KAD GALĖTUMĖTE „PALEISTI“ PRAEITĮ, JUMS REIKIA PEREITI PER ŠIUOS 5 ETAPUS

Atsisveikinti su tuo, kurį jūs taip mylite, visada sudėtinga. Kiek bemiegių naktų praėjo nuo tos dienos, kada jūs atsisveikinote? Jūs užstrigote praeityje ir negalite judėti toliau? Jūs norite užmiršti. Ir jūs norite atleisti. Bet jūs paprasčiausiai negalite. Jūs galvojate, kad jūs užmiršote pačius geriausius prisiminimus apie praeitį. Bet kaskart, kai tik jūs praeinate pro tą vietą, kur susipažinote, seni geri laikai vėl atsiranda jūsų sąmonėje ir jūs tiesiog negalite nepravirkti. Jūs galvojote, kad atleidote už viską, ką jums padarė. Bet kiekvieną kartą, kada tik jūs pamatote, kad jo/jos veidas atsiranda Jūsų facebook,o puslapyje, jūs jaučiate, kad jūsų širdis prisipildo melancholijos ir įniršio. Paleisti visada sunku. Bet štai, ką mes galime padaryti su skausmu ir praradimu.

5 GEDULO ETAPAI

1. To NEGALI būti

Pirmoji reakcija santykiams pasibaigus yra realybės neigimas. Tai gynybinis mechanizmas, kuris trukdo jums susidoroti su liguistais jausmais. Jūs bandote apsimesti, kad viskas tvarkoje, bet giliai širdyje jūs žinote, kad taip nėra. Kai pas jus atsiranda pojūtis, kad jūs neigiate praradimą, jūs turite sutelkti dėmesį į žiaurios tiesos priėmimą:

*Priminti sau, kad viskas keičiasi kiekvieną dieną.
*Nustoti siųsti tekstinius pranešimus ar skambinti, kaip jūs įpratę.
*Leisti sau verkti, kai jaučiate skausmą.
*Pasilikti su kažkuo, kas gali jums padėti priimti tiesą.
*Vesti dienoraštį, kad galėtumėte užsirašyti, kaip jaučiatės kiekvieną dieną.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

2. Įniršis. Kaip jis(ji) galėjo taip su manimi pasielgti?

Laikui bėgant, tikrovė tampa mažiau miglota ir jūs palaipsniui jaučiate sielvartą ir skausmą. Skausmas kartais nukreipiamas ir išreiškiamas kaip įniršis. Jums reikia, kad kažkas būtų apkaltintas, kad sukėlė jums skausmą: jūsų buvusysis, žmonės aplink jus, Visata ar net jūs pats. Racionalu, jūs žinote, kad jie negali būti kaltinami, bet jūs tiesiog negalite kontroliuoti savo emocijų. Jums reikia atleisti:

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

*Žinokite, kad jūs dalinatės atsakomybe dėl išsiskyrimo.
*Atleiskite sau už įvairius trūkumus, nes niekas nėra tobulas.
*Supraskite, kad jūs ne vienintelis, kuris kenčia skausmą.

3. Nejaugi mes negalime pabandyti?

Kada jūs suvokiate, kad realybė stumia jus prie uolos krašto, jūs imate panikuoti ir stengiatės išgyventi. Jūs pasiruošę padaryti viską, kad tik pakeistumėt situaciją. Jūs ieškote visų įmanomų būdų, kad grąžintumėt jį (ją) atgal. Gal būt derybų ar grasinimų keliu. Jūs tiesiog nenorite jausti skausmo. Bet daugeliu atvejų viskas vyksta ne taip, kaip jūs norite. Jums geriau paleisti:

*Laikinai venkite tiesioginio kontakto.
*Laikykitės kuo toliau nuo socialinių tinklų, kur jūs galite atrasti kažką apie jį (ją). Nuo vietų, kur galite susitikti.
*Įtikinkite save, kad esate pakankamai nepriklausomas, kad būtumėte vienišas.

4. Depresija: viskas baigta.

Kada jūs galų gale suvokiate, kad nieko nebegalite pakeisti, jūs puolate į depresiją: visą laiką jaučiate nuovargį, nieko nenorite daryti, vengiate draugų ir šeimos, netenkate apetito ar persivalgote, kenčiate nuo nemigos ar per daug miegate. Beviltiškumas jus slegia.
Niekas nesako, kad tai lengva, bet jūs turite atstatyti savo psichinę ir fizinę sveikatą. Kol dar nėra per daug vėlai.

*Apsupkite save pozityviais žmonėmis.
*Atsijunkite nuo darbo.
*Pakalbėkite su kuo nors, kas pasiruošęs išklausyti.
*Išvykite į kaimo vietovę ir pakvėpuokite tyru oru.

5. Priėmimas: gerai, aš pabandysiu.

Kada jūs pradedate priimti tai, kas vyksta, jūs palaipsniui galite pradėti jausti ramybę ir susitaikyti su praradimu. Tai negarantuoja laimės, nes jūs vis dar randatės vienoje gedulo stadijoje, bet jūs būsite mažiau emocionalus ir pradėsite tolumoje įžvelgti šviesą. Ir šviesa galų gale atves jus namo. Daiktai, kurie iššaukia prisiminimus, vis dar gali išjudinti jūsų emocijas, bet jūs turite užkirsti kelią savęs naikinimui.

*Senas nuotraukas padėkite į tokią vietą, kur negalėsite lengvai pasiekti.
*Laikykitės kuo toliau nuo tokių vietų, kurios sukelia emocijas.
*Susitelkite ties išsiskyrimo privalumais.
*Patikėkite, kad viskas bus gerai ir tai tik laiko klausimas.

Mes visada norime ilgalaikių santykių. Mes norime, kad kažkas liktų su mumis, kad ir kas atsitiktų gyvenime. Mes norime tęsti. Bet kartais tai, kas daro mus stipresniais, yra mokėjimas paleisti. Kada ateityje jūs atsisuksite atgal, jūs nustebsite, pamatę, kiek daug jūs išaugote.
Šaltinis: http://www.brainum.ru
Vertė: Mėnesiena: Būrimas kortomis.


2500
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Naujausius Seniausius Geriausius
paprika [aitrioji]

kazkada teko patirti issiskyrima. po kurio laiko ir as ir jis sukurem savo seimas.. vaikai uzaugo, vos ne 3desimtmeciai prabego.. bet atsitiktinai pamacius, o jei dar akys susitinka= i sirdi trenkia kaip perkunas.. nera nei nuotrauku, nei laisku, bet sirdis prisimena viska..nors meile buvo tik platoniska su vos keletu nekaltu buciniu…

nesvarbu

Tikra tiesa