„Facebook“ žino viską: analitikai įvardijo įmones, kurios aktyviai renka asmens duomenis


Bet kuri interneto įmonė daugiau ar mažiau renka duomenis apie savo klientus ir vartotojus. Yra tarnybų, kurioms priklauso beveik visa įmanoma informacija, pavyzdžiui, „Facebook“.

 

„Clario“ kibernetinio saugumo ekspertai pateikė 48 paslaugų, turinčių tam tikrą informaciją apie savo vartotojus, įvertinimą. Čempionatas buvo atiduotas „Facebook“. Marko Zuckenbergo socialinis tinklas renka kuo daugiau duomenų, kad galėtų rekomenduoti draugus, pranešti jiems apie įvairius renginius, pasiūlyti grupes ir, svarbiausia, nukreipti reklamą.

 

2018 m. Skaičiavime teigiama, kad 2018 m. Įmonė uždirbo 16,6 mlrd. Reklamuotojai gauna galimybę reklamuoti savo pasiūlymus tikslinei auditorijai el. Paštu, gimimo data, profesija, pomėgiais ir kt. 70,59% „Facebook“ duomenų surenkama teisėtai.

 

aprasymas

 

Taipogi, už „Facebook“ yra „Instagram“, kuriai priklauso 58,82% visų duomenų. Vėlgi, norint rinkti skelbimus ir rekomendacijas, būtina rinkti informaciją.

 

„Tinder“ yra trečioje vietoje. Paslaugai priklauso 55,88% turimų duomenų, o tai padeda jos vartotojams rasti geriausią pasirinkimą. Tarnyba netgi kaupia informaciją apie naminių gyvūnėlių buvimą, taip pat taupo banko korteles. Duomenys gaunami iš vartotojo susirašinėjimo.

 

Įdomu tai, kad mažmeninės prekybos milžinė „Amazon“ valdo tik 23,52% duomenų. To pakanka efektyviai vykdyti jo verslą.

 

93% įmonių renka tik jūsų el. Pašto adresą.

 


2500