Absoliuti Tiesa yra viena

Pradėjo a.t.sielis, rugpjūčio 04, 2016, 12:51:28

« ankstesnis - sekantis »
Žemyn

a.t.sielis

Citata"Kaip sužinome iš bona fide šventraščių, guru, ačarjadeva, atneša žinią iš absoliutaus pasaulio, Absoliučios Asmenybės transcendentinės buveinės, kur viskas vienovėje (nondifferentially) tarnauja Absoliučiajai Tiesai. Labai daug kartų girdėjome: mahajano yena gatah sa panthah ("Ženk ankstesniųjų mahadžanų, didžiųjų dvasinių asmenybių, pėdsakų taku"), tačiau vargu ar bandėme suprasti tikrąją šios šlokos prasmę. Jeigu kruopščiai nagrinėjame šį pamokymą, suprantame, kad mahadžana (ačarja) yra vienas, ir tiesus kelias į transcendentinį pasaulį taip pat yra vienas. Mundaka Upanišadoje (1.2.12) sakoma: tad-vijnanartham sa gurum evabhigacchet / samit-panih srotriyam brahma-nistham. "Tam, kad suprastų transcendentinį mokslą, žmogus privalo prisiartinti prie dvasinio mokytojo, kuris priklauso mokinių sekai ir kuris yra pastoviame Absoliučios Tiesos suvokime." Taigi, čia nurodyta, jog tam, kad gautų transcendentinį žinojimą, žmogus privalo prisiartinti prie guru. Todėl, jeigu Absoliuti Tiesa yra viena, dėl ko, manau, nuomonių skirtumo nėra, tai negali būti ir dviejų guru. Ačarjadeva, dėl kurio šį vakarą susirinkome, norėdami nuolankiai išreikšti pagarbą, nėra sektantiškos institucijos guru, ar vienas iš nesutariančių tiesos aiškintojų. Priešingai, jis yra Džagad-guru, visų mūsų mokytojas; vienintelis skirtumas yra tas, kad kai kurie jam paklūsta visa širdimi, tuo tarpu kiti tiesiogiai to nedaro."

Jo Dieviškoji Malonė Bhaktivedanta Svamis, 1936 m. kalba
Jeigu tai suvokiame, koks gali būti didžiųjų dvasinių asmenybių priešinimas? Jos ateina iš vieno dvasinio pasaulio, Dievo buveinės.

Aukštyn