anksti eikite miegoti ir pakankamai išsimiegokite

 

Miego trūkumas yra viena iš pagrindinių baisių sapnų priežasčių. Kai miegame nedaug, sapnų intensyvumas ir ryškumas žymiai padidėja, tuo padidindami košmarų tikimybę. Eikite miegoti bent prieš vidurnaktį ir miegokite 7–8 valandas. Jei esate pelėda arba dažnai dirbate naktinėje pamainoje, stenkitės dienos metu pakankamai išsimiegoti.

 

Mėgaukites dažniau karšta vonia

 

Tai atpalaiduoja, pašalina raumenų įtampą ir padeda greičiau užmigti. Jei nėra alergijos, į vandenį įlašinkite kelis lašus levandų aliejaus, tada jūsų miegas bus dar stipresnis ir jokie baisūs košmarai jūsų netrukdys.

 

Pasitikrinkite vaistus

 

Kai kurie vaistai gali sukelti blogus sapnus, pavyzdžiui, antidepresantai. Jei sapnuojate košmarus ir vartojate vaistus iš šių grupių, gali tekti kreiptis į gydytoją, kad pakeistų vaistus.

 

Sumažinkite stresą ir nerimą

 

Dienos metu patiriamos neigiamos emocijos daro įtaką smegenų veiklai miego metu. Sumažinkite streso ir nerimo lygį: kiek įmanoma pašalinkite visus galimus dirgiklius, medituokite, pamaloninkite save maloniomis smulkmenomis ir nepaisykite neigiamumo, apkalbų, siaubo istorijų iš naujienų ir t.t.

 

Nevalgykite prieš miegą

 

Deja, bet naktiniai valgymai taip pat turėtų būti neįtraukti, jei norite ramiai miegoti naktį. Maisto virškinimo procesas priverčia smegenis būti aktyvesnėmis, nei turėtų būti naktį, todėl padidėja košmarų rizika.

 


2500

Taip pat skaitykite