Liaudies patarimai, kuriuos patvirtino mokslas

liaudies-patarimaiJai Jums prasta diena, kartais išgirstate palinkėjimą – daugiau šypsokis! Į taip pasakiusįjį ar pasakiusiąją metate piktą žvilgsnį ir tada kartu nusijuokiate – viskas bent šiek tiek pagerėja jau tą pačią akimirką.

 

Jūsų draugas gali to nežinoti, tačiau toks patarimas yra ne tik teisingas, bet ir patvirtintas mokslininkų. Iš tiesų daug paprastų kasdienių įsitikinimų yra patvirtinti rimtais tyrimais, rašo Markas Pygasas news.distractify.com.

 

Pagrindiniai dalykai gyvenime – šeima ir draugai

 

Mirties akimirką paprastai niekas nesigaili to, kad darbe praleido per mažai laiko. Tačiau viena slaugytoja, surinkusi daugelio pacientų paskutinius žodžius įrodė, kad žmonės labiausiai gailisi per mažai laiko skyrę šeimai ir draugams. Įvairūs tyrimai taip pat patvirtino, kad kuo daugiau laiko praleidžiate su šeima ir draugais, tuo esate laimingesni.

 

Šypsokitės – tai sveika

 

Vaikystėje tikriausiai girdėjote, kad kur kas geriau yra šypsotis nei raukytis. Ir tai tiesa. Michigano valstybinis universitetas nustatė, kad šypsojimasis gali palengvinti susikrimtimą ir pagerinti nuotaiką. Šypsena taip pat padeda pagerinti dėmesio koncentravimą ir geriau pasirodyti atliekant kognityvines užduotis.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

 

Padėdami kitiems tampate sveikesni

 

Dauguma religijų (ir mokslas) nurodo, kad padėdami kitiems padedate ir sau. Neseniai North Carolina universiteto atlikti tyrimai patvirtino, kad laimė, kurią atneša pagalba kitiems, leidžia žmogaus organizmui gaminti daugiau antikūnių nei net kuri kita laimės rūšis. Per metus pagalbai turėtume skirti apie 100 valandų.

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

Mokėjimas priimti dalykus, kurių negalime kontroliuoti, padeda sumažinti kančias

 

Budizmas moko, kad asmuo turi priimti dalykus, kurių negali kontroliuoti, tam, kad sumažintų savo kančias. “The Journal of Happiness” palygino vyresnių asmenų, kurie gyvena savarankiškai ir kurie priima pagalbą pasitenkinimą gyvenimu ir nustatė, kad pastarieji yra laimingesni, nes susitaikė su tuo, jog nieko nebegali pakeisti.

 

Sodo darbai gali padėti kovoti su depresija

 

Žemės kvapas gali veikti panašiai kaip antidepresantai. Dirvoje esančios bakterijos mycobacterium vaccae stimuliuoja papildomą seratonino išsiskyrimą smegenyse. Maži seratonino kiekiai sukelia depresiją. Po to, kai buvo gydomi minėtomis bakterijomis, vėžiu sergantys pačientai teigė, jog jų gyvenimo kokybė pagerėjo.

 

Laimingiausi esate gamtoje

 

Pažindinimasis su gamta yra minimas kiekvienoje tikėjimo sustemoje. Mokslininkai įrodė, kad žmogus yra laimingesnis būdamas lauke, o ne patalpose. Pasak Oska universiteto mokslininkų, žmogus yra laimingiausias esant 13,9 laipsnių temperatūrai. Drėgnumas ir vėjo greitis didelės įtakos laimingumui neturi.

 

Tam, kad klestėtume, mums reikia bendruomenės palaikymo

 

Bendruomenės ilgą laiką buvo asmenybės vystymosi pagrindas. Netgi dabar, pasak mokslininku, tam, kad išgyventume ir klestėtume, mums reikalinga bendruomenės parama. Brighamo Youngo ir North Carolina universitetai nustatė, kad asmenys, kurie turi stiprius socialinius santykius, turi 50 procentų didesnę tikimybę išgyventi. Bendruomenė gali turėti stipresnius teigiamus arba neigiamus poveikius sveikatai nei nutukimas ir mankštos.

 

Meditacija mažina stresą

 

Po 8 savaičių meditacijos kurso mokslininkai nustatė, kad tokia veikla padeda atgaivinti smegenis. Smegenų dalys, siejamos su užuojauta ir supratimu meditacijos metu didėja, o su stresu susijusios dalys mažėja

 

Užuojauta yra raktas į prasmingą gyvenimą

 

Metta yra budistinis principas, kuris reiškia “mėgstantis gerumą”. Jis išreiškiamas per tam tikrą meditacijos formą, per kurią ugdoma užuojauta ir supratingumas sau, tiems, kuriuos mylite ir visiems kitiems. Mokslininkai teigia, kad tai praktikuojantys asmenys yra laimingesni ir supratingesni.

 

Yra gerai būti dėkingu

 

Vaikystėje daugelį mokė padėkoti ir jausti dėkingumą. Mokslininkai teigia, kad dėkojimas gali padėti ilgiau gyventi. “Journal of Happiness” atliktų tyrimų metu nustatyta, kad dėkingumo reiškimas gali padidinti jūsų laimingumą ir pasitenkinimą gyvenimu bei sumažinti depresijos simptomus

 

Meilė yra viskas

 

Viskas, ko reikia, yra meilė. Harvardo mokslininkai atliko didžiulį tyrimą – jie sekė 268 vyrų gyvenimus daugiau nei 75 metus ir stengėsi nustatyti, kas darė jų gyvenimus prasmingus. Rezultatas – laimingas gyvenimas priklauso nuo meilės radimo ir jos puoselėjimo.

 

tv3logo


2500
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
Naujausius Seniausius Geriausius
I.p.

Taip, 10 Dievo isakymu. CIA visas mokslas, ismintis.