NASA pristatė erdvėlaivį, kuris žmones skraidins į kitas galaktikas

ateities-tarpgalakitnio-erdvelaivio-konceptasJAV Nacionalinės aeronautikos ir kosmoso administracijos (NASA) mokslininkai pristatė ateities erdvėlaivio, kuris turėtų žmones skraidinti į kitas planetas, dizainą.

Tiesa, projektas dar tėra labai ankstyvame etape, tačiau pirminiai bandymų rezultatai liudija, kad fizikams gali pavykti įgyvendinti projektą, kuris kol kas skamba kaip fantastika.

Naujoje erdvėlaivio konceptą sukūrė NASA mokslininkas dr. Haroldas White’as su 3 D menininku Marku Rademakeriu.

H.White’as visą gyvenimą dirbo stengdamasis sukurti erdvėlaivius, kurie judėtų greičiau už šviesą. Naujasis NASA kuriamas erdvėlaivis turėtų šį tikslą pasiekti, lenkdamas aplink save esančią erdvę ir taip sutrumpindamas atstumą, praneša sciencealert.com.

Tai – labai sudėtinga technologija, be kurios tarpgalaktiniai skrydžiai būtų beveik neįmanomi. Jei juos ir pavyktų įgyvendinti, skrydžiai truktų dešimtmečius ar net šimtmečius, o tam reiktų itin didelio kiekio kuro ir didelės masės. Net jei tokiu erdvėlaiviu ir pavyktų pasiekti kelionės tikslą, mūsų karta rezultatų nesulauktų.

Taigi reikalingos alternatyvos, kurios veiktų kitokiu principu: dar Alberto Einsteino reliatyvumo teorijoje kalbama apie tai, kad negali egzistuoti greičiau už šviesą judantis objektas.

Dr. White’as ir kiti fizikai atrado spragų tam tikrose matematinėse lygtyse, kurios rodo, kad erdvėlaikį iš tiesų įmanoma išlenkti. Dabar tam ieškoma įrodymų.

Ir jie yra arčiau tikslo, negu daugeliui gali pasirodyti. Fizikai jau ėmė eksperimentuoti su mažais erdvę iškreipiančiais burbuliukais.

Mokslininkai inicijavo interferometrą bandymų stende, kuris mėgins generuoti ir fiksuoti mikroskopinius mažus erdvę iškreipiančius burbuliukus.

Tyrėjai mano, kad sukūrus erdvėlaikio iškreipimo principu veikiančius variklius iki Kentauro Alfos – arčiausiai mūsų Saulės sistemos esančio žvaigždyno, – būtų galima nuskristi per dvi savaites.

XiO

:D

XiO

ss

Tai pasakyk kokiais aparatai, ir kokiu principu?

Hab.Dr. Liucijus Norvila

O taip mes net neabejojame sita tamsa. Jus buvote pagrobtas, zinoma zinoma. Ir jus zinote kokiais aparatais jie skraido o taip situ mes taipogi neabejojame. Teskite savo pasakojima. kadangi jums yra visi asmenybes sutrikimo pozymiai, su manijomis bei vaizdiniais, fiksuotinas realybes suvokimo ir isgalvosenos realiju nebuvimas.. idomu ar syta tamsta gauna informacija is grobiku, garsu arba vaizdiniu pagalba. Butu idomu su tamsta pasikalbeti , gal but jus noretumete ateiti pas mane papasakoti savo istorijos. Jums reikia atskleisti tai visam pasauliui, ir medicinai taip pat…….

...

Taip taip taip. Tik jau nereikia, tas erdvėlaivis greičiausiai jau senai yra isukurtas minimum prieš 10 metų. Juk nepaslaptis, kad mūsų Giarbiamoji NASA viska slepia nuo mūsų paprastų ir pasak juos kvailų žmonių. Dažniau pažiūrėkit Ren tv (visos laidos rusų kalba, bet jei kas nesupranta kartais būna lūetuviški subtitrai) būna kartais kai kuriose laidose atskleidžia tokias paslaptis apie NASA, o jau čia kiekvieno reikalas tiketi ar ne.

oooooooooooooooooo

daraska teisus, zmonija nesuvokia kokiais dar greiciais, suoliais mes igausim pagreity, cia nereiks net tu 300metu, manau uzteks ir 200 ar 150

Denisas

Tegu pirma i marsa nuskrenda :D

Vaidas

Jai ju naujoji technologija pasiteisins, po keliu desimtmeciu ja galetu pritaikyti ir automobiliams. Zinoma jie neskries zviesos greiciu del aerodinamikos ir dar dauk kitu trukumu. Bet tai butu puiki naujos technologiju eros pradzia.