Kaip greitai užmigti: įvardyti penki paprasti būdai


Per pastaruosius metus ekspertai vis dažniau pastebėjo, kad daugelis žmonių turi miego problemų. Daugumą šių pokyčių lemia koronaviruso pandemijos sukeltas stresas. Blogas miegas gali neigiamai paveikti ne tik sveikatos būklę, bet ir labai pakenkti sveikatai. Todėl ekspertai pateikė keletą paprastų garso ir kokybiško miego patarimų.

 

Mokslininkai pataria nesinervinti, jei ilgai negalite miegoti. Tai gali padidinti kortizolio kiekį organizme. Be to, jokiu būdu neturėtumėte sėdėti telefone prieš miegą, nes jo šviesa slopina kito hormono, atsakingo už miegą, gamybą organizme.

 

Norint kuo greičiau užmigti, geriau klausytis garso knygos ar ramios muzikos ir pan. Ekspertai teigia, kad meditacija yra labai naudinga. Tai padeda nuraminti nervų sistemą, sumažinti širdies ritmą ir atpalaiduoti kūną.

 

Didžiulį vaidmenį atlieka ir patalpų oro temperatūra. Prieš einant miegoti patartina vėdinti kambarį. Mokslininkai pataria į racioną įtraukti kivį, kiaušinius ir žemės riešutus, kurie išprovokuoja melatonino gamybą, o tai turi įtakos miego kokybei.

 


2500

Taip pat skaitykite