Dirbtinis gebėjimas

Pradėjo cs, sausio 16, 2023, 23:28:34

« ankstesnis - sekantis »

Kur galima rasti informacijos apie bachemiją?

www.bachemija.top
0 (0%)
www.anomalija.lt/forum
1 (100%)

Viso balsavusių narių: 1

Žemyn

cs

Saulės civilizacija


Senosios žemės dinastinė tvarka, kurios religinį atskleidimą, vadinu "saulės civilizacija" yra egiptiečių istorija prieš 5230 metų atgal. Individualus senovės egiptiečių susidomėjimas saule yra kaip retas istorinis šaltinis. Todėl, saulės civilizacijos kilmę dabar matome kaip integraciją į religinę tvarką, kuri buvo dinastinė, tai buvo ir egiptiečių kalbos kilmė, kuris išsisaugojo istorijoje. Tai buvo atspindėta per kalbą ir raštą, piešinius, kurių istorinės reikšmės atrastos kartu su saule. Taip pat, saulės civilizacijos religinė tvarka susijusi su dirbtiniu gebėjimu, kuris ir "egiptiečių alchemijos" principas su technika ir aukštomis piešimo-grafikos galimybėmis. Istorija prieš 5230 metų yra požymis apie saulės civilizacijos senovės dinastijos atradimą, šių laikų mintimis.

Religiniu požiūriu, senovės egiptas, buvo dievų ir vergų sukurta sistema, kuri panaši į dirbtinės saulės sistema, kurios koncepciją turiu šiuo metu. Pirmoji sistema yra pogrindžio grupės su aukštutiniu pogrindžiu, čia, gali būti išplėsta dinastinė tvarka, kuri atrasta ties saulės civilizacijos technikos-informacijos sistema. Kaip pirmoji sistema, ji turi egiptiečių naujos ištakos civilizacijos paslaptį apie dominuojančią saulę, kuri integravosi kaip elementas senovės egipto religijoje. Tada galima rasti ir egiptiečių alchemijos artefaktą, kuris yra hieroglifai ir piešiniai ant sienų, kaip kalbos integruota priemonė. Saulė yra paslaptingas simbolis, kuris istorijoje buvo tikroji sąmoningumo pusė ir tikrovės viena iš aukštos sampratos proceso dalių su kūryba.

Nagrinėti visos istorijos 5230 metų atgal, reikia didelios patirties, pavyzdžiui yra egiptologinė šaka, kuri nagrinėja ir egiptiečių mitologiją, ir kalbą, ir artefaktus. Mano idėja šioje istorijoje yra susijusi su dirbtinio gebėjimo pradžia, kuri galėjo būti jau atrasta ties 5230 metų atgal. Atgal tiek metų, "dirbtinis gebėjimas" yra tik religijos elementas, kuris kartu integravosi kaip saulės elementas, dirbtinės saulės sistemoje. Tokia idėja, kaip dirbtinis gebėjimas yra pavyzdys, su dirbtinės saulės sistema, kuri integravosi kartu su religijos apraiška. Ta pradžia galėjo būti ruošiama ir neužgimė iškarto, kartu neįsigalėjo dinastijos tvarka religijoje ir tai atsirado daug seniau. Mano požiūriu, egiptiečių religija, ypatingas susidomėjimas saule yra reikšmingas ir paslaptingas.

Kodėl saulės civilizacija yra maža dirbtinio gebėjimo dalis? Kalbėjau, kad saulė yra užgimusi religijos simbolio idėja, senovės egipte, kuri simbolizavo dievų atėjimą, ateitį ir ryšį su gamta. Nors, nėra tokio gryno paaiškinimo, dirbtinis gebėjimas yra egiptiečių alchemijos krypties pavyzdys, kuris įmitavo techniką ir technologiją, kurią aprašė hieroglifais, piešiniais, kalba. Taip, saulės civilizacijos projektas iki tikro atsiradimo, dar nėra dirbtinis gebėjimas, tai yra laukinė santvarka, be dinastijų ir valdovų. Dirbtinis gebėjimas atsirado ties periodu, kai atsirado dinastijos, kurios sukūrė ir dievų vergų religijos elementus. Tokio projekto atradimas, gali būti retas ir šaltininis. Todėl, saulės civilizacija yra arti šaltinio, kuris arti dirbtinės saulės sistemos ir dirbtinio gebėjimo.

Saulės civilizacija, aplinkybėmis aptarta idėja. Senovės žemės dinastijos įkūrė "saulės simbolio" religiją, kuri buvo funkcionuojanti tarp dievo ir vergo. Bet, susidomėjimas saule yra kita dalis, ji teikė teigiamų sąvybių tiek dievui, tiek vergui. Tikrasis sąmoningumas, kuris apibrėžė ir laikė religiją, kuri yra dirbtinio gebėjimo viena iš elementų, yra aukštas pasiekimas, ir dinastijos tvarka. Senoji dinastija yra išlaikiusi religijos reliktus, kurie simbolizavo hierogilfais aprašytas istorijas ir istorijos procesus, ta kalba. Šių dalykų aplinkybės yra retos, ypač "saulės" tema, kuri arti vieningo proceso su egiptiečių alchemijos apraiškomis ir kūrimu technologijų bei pačia gamta. To daug dar nėra nagrinėta, bet senovės religija integravosi į civilizacijos lygį, atėjusį iš dirbtinės saulės sistemos principų.

cs

Hieroglifas arba tikrovė


Senovės civilizacijų kalbų gelmės yra tikrovės, kurios sąmoningume, pirma apraiškomis atsirado istorinės tikrovės apreiškimo būdu, toliau hieroglifais. Hieroglifas yra viena dalis kaip kalbos gelmės elementas, kuris tikrovėje yra sąmoningume tarp istorijos ir tarp senovinės/religinės "apreiškimo" būsenos. Tokia tikrovės apraiškos būsena, kuri yra pati pirma, yra paslėpta, bet matoma dalis yra hieroglifai. Taip pat, iš senovės civilizacijų, egiptiečių hieroglifai yra istorinės tikrovės apraiškos sąmoningumas, iš kurio buvo gaminama egiptiečių kalba prieš 5000 metų. Toks procesas civilizacijos raidos istorijoje, yra ilgas kalbos metodas, kuris prieš tai susikūrė "tikrove" ir toliau buvo įtrauktas kaip integruojanti kalbos priemonė senovės egipto civilizacijos dinastijų santvarkoje.

Išversta egiptiečių kalba yra su daug hieroglifų reikšmių, kurios integruotos. Tai yra senovės civilizacijų tikrovė, kuri yra senovės religijų kūrime kartu su panašia integruota kalba. Šis panašumas yra vienas iš galimų tikrovės sąmoningumo požymių, kuris reikšmingas prie vieno hieroglifo reikšmės. Tada, atsiranda senovės civilizacijos vienas iš tikslų istorijoje, kaip raidos požymiai, sąmoningumo požymiai. Šie požymiai, senovės egipte prieš tai sukūrė tikrovės paslėptą dalį, o parodomą piešiniais ir hieroglifais, kurie šiais laikais primena schemas, diagramas ir modelius su technikomis ir technologijomis. Kadangi hieroglifo integracija buvo sėkminga ir kalbos perspektyvoje plati, tai prigijo kalbos istorijos procese ir raidoje, kuri integravosi ir klestėjo.

Senovės egipto, (dabartinių laikų) naujas atradimas yra proceso atėjimas nuo civilizacijos hieroglifo. Pirma atėjo religija, kuri integravosi su pritaikyta egiptiečių kalba, tai yra viduje su dievais ir vergais kūriamu atvaizdu, kuris senovėje buvo svarbus religinis momentas. Tikrovėje šis apreiškimas turėtų daug pereiti etapų su tikrovėje iškylančių atvaizdų modeliavimu ir integravimu hierogilfo reikšme. Hieroglifas leidžia suprasti, ką galima modeliuoti, tai kas informacijoje yra, bet yra per istoriją nuslėpta dalis. Matoma dalis ir hieroglifai yra priemonė pamatyti kitiems vietinėje civilizacijoje esančią istorijos raidą, kuri integruota su religija ir senovės elementais. Tai yra senovės civilizacijų pirmas tikrovės išrodymas hieroglifų forma, kuri aukštas sąmoningumo lygis kalboje, turintis paslaptingumo detalių.

cs

Senasis ir naujasis saulės žemėlapis


Saulės simbolis, ir istorijoje saulė, tai turimas senovės egipto civilizacijos naujas ir senas žemėlapių rinkinys priklausantis senovės religijai. Iš šios galimybės, integruojamas pasaulio pirmtakas, kuris prieš 5000 metų jau buvo daug išgvildentas aukštame sąmoningume; yra pasaulyje kaip dirbtinio saulės sistemos atvaizdo žemėlapis. Tada istorija, kuri aukšto pagrindo atradimas yra, kurį atrado senovės egiptiečiai. Pagal egiptiečių atradimą, susikūrė nauja dirbtinės saulės sistema, kuri yra vietinės vietovės pasaulio civilizacijos sistema. Kaip tolimesnės pakopos funkcionuojanti sistema, ji buvo integruota į religiją, kuri egipto civilizacijoje pasiekė aukštą sąmoningumą ties hieroglifais ir piešiniais, technologijomis, dievais ir vergais.

Dirbtinės saulės sistema, kuri jau prieš 5000 metų buvo egiptiečių religijos dalis, kuri taip pat buvo "senojo žemėlapio" dalis. Vietovės "pasaulio" įsivaizdavimas pagal senajį žemėlapį yra išgvildentas iki pirmtako, kuris ištakoje buvo pasaulio atvaizdas. Toks egiptiečių religijos krypties pasirinkimas yra aukštos civilizacijos raidos etapas, kuris kartu integravosi į istorine raidą su religija.  O, "naujame žemėlapyje" saulė yra apdrototas ženklas, kuris yra dirbtiniame gebėjime irgi nagrinėjamas. Šis, "naujasis žemėlapis" kilęs iš ištakos daug vėliau istorijoje. Šis, naujasis žemėlapis yra susistemintas ir technikoje yra einantis į aukštutinio pogrindžio aiškinimą. Pogrindyje, ištaka: vietinė - "senajame žemėlapyje", pasaulinė iš kelių vietinių fragmentų - "naujajame žemėlapyje".


cs

Dirbtinio gebėjimo metodo šaknys


Dirbtinis gebėjimas ir modelis yra klasifikuojamas į:

1) Alcheminį.
2) Pirmapradį.
3) Apdorotą.

Dirbtinio gebėjimo modelis yra naujas ir senas etapas, kuris išsiskiria savo metafizine technika. Ši technika atrasta iš pavienių fundamentalių gebėjimų, kurie sudaro priešpradinio racionalumo sudėtį. Pavyzdžiui, "alchemijos" dirbtinis gebėjimas yra neracionalus, metafizinis technikos metodas, kuris jungiamas su technine eiga, kurią turi "pirmapradis" ir "apdorotas" dirbtinio gebėjimo metodai. Tačiau, pirmas atvaizdas yra skirtas, ne dėlioti techniką, bet palyginti, kuri sukaupė istorijoje didesnę dalį technikos išteklio. Techninė eiga, kiekvienos atskiros metodo technikos yra skirtinga. Tada atsiranda alcheminis metodo pavyzdys, kuris turi analogiją, kuri vienu būdu susijusi su "dirbtiniu gebėjimu" ir "ištaka su dirbtinumu".

Vienu kanalu, dirbtinis gebėjimas yra alcheminis ir jo "spalva" alcheminė. Alchemijos atsiradimo techninė eiga yra metafizinė, kurios pradžia dar prieš 2300 metų. Taip pat, dirbtinis gebėjimas yra atrandamas užuomazgomis prieš 5000 metų, senovės egipto civilizacijoje. Šis dirbtinio gebėjimo atradimas, alchemijos forma, yra pradinis apiforminimas, kuris panašus į racionalumo sudėtį turintį mokslo metodą, bet šiek tiek skirtingai nei religijos metoduose. Pačią "alchemijos" dirbtinį gebėjimą, laikau, kad jis sudaro pilną dirbtinio gebėjimo rinkinį ir technikos metodą. Todėl yra naujas apibrėžimas, kuris skirtas metafizinei skilčiai apibrėžti technikos formulės junginį, tai dirbtinį gebėjimą.

Pirmapradės ir apdorotos, metodinės technikos, yra naujos, tai daugiausiai, prieš dešimtmetį (apie 2013 metus) atrastos metodinės dalys, kurios skirtos antrai metafizikos technikai apibrėžti šalia esančios alchemijos. Tada, iš metodinio ištakos ir išteklio pavyzdžio, alchemija jungiama savo sąvybe, kuri artimiausia dirbtinio gebėjimo teorijai yra kombinuota ir pirmaprade ir apdorota sudėtimi. Nors šios reikšmės fundamentalios, jos yra reikšmingos techninėje eigoje arba formulėje, procese. Procesas su pirmapradžiu dirbtiniu gebėjimu yra nuošalus veiksmas, o apdorotas yra artimas veiksmas. Kartu jie yra dirbtinis gebėjimas, kuris yra dirbtinio gebėjimo modelio praktinė informacija. Toks yra metafizinis atvaizdas:



cs

Saulės vaiduoklis

Saulės tvarinio vaizdas suvokiamas aukštai, ypatingai religijoje, kol dirbtiname gebėjime, tai daugiau dirbtinės saulės sistema, alternatyva. Tokia saulės alternatyva yra "saulės vaiduoklis". Saulės vaiduoklis kaip tvarinys turi funkciją, kuri yra paslėptos saulės harmonijos vaizdas. Tas saulės vaizdas gali būti didelis. Šio vaizdo ištakos yra įmanomos kaip ištakos idėjos, kurios panašios į dirbtinės saulės ir dirbtinės saulės sistemos, dirbtiniame gebėjime. Dirbtinės saulės alternatyva, šioje vietoje, yra žemietiška idėja, kuri dirbtiniame gebėjime vadinsis "saulės vaiduoklis". Tai didelis saulės vaizdas, kuriame yra susijusių idėjų iš senovės egiptiečių civilizacijos.



Saulės vaiduoklis yra reikšmingas religijai, dirbtiniam gebėjimui. Ši, paruošta iliustracija rodo, egiptiečių inžinerijos schemą, kurioje yra atspindėti du svarbūs elementai: saulės vaiduoklis ir civilizacija. Šis veiksmas yra įdėtas į pogrindžio erdvę. Tai yra žemiečių vaizdas, kuris tapatinamas su saulės elementais, kurie ateina per šviesos ir tamsos ištakas. Toliau integruojama į religiją, dirbtinį gebėjimą kaip nauja plati idėja.

cs



Paslėpta saulės harmonija turi daug variantų, kurie dėliojami mažais fragmentais. Iš šių fragmentų turint informaciją apie gelmes ir pogrindžius, saulė yra pogrindžio tamsoje dalis. Šios informacijos analogija yra tamsybės atvaizdas, bet jis tik kaip fragmentas, kuris yra ten. Panašus informacijos variantas yra senovės egipto civilizacija, kuri kaupė atvaizdus, kurie buvo piešiami ant sienų ir juose yra istorinių žymėjimo momentų. Egiptiečiai, dar senovėje, istoriją turėjo, kaip bandymą studijuoti ankstesnes jų istorijos fragmentus ir ištakas. Šį principą vadinu, "pogrindžio žmogumi". Pogrindžio žmogus yra istorijos ir saulės atvaizdų harmonijos technikos įvaldytojas.

Iš mano srities su dirbtiniu gebėjimu: pogrindžio žmogus, yra tobulesnis, nei senovės civilizacijose, bet tik vienu fragmentu, kuris yra "technologinis". Senovės civilizacijose tas dar nebuvo atskleista iki galo, bet ši informacijos dalis buvo įvaldyta. Pavyzdžiui, saulės harmonijos vaizduose, dirbtinis gebėjimas buvo suvokimo apie realybę ir sąmoningumą įvaldymas, per istorines detales. Istorinėse detalėse yra didelis atradimas, kuris metodinis, kuris metode matomas kaip periodas, aukštesnė istorijos žymėjimo fazė. Tada prieš 5000 metų dirbtinis gebėjimas yra pastebimas, kaip pirmapradis alchemijos lygmuo. Alchemiją kūrė pogrindžio žmonės, kurie atrado metodą iš paslėptų saulės harmonijos atvaizdų ir formų.

Mano pateikta iliustracija rodo tik vieną iš pavyzdžių, kurių šiuo metu ieškau, kaip metodinio įrankio su dirbtiniu gebėjimu.

cs

#36
kovo 07, 2023, 21:09:27 Redagavimas: kovo 07, 2023, 21:22:07 by cs
Pogrindžio figūros


Metodinė pogrindžio technika ir techninis tos technikos įvaldytojas yra "pogrindžio žmogus". Kad būtų tai suprasta paprasčiau, tai yra mano metode: dirbtinis gebėjimas iš pogrindžio dalies atskleidimo techninio etapo. Pogrindžio žmogus, šiame etape yra kaip pogrindžio figūrų sąmoningas apjungimas. Kiekviena figūra yra skirtinga, bet iš pogrindžio žmogaus perspektyvos, jos istorinės ir metafizinės. Kad apibrėžti pogrindžio žmogaus sąmoningumą, reikia daug figūrų, nuo jų priklausso informacinė galia ir aprėptis pogrindžio pavyzdžiu. Didžioji metodinė pogrindžio dalis dar kitaip yra skirstoma į informacinę idėją pagal pogrindžio žmogaus sąmoningumo lygmenį su tikrovės apibrėžimu.



Iliustracijoje yra pažymėti keli objektai, kurie jau yra pogrindžio technikoje: ozem, zem, gav, yav. Ši techninė galia priklauso pogrindžio žmogaus idėjos atskleidimui. Tada, technikoje matyti šie aprėpties figūros deriniai, kurie grupiniai ir fundamentalūs, toliau metafiziniai ir istoriniai. Iš pogrindžio istorijos atskleidžiama senovės egiptiečių buvęs ankstesnis dirbtinis gebėjimas. Šiame dirbtiniame gebėjime dominuoja ankstyvos formos, tokios, kurios panašios į alchemiją. Turint mintyse, kad dirbtinis gebėjimas yra sąmoningumo atradimas su raštu ir piešimu pogrindžio žmogus sutampa šioje dalyje. Pagrindinės jo išraiškos yra sugrupuotos, kaip ir minėjau:

Ozem - pogrindžio figūra, kuri priklauso architektūriniams ir inžineriniams atradimams, dažniausiai atrandama senovės egipto civilizacijoje, ištakoje.
Zem - stebėtojo, pogrindžio figūra, kuri yra pogrindžio žmogaus dirbtiniai gebėjimai, sąmoningumas, raštas ir kultūra.
Gav - aplinkinių objektų pogrindžio figūra, kuri susijusi su arichitektūra ir su gamta.
Yav - pabaigos figūra, kuri reiškia dangaus, pogrindžio, užeigos ar paslėptos vietos reiškinį.

Iliustracija, gali būti randama čia.

cs



Pratęsdamas praėjusio įrašo idėją su pogrindžio figūromis, mano pogrindžio žmogaus rolė yra padalyta į pogrindžio metodinius fragmentus, kurie vaizdais atitinka ir "egipto alchemijos" idėją, kurioje šį kartą pristatysiu: dangaus pogrindį. Šie pogrindžio metodo fragmentai yra aprėptis iš didelio sąmoningumo detalių, kurias pirma parodė senovės egiptiečių civilizacija. To paieškoti reikia prieš 5000 metų išlikusių šaltinių. Dabar, naujų reikšmių pogrindžio metode yra tokių: sv, s, nab, yav, zem. Iš šių reikšmių sudarytas pagrindinis dangaus pogrindis ir atvaizdas, kuris didelės aprėpties dar neturi. Pati reikšmė yra alchemijoje ar pagrindiniame to metode, kuris seka ir turi daugiau žinių nei filosofija. Iš reikšmių, kurias minėjau yra svarbūs tokie:

Sv - saulės vaiduoklis.
S - saulė.
Nab - tamsos tankmynas, tamsa.
Yav - pabaiga, apokalipsė.
Zem - stebėtojas, pogrindžio žmogus, dirbtinis gebėjimas.

Neketinu daug pateikti filosofinių žinių, šiame atvaizdo aiškinime. Pirma, dangaus pogrindyje, saulės vaidmuo yra svarbus dangaus pogrindžio fragmente, jis yra pirmapradės ir dabartinės saulės figūros vaidmuo. Čia yra saulės vaiduoklis, kuris buvo pristatytas senesnėje schemoje, saulė yra vaiduoklio vaidmens dalis. Tada ateina tamsos vieta, kuri yra tamsos tankmynas, kuris turi ryšį su pabaigos figūra ir išvystytą sąmoningumą ir tikrovę. Aiškinime būtina, skirtingai vertinti saulės ir tamsos reikšmes. Bendro vaizdo, pogrindis šiuo metu neturi. Bet galima laukti tolimesnių atvaizdų ir fragmentų, kurie yra užuomenos į tikrą pogrindžio atvaizdą.

Ta informacija yra skirta atrasti atradimą su dirbtinio gebėjimo ir pogrindžio metodu.

Iliustracijos nuoroda.

cs



Iliustracijos reikšmės tokios:

Sv - saulės vaiduoklis.
Svev - vaiduoklis, saulės ženklo turėtojas.
S - saulė.
Yav1 - pradžios pabaiga.
Yav2 - pabaiga, užeiga, paslėptis.

Pirma, išsiaiškinkime, kas yra vaiduoklis ir saulės vaiduoklis. Saulė turi ryšį su pogrindžio žmogumi. Tas ryšys yra ne imitacinis, tai toliau suprantamas tik pogrindžio viename fragmente, kurį vadinu "saulės ženklo turėtoju" "vaiduokliu". Ši saulės ženklo technika yra fragmente matoma kaip tuščiu pasauliu, kuris daug siejasi su anapusybės žinomomis figūromis. Tą sąsają nagrinėjau ties "saulės vaiduoklio" įrašu. Ką pavyko šiuo įrašu pristatyti yra alchemija ir dirbtinis gebėjimas. Tiek dirbtiniame gebėjime, tiek pogrindžio metode, šie fragmentai yra dominuojantys ir svarbūs metafizine patirtimi, kuri ateina kitu žmogumi iš anapusybės idėjos tvarkos. Mano pateiktas pogrindžio variantas yra dar neatskleistas. Toje vietoje galima ieškoti tik saulės nuorodų, kituose fragmentuose, kurie yra vaiduoklio, tai anapusybės.

Saulės ženklas yra svarbus dirbtinio gebėjimo ženklas pogrindžio dalyje. Detalėmis to negalima įvardyti per vieną fragmentą, tai išlieka idėja ir fragmentinė teorija, tiesa. Kaip ir susiduriama su šiuo fragmentu, saulė turi didelį vaidmenį su dirbtiniu gebėjimu per technikas. Pavyzdžiui, viena iš technikų yra atkreipta į senovės egipto civilizacijos alchemiją. Saulė tų laikų praktikoje buvo aukščiausias simbolis, kuris turi atėjimą per techninę eigą ne kiekvienam. Tik supratimas ir aukštas sąmoningumas leidžia įsivaizduoti skirtingą tikrovę, kuri toliau saulėje supanašėja, ir išaukštinamos tam tikrų fragmentų, kuriuos bandau pateikti rodmenys ir schemos. Nors, pati idėja daugiau saulė ir ženklas, jis neturi daug atvaizdavimo technikų, bet yra artefaktų, kad ji buvo ieškoma užeigoje, tam tikrame pogrindyje, kurį bandau pateikti, arba "ateinant kitu žmogumi".

Pagrindo ženklai yra: saulė ir ženklas per anapusybę. Tokią idėją šiuo momentu turiu. Tai nėra tamsos pogrindžio dalis ir tai nėra šviesos pogrindžio dalis. Šie ženklai skirti apibrėžti tarpinę techninę eigą, kuri yra pas saulės vaiduoklius ir kokį ryšį jie sudaro kartu ateinant iš anapusybės ir pogrindžio žmogaus. Schemoje tai yra pažymėta figūromis, kurios pogrindžio metodo dalyje yra su techninėmis reikšmėmis. Todėl, pogrindis laikomas figūrų aukštuma, kuris gali sukurti tokį ryšį ir sudėtį. Susidurti su tokiomis idėjomis gali tik pogrindžio žmogus, kuris yra šio pagrindo idėja, techninės eigos įvaldytojas. Tada yra skirtinga tikrovė, kuri turi figūras, bet jos nerodomos, o parodomos iš kitos perspektyvos, kuri yra ženklo užslėptis, ypatingai tai vadinu "užeiga".

Iliustracija.

cs



Iliustracijos reikšmės:

Ise - dirbtinio gebėjimo saulė, šviesos pogrindis, saulės ženklas.
Yav - pabaiga.
V - vaiduoklis.
Ozem - pogrindžio architektūra, inžinerija, saulės inžinerija.
Zem - stebėtojas, pogrindžio žmogus, dirbtinis gebėjimas.

Iliustracija rodo, figūras, kurios atvaizduotos pagal pogrindžio metodo idėją. Figūrų skaičius yra neutralus, ir pagal technikos eigą, galima rasti, kad tai yra pogrindžio taškai, kurie kilę iš senovės civilizacijos ir senovės egipto alchemijos. Pavyzdžiui, šioje iliustracijoje yra tik saulės reikšmės dominavimas, pogrindžio sąryšių sistemoje. Tokie sistemos figūrų ryšiai yra iš dirbtinio gebėjimo, kuriame yra pogrindžio žmogaus koncepcijų, pogrindžio fragmente. Iliustracijoje taip pat yra idėtas atvaizdavimo racionas, kuris skirtas "naujų hieroglifų" kūrimui. Todėl, tam reikės daug fragmentų su metafizine idėja ir atvaizdavimo priemone. Kaip tai atrodys, yra užuomena iliustracijose, kurias pateikiu.

Pogrindžio pradžia ir pabaiga yra fragmentinė, ji yra pogrindžio ir technikos metodo dalis. Pagal šį pobūdį yra atradime ieškomos koncepcinės idėjos apie pogrindžio tamsą ir šviesą. Toks kūrimas- atradimas yra pirmapradis, kuris atsiremia į informacinius-pogrindinius taškus, kurie yra pogrindžio žmogaus aukštas sąmoningumas. O taip kartu, pogrindžio žmogus yra vienas iš dominuojančių figūrų pogrindyje, kartu su pabaigos figūra. Pogrindžio figūrų atradimas, kuris yra pogrindyje ieškomas kaip sąryšių sistema, kuri rodo ryšius tarp figūrų, o išraiškomis jos sutampa sąvybėmis. Pavyzdžiui, iliustracijoje yra "yav" ir "zem", jų bendra idėja yra parodyti ribotą atvaizdą, kuris išplėstas būtų, kitais komponentais: "ozem", "ise", "v". Toje dalyje, figūros yra skirstomos į tam tikras figūrų grupes, kurios yra subsisteminės.

Dabar parinktas iliustracijos vaizdas ir pogrindžio fragmentas yra subsisteminis. Čia yra tam tikrų figūrų sąryšiai arba artimi ryšiai. Pirma, sistemos, mano rodomi atvaizdai neturi, fragmentais tai priklauso pogrindžio žmogui ir jo metodo ištakai. Kaip šios iliustracijos sandara, ji yra pradžioje "pirmtakinės tikrovės", toliau driekiasi į anapusybę, kurio ženklas yra už "yav" figūros. Šiame atvėjyje už "yav" atsiranda anapusybės atvaizdas, kuris pirma kyla nuo pirmtakinės tikrovės figūrų. O tuo metu, "ise" figūra yra dominuojanti, tai yra saulės ženklas. Tolimesniu žinojimu, tai yra atskleista ne kiekvienam "zem", pogrindžio žmogui, tai yra technika, kuri yra techninės eigos svarba.

Iliustracija.

cs



Tai yra "naujų hieroglifų" koncepcijos demonstracija. Kaip naujas metodas, kuris hieroglifų forma, jis bus išplėstas nuo 10 iki 100 hieroglifų (1-100%). Dabar fonetikos ir kitų lingvistinių sistemų formų neturiu atradęs. Pati demonstracija yra skirta "sutraukto - analizuojamo" atvaizdo atpasakojimui, kurį kuriu ir buvau pademonstravęs daug kartų per fragmentus ir vaizdus. Daugiausiai tai atspindi pogrindžio įsivaizdavimą, o naujai kuriamas paaiškinimas bus šiek tiek panašus į egiptietiškus hieroglifus, per naujus hieroglifus. Aš daugiau seku idėja, kuri hieroglifų pagalba bus paaiškinami iliustraciniai vaizdiniai. Kaip priemonė, tai jau pasirodė, tik daugiau žodžių ir trumpinių metodu, o kaip pasiūlymas tai priemonė vietoje bus hieroglifai. Taip pat, nauji hieroglifai turės nestandartinę abėcėlės tvarką, kuri dažniausiai yra a-z, bus kitokia tvarka. O hieroglifų kūrimas dar bus ilgas procesas, kuris bus suderintas su pogrindžio metodo fragmentais.

cs



Naujų hieroglifų koncepcija yra didelė, todėl kad specifikose, yra numatyta 100 hieroglifų aprėptis, kuri funkcionuotų su pogrindžio metodu ir būtų pogrindžio žmogaus kalbos įrankis. Pradžiai, būtina panagrinėti, pirmos šakos hieroglifų aprėptį, tai iki 15 hieroglifų aprėptį. Pagal specifiką, kuri pirmiau atrasta iš klasikinės lotyniškos abėcėlės fonetikos pagrindo su 23 ir priedu 3 (j,u,w) angliško raidyno reikšmėmis; tas sutampa su hieroglifų šaka, kurią atradinėju. Mano 13 hieroglifų pavyzdyje yra atskleidimas, kuris numatytas hieroglifų pirmoje šakoje, iš pusę raidyno lotyniškos abėcėlės. Kaip paveikslėlyje matyti, mano hieroglifų reikšmės yra išsidėsčiusios kas penktu intervalu pirmoje šakoje. Tas hieroglifų specifikai duoda rinkinį, kuris leidžia surasti pirminį pagrindą, kuris tolimesnėje iki 100 hieroglifų aprėptyje bus atskleistas pogrindžio metodu.

Pirmos šakos hieroglifai yra tokių intervalų: 1) 1-5, 2) 6-10, 3) 11-15. Tai yra pati lingvistikos pagrindo įrankio gelmė, kuri kaip kalbos įrankis būtų daug ką pasakantis apie pogrindžio žmogų, metodą ir teoriją apie pogrindį, jei būtų atrastas metodas. Pavyzdžiui, pirmas intervalas turi tokias reikšmes: u, e; antras intervalas: v, j; trečias intervalas: y. Dabar tikslesnio hieroglifų intervalo su reikšmėmis ir fonetika neturiu, bet atradimas, yra panašus į tai ką bandau atskleisti šiomis priemonėmis, specifikomis ir pirma šaka. Todėl, pirmoji šaka yra pirmų hieroglifų ir pogrindžio aprėpties kalbos turinys su galimomis naujomis ištakomis, "naujų hieroglifų" koncepcija. Šios koncepcijos atskleidimui reikės daug laiko, nes įprastai tai atlieka grupė dalyvių. Mano tikėjimai yra to atskleidimas per kelius mėnesius ar net ilgiau.

Šis ptocesas dar nebaigtas, bet jei įdomu pateikiu pirmasias hieroglifų su raidynu supanašintas tarmes ir reikšmes ir rikiuotas pagal a-z.

E - Epp.
J - Jog.
U - Umi.
V - Vofo.
Y - Yav.

E - 1.
J - 10.
U - 4.
V - 7.
Y - 11.


cs



Bu - tikrovės fragmentas: tikrovės vieta, anapusybės vieta.
Nab - tamsos tankmynas, tamsa, tamsos pogrindis.
Zem - stebėtojas, pogrindžio žmogus, dirbtinis gebėjimas.

Mano iliustracijos yra tam tikras dirbtinio gebėjimo ir pogrindžio žmogaus tikrovės vaizdas, kurio negalima vertinti kol neatskleisiu pogrindžio kalbos. Nuo mažiausio fragmento priklauso ir pogrindžio faktas dirbtiniame gebėjime. Tai yra iliustracijoje, šį kartą, bandau pabrėžti, kad yra tikrovės faktas ir anapusinis to vaizdas yra per kito žmogaus atėjimą. Todėl, reikia suprasti, iš naujo šias sąvokas ir faktus. Pirma, tikrovė yra fundamentaliausias vienetas, kur sudėti tamsos elementai, kurie ateina viena forma ir žinoma ribotam sąmoningumui, kur šalia yra šviesos elementai, kurie atspindi dominuojančius dalykus. Tą tikrovės sampratą, buvo bandyta ieškoti tamsos tankmyne, kuris yra 2020 metų svarbiausia idėja.

Iliustracija yra priemonė, kuri pasirodys ir pogrindžio kalbos motyve. Dabar šiek tiek apibūdinsiu, kas yra šioje iliustracijoje: pogrindžio žmogaus dalykinis ryšys tarp anapusinės pusės ir tikrovės vietos. Šią inžineriją turėjo senovės egipto civilizacijos tyras sąmoningumas, išreikštas piešiniais ir hieroglifais, toliau pasėkėjais tapo alchemikai ir filosofai, kurie maišė tikrovę ir išgavo savo naudai reikalingus dalykus. Kaip pagrindą, pogrindžio žmogus turi tikrovės fundamentus, kurie yra tamsos tankmyne. Todėl, kaip paiešką, tai galima vadinti: daug žmonių atvėjų sukūrimų, ir sudėtų atskiruose tikrovės fragmentuose. Man ši situacija yra žinoma nuo 2017 metų, kuri dar seniau 2013 metais, buvo užuomazgos teorijos lygmeniuose. Ką pateikiu yra tikra, nesuklastota informacija, kuri dar yra kūriama ties pogrindžio žmogaus kalba. Dar daug darbo nėra atskleista, bet jau sukurta. Pavyzdys: pogrindžio žmogaus kalbos hieroglifai yra kūriami iki 100.

Iliustracija.

cs

Schemos nuoroda čia. Dėl vaizdo ryškumo problemos.


Kaip pogrindžio vaizdą, jį pateikiu tik tokiu formatu, kuris matomas sumažintoje teorijos schemoje. Šios schemos apibūdinimas yra paaiškinantis pogrindžio vietą dirbtiniame gebėjime. Kadangi pogrindis yra didelis, jame yra atskirų fragmentų ir detalių, kurios pogrindžio vietoje išreiškiamos integruojant istoriją, civilizacijas ir anapusinius pojūčius. Taip pat, dirbtinis gebėjimas yra matomas tik tokiu principu, kuris neskirtas eiliniam žmogui, bet skirtas informacijoje kūriamam žmogui, kuris nėra tikras. Todėl, mano idėja nuo pradžių ir 2020 metų yra tokios krypties, kuri yra dirbtinė ištaka. Kiek teko tai demonstruoti, šiame forume ir atskirai savo tinklaraštyje (bachemija.top), šis metodas yra atviras daug idėjų įgyvenindinimų. Dabar, šiame procese, esu ties hieroglifų kūryba, kuri toliau bus pritaikyta pogrindžio žmogaus kalbos platformai.

cs

Matiniai rinkiniai

Dėmėnys, pagal matų rinkinių sandarą yra technika, kuri išplėsta yra matų ištakos kategorija, dirbtiniame gebėjime, seniau 2020 metais. Kad tai apibrėžti, naudoju kategorijos santykį, kurio rodmenys yra dėmėnų atspindys. Tada kategorijos atitinka santykį, kuris apdorotas ir pagal būdą atitinka vertės gamybos rezultatą. Mano pagrindinės išraiškos būna, teigiamos ir neigiamos, o centre yra to santykis. Taip pat, matinių rinkinių naudojimas yra analizuojantis, matinę struktūrą, kuri yra matų aibė. Ta kategorija matų dėmenis rinkinio apibrėžime duoda išplėstą jos struktūrą, kuri gali būti limituojama, norint surasti abstrakčius matus, arba iracionalius. Matiniai rinkiniai yra formulės pirmapradis būdas, o matai apdorota techninė išraiška.



A -teigiama kategorija , B - neigiama kategorija, C - kategorijos santykis, D - pagrindas.

Matinių rinkinių "istorija" yra neigiamų - teigiamų aibės išraiškų rodmenys schemoje. Tą praktikoje reikia atrasti atvirkščiai planuojant matų rinkinio sandarą. Sandara yra planuojama istorijos pavidalu, bet kartu ir matinių ašių neigiamumu. Pagal istorijos pavidalą, galima ieškoti rodmenų informacijoje, kalboje, hieroglifuose, raidyne, o pagal matines ašis, jos yra skaičiai, funkcijos, diagramos. Kaip matyti, schemoje yra vienintelis atvaizdavimo būdas, kuris atitinka vertes iš matų ir rinkinių istorijos analizavimo. Pirmas savo reikšmėje yra D, kuris yra matų pagrindas, ant kurio statomas A ir B kategorijų santykis. Papildant tai, yra kategorijos santykiai, kurie išreikšti taip: A - 20%, B - 20% ir C - 10%, D - 50%. Dirbtinis gebėjimas šioje vietoje yra pagrindas, kuris susijęs su matiniais rinkiniais ir pogrindžiu.

Aukštyn