4 laimingų žmonių įpročiai

Žymūs neurologai įvardino įpročius, kurie padeda žmonėms būti laimingiems. Naujausi neurologo Alexo Karopo tyrimai atskleidė nuostabią tikrovę apie mūsų sąmoningą ir pasąmoningą elgesį bei jo pasekmes mūsų gyvenimui.
Kiekvienas asmuo kasdien sukasi savoje rutinoje. Todėl, jei susikursime reikiamus įpročius ir ritualus, jie padės mums pagerinti gyvenimą. Deja, dauguma mūsų įpročių yra žalingi bei teikia neigiamą poveikį.

 

1. Turime išmokti suprasti, kas vyksta su mumis, kai blogai jaučiamės, ir kodėl tai vyksta.

 

Alex teigia, kad didžiausias mūsų priešas yra mūsų pačių smegenys. Visos emocijos yra aktyvuojamos tam tikrose smegenų srityse. Įprastai, pasitenkinimas yra stipresnė emocija nei gėda, pasididžiavimas – nei kaltė. Bet, kai kaltei ir gėdai nuolat suteikiame didesnę reikšmę, jos ima dominuoti bei konkuruoja su pasididžiavimu ir net pasitenkinimu.

 

Stebėdami mintis bei išlikdami sąmoningi, galime įveikti net sunkų stresą ir paniką. Jei tai darome dažniau, kai tik pradedame justi įtampą ar liūdesį, ir neleidžiame šioms mintims virsti intensyviais, nuolatiniais jausmais, gerokai pageriname sveikatą!

 

2. Turime įvardinti jausmus, kurie mums sutrikdė įprastą būseną.

 

Pasak neurologų, jei nustatysime jausmus, kurie mus painioja, jų poveikis bus „švelnesnis“. Akivaizdu, kad negalime visiškai kontroliuoti savo emocijų. Bent jau galime pabandyti tai padaryti, tačiau tai labai sunku, ypač nenumatytose situacijose. Vis dėlto kasdieninė minčių stebėjimo praktika padės sumažinti neigiamą šių emocijų poveikį.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

 

Eksperimento metu, dalyviai buvo paprašyti pažvelgti į žmonių veidų atvaizdus, kuriuose jie išreiškė skirtingas emocijas. Dalyviai lengvai atpažino emocijas tiesiog žiūrėdami į nuotraukas. Tyrimo metu jų atitinkamos smegenų dalys suaktyvėjo, o po atpažinimo, vėl nurimo. Taigi, pripažindami ir įvardindami emocijas, leidžiame joms lengviau nurimti ir pasišalinti.

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

3. Turime aktyviau priimti sprendimus.

 

Atsikratykite bet kokių abejonių. Anksčiau ar vėliau, jūs visada turite priimti kažkokius sprendimus. Susirūpinimas dėl konkretaus sprendimo priėmimo yra visiškai nenaudingas. Turime suprasti, kad mes dažnai rūpinamės beprasmiais dalykais, kurie galbūt net nepalies mūsų realybės. Jei norime sveikiau ir harmoningiau gyventi, turime sutelkti dėmesį į tai, kas iš tikrųjų svarbu bei vyksta čia ir dabar.

 

4. Turime išmokti kurti pozityvų fizinį kontaktą su žmonėmis.

 

Kai kažkas mus atstumia, sieloje tarsi lieka žaizda. Todėl patiriame ne tik fizinius, bet ir emocinius skausmus. Tyrimo metu dalyviai mėtėsi virtualiais kamuoliais, dalis žmonių nustojo mėtyti pasirinktiems žaidimo partneriams, o šie automatiškai pajuto atstūmimą.

 

Nagrinėjant dalyvių smegenis paaiškėjo, kad jie patyrė panašų skausmą, kaip susilaužius ranką. Tai reiškia, kad socialinė atskirtis ypatingai skaudina, todėl paliktų vaikų įvaikinimas bei vienišų žmonių globa gydo mūsų visuomenę. Be to, kuo daugiau ir atviriau bendrausime, tuo sveikesni būsime.

 

Šaltinis: http://www.esotericblog.ru


2500