Pozityvus mąstymas – sveikatos ir gerovės pagrindas

mastyk-pozityviai„Jei įpratai mąstyti neigiamai – ląstelės, fiksuojančios negatyvias mintis, ima sirgti. Štai kodėl taip svarbu mąstyti pozityviai, ieškoti teigiamų vaizdų, prisiminimų, jausmų“, – teigia Valerijus Šeremeta, pirmasis ir kol kas vienintelis Lietuvoje vadinamojo Silva sveikos mąstysenos metodo dėstytojas. Su metodu, kurį pasaulis naudoja sveikatai, ir ne tik, gerinti nuo 1966 metų, galime jau susipažinti ir mes, lietuviai.

 

Pradžia – nuo knygelės

 

„Augau Vilniuje, aplinkoje, kur nuolat buvo geriama ir mušamasi. Anksti supratau, kad nenoriu būti toks, kaip šie žmonės…“ – pasakoja vilnietis 49 metų Valerijus Šeremeta, nuo 18-os metų vegetaras ir abstinentas. Negana to ir reguliariai nuo jaunystės atliekamų hatha jogos pratimų, nenumaldomas dvasinis alkis jį vertė gilintis į įvairiausius mokymus. Išėjęs iš eilinės paskaitos susimąstydavo: ar tai, ką gavau iš šio mokytojo, padės realiame gyvenime? Atsakymas būdavo visada tas pats: ne.

 

Klausti, kaip jam toliau gyventi, kaip dvasiškai tobulėti, vyko net į Indiją, pas mistiškąjį Satja Sai Babą. Negavo.

 

O gyvenimas, atrodė, ritasi į duobę: nežinojo, ko stvertis, dirbo dailininku, muzikantu, siuvėju, net kiemsargiu, sandėlininku, laidojimo biure tvarkė lavonus – ir viskas už minimumą. O šeima gausi – trys sūnūs… Išlaikyti reikia.
Ir kartą tarsi netyčia akys užkliuvo už nedidelės knygelės rusų kalba. Autorius – Chosė Silva. Perskaitė, įsigilino, pabandė. Joje pateikti pratimai buvo paprasti, bet efektyvūs. Padėjo.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

 

Toliau viskas ėjo lyg ir savaime: iš knygelės gautas žinias kartu su žmona įtvirtino Taline rengtuose kursuose. Paskui – o tai buvo prieš dvejus metus – baigė ir tarptautinius šio metodo mokytojų kursus. Daug skaitė, norėdamas patikrinti, ar įgytos žinios pagrįstos moksliškai. Nenusivylė.

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

Kokios mintys – toks likimas

 

1989 metais neurofiziologas Rodžeris Speris gavo Nobelio premiją už tai, kad įrodė, jog mintys turi įtaką žmogaus likimui ir ateičiai.

 

„Protas kaip generatorius, smegenys – akumuliatorius. Kuo aktyviau emocijomis įkraunate akumuliatorių, tuo daugiau energijos ji pagamina, dovanodama galimybę daryti įtaką ateities įvykiams. Kitaip tariant – kokios mintys ir emocijos – toks ir likimas!“ – pasakoja V. Šeremeta.

 

Norint, kad gyvenime lydėtų sėkmė, sako jis, reikia pakeisti savo mąstymą. Metodai, padedantys tai padaryti, buvo apibrėžti JAV tyrinėtojo mėgėjo iš Loredo miestelio Teksaso valstijoje Chosė Silva – po 22 metų sudėtingo tiriamojo darbo. Kiekvieno iš metodų veiksmingumas patvirtintas juridiškai. Nuo 1966 metų jo pasiekimai tapo prieinami visuomenei ir padėjo pamatus naujai mokslo šakai – psichoorientologijai. Teigiama, kad šį metodą išmoko apie 20 mln. žmonių, tarp jų – ne viena garsenybė.

 

Svarbiausia – atsipalaidavimas

 

Kaip gi mums pagerinti savo sveikatą su pozityvaus mąstymo pagalba? „Svarbiausia – atsipalaidavimas, o po to – pozityvios mintys, saviįtaiga“, – aiškina Valerijus Šeremeta.

 

Atpalaidavus kūną, atsipalaiduoja ir protas. Atpalaidavus protą – perpus gali sulėtėti smegenų skleidžiamų bangų dažnumas. Esant tokios būklės suaktyvėja dešinio smegenų pusrutulio veikla. Kai abu smegenų pusrutuliai aktyvūs, protą kaip kompiuterį galima perprogramuoti – žodžiais ir sukurtais vaizdiniais. Kokią pasirinkti programą – jūsų valia.

 

„Ch. Silva pastebėjo, jog šioje būsenoje, kai smegenų ritmai itin sulėtėja, visi procesai kažkodėl greitėja. Normalus žmogus tą būseną pasiekia prieš pat miegą, tačiau peršoka ją nepasinaudojęs jos galimybėmis – užmiega. Išmokus įvaldyti šią būseną, žmogus išmoks ilgam atsipalaiduoti, išeiti iš streso zonos ir bet kokią informaciją, būdamas šios būklės, perims 90 proc.“, – sako V. Šeremeta.

 

Maža to – atpalaidavus protą ir sulėtėjus smegenų bangų dažniui visi pavartoti vaistai veikia daug stipriau. Jei išmoksime giliai atsipalaiduoti ir tai darysime nuolat – ryte, per pietus, vakare, – įprastą medikamentų dozę galima sumažinti 40 procentų.

 

„Jei būdamas šios būklės žmogus sakys sau, kad jis sveiksta, kad jo savijauta gerėja ir kad rytoj, sakysim, kokią 19 val. jis jau bus visiškai sveikas, – tai realizuosis. Paprastai naudojamas ir tam tikras pagalbinis garsas, kurio ritmas panašus į tą, kurį skleidžia smegenys. Šis garsas leidžia išlikti tos būsenos, kurioje galima save užsiprogramuoti kam tik nori. Šie garsai sukuria rezonansą, greitinantį procesus.“

 

Panašius, tik dar žemesnius ritmus – 4-6 ciklus per sekundę – skleidžia smegnys hipnozės metu. Toks žmogus nebekontroliuoja savęs, jį galima valdyti.

 

Kūną valdo psichika

 

O kaip paaiškinti tai, kad ligų – kokiais pažangiais medicinos mokslo būdais su jomis bekovotume – daugėja? Mūsų laikais žmogus, ypač gyvenantis mieste, patiria daug stresų. Vienas iš neigiamų veiksnių – televizorius. Ekrano skleidžiamas bangų dažnumas atitinka streso būsenos dažnumą. Mūsų akys fiksuoja šias bangas. O ir temos stresinės – nusikaltimai, avarijos, kriminalai. Žiniasklaidininkai žino, jog geriausiai dėmesį prikausto pavojus – tikras ar net tariamas. Štai ir naudojasi tuo. Smegenys, gavusios informaciją, galvoja, ar pavojus realus ir rimtas. Tai veikia nervų sistemą. Būdamas streso būklės žmogus savo proto nevaldo – jį galima programuoti.

 

80 proc. ligų turi psichosomatinį pagrindą, nes psichika valdo kūną. Šis ryšys paaiškina ligų plitimą. Taip pat yra nustatyta, jog 94 proc. nelaimių yra streso padarinys. Silva metodas – natūrali apsauga nuo stresų. Svarbiausia – išmok atsipalaiduoti, priversk smegenis dirbti lėtuoju -alfa – režimu.
Kiekvienas organizmo patirtas, kad ir nepastebimas stresas nepraeina be pasekmių, provokuoja ligą.“
Silva metodą savo mokyme panaudojo ir žinoma rašytoja Luiza Hey, šiuo metodu padėjusi sau pasveikti nuo vėžio.

 

Neigiamos informacijos perteklius sukelia insultą, opą, infarktą, plaučių emfizemą, kitas ligas.
Kaip mūsų nusistatymas, mintys ir emocijos kuria mūsų likimą, puikiai pademonstravo Norvegijoj atliktas eksperimentas. Dvi izoliuotos viena nuo kitos grupės vienodo amžiaus žmonių dirbo tą patį sunkų darbą 16 val. per parą. Vienos grupės kas vakarą buvo prašoma pasakyti, kas jiems yra maloniausia.

 

Pavyzdžiui – kokia patinka muzika, ir tos muzikos buvo leidžiama pasiklausyti prieš miegą. Šios grupės žmonių darbingumas po mėnesio padidėjo 26 proc. Ir miegoti jiems bereikėjo pusantros valandos mažiau. To priežastis – teigiamas mąstymas. Kita grupė pavargdavo kaip anksčiau“.

 

Padeda ir žodžiai, ir vaizdiniai

 

O ar žodžiais išsakyta mintis neveikia dar stipriau? – Žodžiai iš tikrųjų veikia. Ch. Silva net sukūrė tokį prietaisą – magnetofoną, kuris įsijungdavo reaguodamas į odos varžą, kuri keičiasi priklausomai nuo būsenos. Kai žmogus būdavo pakankamai atsipalaidavęs, magnetofonas įsijungdavo ir iš jo sklisdavo dvasią pakeliantys žodžiai: tu peršoksi, nugalėsi, nubėgsi ir t. t. Kai tik žmogus imdavo jaudintis, magnetofonas išsijungdavo. Tokį prietaisą iki šiol galima nusipirkti JAV. Jį naudoja sportininkai.

 

Ar neigiamos kitų šeimos narių mintys gali sutrukdyti materializuotis tavo paties šviesiosioms mintims? Kiekvienas žmogus pats pasirenka, ką įleisti į savo kompiuterį. Kito žmogaus mintys, aišku, gali paveikti, pramušti apsaugą, bet tvirtos apsaugos nepramuš. O apsauga tvirta, jei tu ramus. Štai mano virŠininkas, mėgęs išsikrauti per barnius, prasitarė, kad su manim tai neįdomu, kadangi aš nepykstu. Aš šypsausi ir išlieku ramus – mano apsaugos kitų negatyvizmas nepramu?“.

 

Sakoma, jog mūsų baimės, kad kas bloga neatsitiktų, tą blogį iš tiesų pritraukia. Ar tai tiesa? „Baimė – stiprus streso faktorius. Bet blogį pritrauksi ne kam kitam, o sau. Mūsų vaizduotė stipriau veikia mūsų kūną, pažeidžia natūralius mechanizmus. Nebent tai būtų mamos ir vaiko ryšys, kuris energetiškai ir psichiškai stipresnis“.

 

Pradėkime nuo paprastų pratimų

 

Pavargote nuo streso? Apsirgote ir norite pasveikti? Pabandykite šį atsipalaidavimo ir saviįtaigos būdą. Patogiai atsisėskite, nugarą atremkite į pagalvę. Užsimerkite. Giliai įkvėpkite ir iškvėpdami atpalaiduokite kūną.

 

Prisiminkite kokią nors malonią vietą, kurioj jautėtės ramūs ir saugūs. Įsivaizduokite save toje vietoje keletą minučių. Tarkite sau, kad atmerkę akis pasijusite puikiai. artokite sau tai, ko iš tiesų norite – sveikatos, žvalumo, geros nuotaikos… Ir… atmerkite akis.

 

Straipsnio autorė: Genovaitė Privedienė, ve.lt


Leave a Reply

2500
Naujausius Seniausius Geriausius
koks dar nobelis

Patikrinau inete, joks Rodžeris jokios Nobelio premijos negavo už kažką tais ten…. nu tai ir neskaičiau toliau, jaigu jau antram sakiny melas, tai ko toliau laukti? Saldžių sapnų visiems.

Anonimas

Neskleisk dezinformacijos jeigu nemoki googlinti: http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/medicine/laureates/1981/

Zmogui

Atsiuciuchink nuo pigiu narkotiku: abstinentas – kas visiškai nevartoja svaigalų, laikosi abstinencijos. Kartais negeria todėl, kad nenori nuodyti savo organizmo.

Zmogus

Neteisingai pavartojo žodį „abstinentas“ – tai žmogus negalintis gerti alkoholinius gėrimus,dėl sveikatos sutrikimų. Manau tą žodį vertėtu jam pakeisti į „blaivininkas“ .

Zmogus

Reikšme supratau ir žinojau jau senai,visada buvo kalbama apie įteigimo galią,tačiau šiame straipsnyje aiškiai matosi,kad propaguoja autorių ir jo mokimus,panašiai kaip su Jėzumi Kristumi :)

Gintaras

Dar anomalijoje betruko kalbajobu… Reiksme supratai? Tai ir yra svarbiausia informacijos pateikime.