Kaip transformuoti save ir savo gyvenimą, jei tam turite vos keletą laisvų minučių kasdien?

Nemažai žmonių domisi saviugda, tobulėjimu bei nori pakelti savo gyvenimo kokybę, tačiau dažnai tam nenori skirti per daug laiko. Pabandykime šiam reikalui skirti po keletą minučių kasdien.

 

Iš tikrųjų, reguliarus kasdienis judėjimas į priekį po truputį gali atvešti stulbinančius rezultatus. Tereikia vadovautis šiais principais:

 

1. Kasdien atlikdami tuos pačius veiksmus ugdykite savyje naujus įpročius. Nesitikėkite iš savęs per daug. Mėgaukitės nedideliais, tačiau reikšmingais pasiekimais, kurie vėliau gali iššaukti didžiulius pokyčius. Iš pradžių svarbu išmokti reguliariai kartoti naujus įpročius, neatsižvelgiant į jų veiksmingumą. Šiuo atveju iš pradžių kiekybė, o tik paskui kokybė. Pavyzdžiui, norite perskaityti daugiau knygų. Neverskite savęs skaityti kasdien po visą skyrių, jeigu to iki šiol nedarėte. Užteks ir vieno ar dviejų puslapių prieš miegą kasvakar.

 

2. Vienu metu sutelkite dėmesį į vieną naują įprotį, kurį norite išsiugdyti. Net jei šiuo metu esate nusiteikęs nerti į tobulėjimo srovę, tokio entuziazmo ilgam gali neužtekti. Geriau savęs nepervarginti. Mūsų smegenys fiziškai nepajėgios efektyviai susitelkti į daugiau nei vieną dalyką vienu metu. Geriausia vienu metu imtis tik vieno naujo įpročio. Daug kur galite rasti rekomendaciją tam paskirti 21 dieną, tačiau ši taisyklė galioja ne visada ir ne visiems. Tiesiog stebėkite save ir kai jau matysite, kad vakarinis skaitymas tampo savaime suprantama dienotvarkės dalimi, imkitės rytinės penkių minučių mankštos ar dar ko nors.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

 

3. Pašalinkite kliūtis savo naujiems įpročiams. Ėmęsi pokyčių pastebėsite, jog kažkas jiems vis kliudo. Pasistenkite pašalinti tą “kažką”. Pavyzdžiui, jei ėmėtės vakarinio skaitymo, pasirūpinkite, kad jūsų knyga visada būtų kažkur šalia lovos, taip pat būtų pakankamas apšvietimas tam, kad neliktų jokių pasiteisinimų, dėl ko jūs šį vakarą negalite skaityti.

 

4. Savo naujus įpročius “lipdykite” ant jau turimų. Juk jūs jau turite kažkokių gerų įpročių. Pavyzdžiui, kas rytą nusiprausiate bei išsivalote dantis. Susiekite su šiais veiksmais dar ir trumpą mankštelę. Ryte keliaudami į vonią žinokite, kad tenai atliksite ne tik įprastinius savo higienos ritualus, bet ir pasiražysite, padarysite keletą tempimo pratimų ar pan.

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

Parengta pagal http://nashaplaneta.su


2500