JAV bandė pasigaminti „skraidančiąją lėkštę“
|Visą laiką oficialiai neigusios „skraidančiųjų lėkščių“ egzistavimą, JAV karinės oro pajėgos pačios slapta bandė jas pasigaminti.
Pasirodo, praėjusio amžiaus 6-ąjį dešimtmetį, per Šaltąjį karą, Pentagonas itin slaptai vykdė viršgarsinio kovinio lėktuvo, labai panašaus į tariamas „skraidančiąsias lėkštes“, projektą.
JAV nacionalinio archyvo Nacionalinio išslaptinimo centro (NDC) neseniai paskelbti dokumentai liudija, kad Jungtinių Valstijų karinės oro pajėgos 1956 metais pasirašė sutartį su Kanados bendrove „Avro Aircraft Limited“, pagal kurią ši turėjo pagaminti disko formos karinį lėktuvą, gebantį vertikaliai kilti ir leistis.
Šis lėktuvas turėjo pasiekti maždaug 4 000 km/h maksimalų greitį, maždaug 4 kartus viršijantį garso greitį, pakilti į 30 kilometrų aukštį, o jo skrydžio nuotolis privalėjo siekti bent 1 600 kilometrų.
Pasak „Huffington Post“, tuo metu, kai JAV karinės oro pajėgos užsakė tyrimų projektą „Blue Book“, kuris neigė visuomenei didelį nerimą kėlusių neatpažintų skraidančių objektų (NSO) egzistavimą, slapta buvo vykdomas „Projektas 1794“, skirtas karinei „skraidančiajai lėkštei“ sukurti.
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt
Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!
Tarp JAV nacionalinio archyvo išslaptintų „Projekto 1794“ dokumentų yra keli detalūs šio orlaivio brėžiniai. Sprendžiant iš jų, būsimoji „skraidančioji lėkštė“ buvo įsivaizduojama kaip visiškai realus reaktyvinių variklių trauką naudojantis orlaivis, kurio projektavimo darbai buvo pasiekę bent pirmojo etapo ribą. Archyvo atstovų teigimu, šio orlaivio išvaizda stebėtinai panaši į 1956 – 1957 m. JAV fantastiniuose filmuose rodytų „skraidančiųjų lėkščių“.
Pranešama, kad pirminė „Projekto 1794“ kaina (18 – 24 mėnesių trukmės darbams) buvo 3 168 000 JAV dolerių. Tai atitinka 26,6 mln. dolerių pagal dabartinę dolerio vertę.
Yra žinoma, kad „Avro Aircraft Limited“ aeronautikos inžinieriai buvo pagaminę „skraidančiosios lėkštės“ prototipo, pavadinto „Avrocar“ modelį, tačiau jo techninės galimybės neatitiko lūkesčių, ir 1961 m. „Projektas 1794“ buvo nutrauktas.
Šiame vaizdo siužete galima pamatyti pirminius „Avrocar“ bandymus:
Avrocar modelis naudoja Quando efekta keliamajai galiai gauti,kas tikrai nepasitvirtino tokiam orlaiviui. Be to apie 37 tūkst. metrų pakilimo lubas jis negalėjo net svajoti,maksimum galėjo pakilti į 3-4 km aukšti. Jis buvo eksperimentinis lėktuvas ir tiek ,tik kad disko formos. Jei Amerikiečiai būtų turėję antigravitacinius varytuvus,jų kūrinys jau būtų įgavęs erdvėlaivio statusa ,galėtų skraidyti ne tik atmosferoje bet ir kosmoso sąlygomis.Turboreaktyviniai varikliai tam netinka nes jų darbui reikalingas ore esantis deguonis,o antigravitaciniam varikliui tik elektros energija,kurios nesunkiai galima prasimanyti ir kosminiame vakuume,naudojant arba saulės fotovoltines paneles arba termobranduolinius mini reaktorius kurie gali būti tempiami trosu per 50 -100 km atsilikę… Skaityti daugiau »
Asile gerai kad bande o ne durniai :)
durniai:D tie amerikieciai svaigsta kaip turi but:D