Laiko ir erdvės siurprizai

Daugeliui lakūnų ir kosmonautų teko ne kartą stebėti ir pajusti nepaprastus ir baisius nutikimus už kuriuos daugelis iš jų sumokėjo savo psichinė sveikata.

 

1994 metais, vienas iš rusų kosmonautų, pusmetį padirbėjęs kosminėje stotyje MIR pasakojo draugams, kad skrydžio laiku tiek jis tiek jo porininkas jausdavo fantastinius pojūčius.

 

Jiems atrodydavo kad jie pavirsta kitais žmonėmis, gyvūnais ir netgi humanoidais. Jie tarsi persikeldavo į kitus matavimus, nežinomas planetas. Pradėdavo kontaktuoti su kažkokiu nežinomu visatos informacijos centru. Apie panašią būklę pasakodavo ir kiti kosmonautai iš kitų kosminių ekipažų, bet nei vienas iš jų nenorėdavo paviešinti šiuos faktus visuomenei. Žinomi atvejai kai laivuose kosmonautai sutikdavo senai mirusių artimūjų fantomus arba pradėdavo bendrauti su žemėje pasilikusių žmonių sielomis.

 

Tas pats vyksta ir su lėktuvų pilotais. Pavyzdžiui Didžiosios rankos fenomenas.

 

Pilotui pradeda atrodyti kad šturvalą laiko ne jo, o kažkieno kito nematoma ranka. Amerikiečių KOP vadovybė nagrinėjo šį reikalą ir pasirodė kad 15 proc. pilotų jaučia šį fenomeną. Manoma kad tai dažnai tampa ir aviakatastrofų priežastimi.

 

Amerikos pilotai Maiklas Bersas ir Džei Filipas baiginėjo skrydį kai netiketai lėktuvą apsiautė pilka migla ir abu pilotai pamatė kad atsidūrė pakankamai keistoje vietoje. Jie tarsi skrido virš žemės kuri pavirto išdeginta akmenine dykuma. Jiems parodė Hirosimos sprogimą, masines Džorštauno sektantų savižudybes, kitas žmonijos tragedijas. Aplink lėktuvą šoko ugniniai rutuliai ir abu pilotai nusprendė kad jie pateko į pragarą.

 

Kažkokiu būdu jiems opavyko suvaldyti lėktuvą kuris vėl išsilyginęs skrido žydra ramiojo vandenyno padange…

 

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

Sudužusių lėktuvų šmėklos ne toks jau retas reiškinys skraidančiuose lėktuvuose. Virš karinio Montroe aerodromo Škotijoje, dažnai pasirodo du vaiduokliai. Vienas iš jų biplanas kuris sudužo 1913 m., o antras eskadrilės vadas kurio lėktuvas sudužo 1942 m. avarijos metu.

 

Kalbama kad avariją sukėlė mechanikas kuris nekentė vado. Manoma kad jis ieško kaltininko kuriam galėtų atkeršyti už savo pirmalaikę žūtį. Virš Anglijos aerodromo Biggin Hill (kažkada ten buvo KOP bazė) periodiškai pasirodo atrojo pasaulinio karo laikų naikintuvas Spitfaier. Daugybės liudininkų akivaizdoje lektuvas skutamuoju skridimu laksto aplink aerodromą, o kartais net būna girdimas jo variklio darbas.

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

Specialistai mano kad lėktuvai gali patekti į anomalius “laiko tėkmės sutrikimo taškus”. Būtent tuom jie stengiasi paaiškinti kokiu būdu lėktuvai kartais atsiduria kitame laike arba atsiranda per tūkstančius kilometrų nuo tos vietos, kur jie negalėtų patekti fiziškai.

 

1960 metais, karo lakūnas Sergejus B. tarnavo tolimuosiuose rytuose. Kartą apskridęs nurodytą karinio poligono zoną, jis neteko valdymo. Prietaisų rodyklės užstrigo viršutinėse padėtyse, o už kabinos gaubto tvyrojo absoliuti migla ir jis atrodo net sekundei prarado sąmonę.

 

Kada jis atsigavo, variklis jau buvo užgesęs, o lėktuvas greitai smigo žemyn. Jam pavyko katapultuotis. Nusileidęs žemėlapyje jis suirado kad randasi už 700 km nuo savo bazės, nors tai tetruko tik keletą minučių daugiausiai dvi.

 

Su juo poroje skridęs leitenentas pasakojo kad pastarojo Migas tiesiog akyse dingo iš horizonto. Laimei vėliau lakūną pavyko rasti gūdžioje taigoje.

 

Kai kada paslaptingi lėktuvai (sveiki ir nepažeisti) pas mus patenka iš praeities. 1996 metais Karakase (Venesuela) nusileido DS-4 su 57 keleivių. Pilotas tiesiog paprašė leidimo nutūpti Karakaso aerouoste. Dispetčerius nustebino senoviška mašinos išvaizda. Pilotas per radiją pranešė jog vykdo čarterinį reisą iš Niujorko į Majamį (Majamis randasi 1800 km nuo Karakaso).

 

Be to jis pranešė kad jie ten turi nusileisti 9:55 val. ryto, liepos 1955 m. Išgirdęs, kad dabar yra gegužės 21 d. 1996 m., išsigandęs pilotas staigiai atplėšė lektuva nuo pakilimo tako į orą ir išnyko. Vėlesnis tyrimas parodė jog šis lėktuvas su 55 keleivių įgula tikrai dingo be žinios 1955 metais.

 

Tų pačių metų lapkričio 20 d., keistas lėktuvas nusileido ponios Martos Krauford pievelėje iškyšulio Saunt-fortlend rajone (Anglija). Iš kabinos išlipo uniformuotas jaunas kariškis ir paklause ponios kur jis atsidūrė. Jai pasirodė jog jis serga todė pakvietė jį į namus ir iškvietė jam gydytoją.

 

Pilotas pareiškė jog jis yra Džonas E. Houkeris ir yra JAV KOP leitenantas kurį atakos metu numušė vokiečių naikintuvas virš Belgijos. Daugiau jis nieko sakė neatsimenąs.

 

Mašina pasirodė besantis Naikintuvas “Kertis” joje matėsi kulkodsvaidžio padarytos skylės. Pilotas buvo patalpintas į psichiatrinę ligoninę, o mašiną kažkur išsivežė kariškiai.

 

2002 m. pabaigoje, įvyko dar vienas inicidentas Aerouoste Baka-Raton (JAV, Florida), kai ten nusileido nedidelis vienmotoris lėktuvėlis (senovinės REDFORD-ROUZ markės). Jį pilotavo labai sena moteris. Ji pasivadino Biuldoi Xenderson, pareiškė jog jai 20 metų ir ji lakūne vykdžiusi treniruojamaji skrydį 1923 metais.

 

Xenderson pranešė, kad skrydžio metu ji pateko į rūko juostą ir pasukusi atgal nesugebėjo pažinti ankstesnių vietų, todėl jai teko leistis pirmame pasitaikiusiame aerodrome.

 

Keistą senutę pradėjo tyrinėti psichiatras ir pasirodė jog ji neatsimena nei vieno įvykio įvykusio po 1923 metų.


2500
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Naujausius Seniausius Geriausius
as

cool story, bro

atsakovas

“jis atrodo net sekundei prarado sąmonę.” čia tyčiojatės,ar rimtai NET sekundei,eina sau!:o