Anomalija.lt

Paranormalūs reiškiniai => Dvasinė raida => Bendros diskusijos => Temą pradėjo: a.t.sielis kovo 11, 2016, 22:30:52

Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis kovo 11, 2016, 22:30:52
Ar žinote kuo skiriasi?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: Vytautas kovo 11, 2016, 23:01:42
Na mano supratimas tik siela ir aš. Praktiškai niekuo nesiskiria tik "priešingos lyties" ir siela visuomet ne materijoje o aš "migruoja" iš ne materialaus pasaulio į materialų ir atvirkščiai. Siela visuomet likdama ne materialiame pasaulyje suteikia galimybę tiek išeiti aš į materiją, tiek sugrįžti "namo". Ir dar veikia kaip "angelas sargas" žmogišku supratimu. Pvz sudalyvavau 3 rimtose avarijose ir nei mažiausio įbrėžimo. O kiti šaukšte prigeria.  :) Šiaip viskas grynai iš praktinio stebėjimo be jokių teorijų.  :) Neturi antros pusės tavo saugumas tavo paties problema. Va nukrito rusų lėktuvas arba Malaizijos ir visi lavonai. Reiškia ten nebuvo nei vieno žmogaus su siela. Bendrai tokių žmonių tik 7 milijonai iš 7 milijardų. kažkada skaičių minėjau žymiai didesnį. Bet blogos naujienos ateina lėtai kad nestreikuotum ir jau būtum apsipratęs ir net pats įtartum kad kažkas ne taip.  Čia taip iš lėto sužinojau kad tik mano mama ir mano sūnus žmogus su siela. O pareina tai nuo mamos senelės ir jos tėvo. Iš 12 vaikų tik viena žmogus su siela. Tiesa Lietuvoje tokių žmonių pakankamai daug. Kažkur kas 20 tas.  :( Maža to tai tik baltieji žmonės. Ir jie gyvena tik Lietuvoje, Latvijoje, Rusijoje, Baltarusijoje. Visi kiti tik paprasti mirtingi žmonės. Gaila bet taip jau yra ir nieko neįmanoma pakeisti. Na čia toks mano supratimas ir "stebėjimų" rezultatai. Šiaip moterys iš viso nelabai įsikūnydavo į šį pasaulį dėl nepalankių sąlygų. Tik kas trečia. Bet padėtis taisosi.  :)
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: .L.U.T.H.O.R. kovo 11, 2016, 23:38:05
Čia a.t.sieli tikriausiai galvoj turi rytų religijų filosofijų suvokimus, kad sielos yra kiekvienas žmogelis, o supersiela, tai kūrėjas ar kažkas tokio?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: time kovo 12, 2016, 00:15:30
Niekuom nesiskiria.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis kovo 12, 2016, 09:13:11
Citata iš: Legionas  kovo 11, 2016, 23:38:05Čia a.t.sieli tikriausiai galvoj turi rytų religijų filosofijų suvokimus, kad sielos yra kiekvienas žmogelis, o supersiela, tai kūrėjas ar kažkas tokio?
Taip, siela - sanskritu, atma, arba dživatma (gyvoji siela), arba dživa (gyvoji esybė) - be galo maža, atomiška sąmonės dalelė. Tarsi kibirkštis, ar dvasinės saulės (t.y. Dievo, Kūrėjo) spindulių fotonas.

O Supersiela, arba, (lietuviškiau verčiant iš anglų kalbos "super" - virš), Viršsielė - sanskritu, paramatma (parama - aukščiausia, viršijanti, atma - siela) - vienas iš Dievo aspektų arba ekspansijų. Kai Kūrėjas sukuria materialias visatas (kurių yra nesuskaičiuojamai daug, bet visos jos sudaro tik ketvirtadalį visos būties reiškinijos, kitus tris ketvirtadalius sudaro dvasinis pasaulis, dvasinės buveinės), ir patalpina jose gyvas esybes, mažas sielas, Jis viena savo dalimi viską stebi, kas vyksta materialioje visatoje, ką veikia gyvos esybės, jas lydi, valdo ir globoja. T.y. Jis materialias visatas persmelkia visaapimančia sąmone. Mes - atmos - mažyčiai, o paramatma - begalinė, absoliuti.

Citata"Gyvosios esybės yra atskirtos Viešpaties dalelytės, o sąlygotos gyvosios esybės, kurios netinkamos dvasinei karalystei, išsibarsto materialiame pasaulyje, siekdamos kuo didžiausiu laipsniu mėgautis. Kaip Paramatma ir gyvųjų esybių amžinas draugas, Viešpats, viena iš Savo pilnaverčių dalių (by one of His plenary portions), lydi gyvąsias esybes, kad parodytų kelią joms materialiai besimėgaujant, ir stebėtų visus jų veiksmus. Tuo tarpu kai gyvosios esybės mėgaujasi materialiomis sąlygomis, Viešpats išlaiko Savo transcendentinę padėtį, nėra paveikiamas materialios atmosferos. Vedų raštijoje (šruti) pasakyta, kad medyje yra du paukščiai:

dvā suparṇā sayujā sakhāyā samānaṁ vṛkṣaṁ pariṣasvajāte
tayor anyaḥ pippalaṁ svādv atty anaśnann anyo 'bhicākaśīti
(Muṇḍaka Upaṇiṣad 3.1.1)


Vienas iš jų lesa medžio vaisius, o kitas stebi tuos veiksmus. Stebėtojas yra Viešpats, o vaisius lesantis yra gyvoji esybė. Lesantis vaisius pamiršo savo tikrąją tapatybę ir yra apimtas materialių sąlygų veiklos, kuri neša vaisius, tačiau Viešpats (Paramatma) yra visados pilnas transcendentinio žinojimo. Toks skirtumas tarp Supersielos ir sąlygotos sielos. Sąlygota siela, gyvoji esybė - valdoma gamtos dėsnių, tuo tarpu Paramatma, t.y. Supersiela - materialios energijos valdovas."

Jo Dieviškoji Malonė Bhaktivedanta Svamis
"Medyje du paukščiai" - metafora, mūsų širdyje glūdi dvi esybės - tai mes patys, ir Dievas, kaip amžinas draugas ir valdovas. Šį faktą kiekvienas pakankamai apčiuopiame, kad visados mus lydi didžioji būtis, kuri viską lemia, su kuria visados pasąmoningai bendraujame.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: pilkasai kovo 12, 2016, 14:29:13
prie sios diskusijos dar tik betruksta siu dienu "ismaniosios sielos"
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: time kovo 12, 2016, 22:00:49
Citata iš: a.t.sielis  kovo 12, 2016, 09:13:11Tarsi kibirkštis, ar dvasinės saulės (t.y. Dievo, Kūrėjo) spindulių fotonas.
Su metaforomis nieko neįrodo ir nepasako.

P.S. Dėl vedų vertimo. Abejotinas vertimas. Kažkokia artima mūsų laikų mąstysenai filosofija.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 17, 2017, 20:25:54
Citata iš: a.t.sielis  kovo 12, 2016, 09:13:11Taip, siela - sanskritu, atma, arba dživatma (gyvoji siela), arba dživa (gyvoji esybė) - be galo maža, atomiška sąmonės dalelė. Tarsi kibirkštis, ar dvasinės saulės (t.y. Dievo, Kūrėjo) spindulių fotonas.

O Supersiela, arba, (lietuviškiau verčiant iš anglų kalbos "super" - virš), Viršsielė - sanskritu, paramatma (parama - aukščiausia, viršijanti, atma - siela) - vienas iš Dievo aspektų arba ekspansijų. Kai Kūrėjas sukuria materialias visatas (kurių yra nesuskaičiuojamai daug, bet visos jos sudaro tik ketvirtadalį visos būties reiškinijos, kitus tris ketvirtadalius sudaro dvasinis pasaulis, dvasinės buveinės), ir patalpina jose gyvas esybes, mažas sielas, Jis viena savo dalimi viską stebi, kas vyksta materialioje visatoje, ką veikia gyvos esybės, jas lydi, valdo ir globoja. T.y. Jis materialias visatas persmelkia visaapimančia sąmone. Mes - atmos - mažyčiai, o paramatma - begalinė, absoliuti.


taip gaunasi, kad materialiam pasauly mes esam tipo brokuotos sielos?.. ir materialus pasaulis kaip šalutinis kūrėjo produktas, užgimsta iš jo kvėpavimo -visatos atsiranda  kaip oro burbuliukai ant vandenyje gulinčio kūrėjo kūno ir iš jo plaučių ..na čia aš metaforiškai :)
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 18, 2017, 12:57:52
Citata iš: elteide  gegužės 17, 2017, 20:25:54taip gaunasi, kad materialiam pasauly mes esam tipo brokuotos sielos?
Ne brokuotos, o paklydę. Sielos, kurios yra šiame pasaulyje, visos tobulos, tiesiog pasinėrė į materialią egzistenciją, ir jų prigimtis šiuo metu yra užgožta.

Citata iš: elteide  gegužės 17, 2017, 20:25:54ir materialus pasaulis kaip šalutinis kūrėjo produktas, užgimsta iš jo kvėpavimo -visatos atsiranda  kaip oro burbuliukai ant vandenyje gulinčio kūrėjo kūno ir iš jo plaučių
Neteko girdėti iš ezoterinių šaltinių ir visokių NDE aprašymų, kad šis pasaulis yra Dievo kvėpavimas? Pvz. Pam Reynolds sako iš savo NDE patirties: "I asked if God was the light. And the answer was "No, God is not the light. The light is what happens when God breathes." https://www.youtube.com/watch?v=WNbdUEqDB-k (ties 08:25, žiūrėti per kur nors USA esantį proxy, tiesiogiai Lietuvoje neduoda šio video žiūrėti).
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 18, 2017, 13:11:57
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 18, 2017, 12:57:52Ne brokuotos, o paklydę. Sielos, kurios yra šiame pasaulyje, visos tobulos, tiesiog pasinėrė į materialią egzistenciją, ir jų prigimtis šiuo metu yra užgožta.
kaip pasinėrė , argi nepanardino?
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 18, 2017, 12:57:52Neteko girdėti iš ezoterinių šaltinių ir visokių NDE aprašymų, kad šis pasaulis yra Dievo kvėpavimas? Pvz. Pam Reynolds sako iš savo NDE patirties: "I asked if God was the light. And the answer was "No, God is not the light. The light is what happens when God breathes." https://www.youtube.com/watch?v=WNbdUEqDB-k (ties 08:25, žiūrėti per kur nors USA esantį proxy, tiesiogiai Lietuvoje neduoda šio video žiūrėti).
na matot, o aš girdėjau  :) ten kalbėjo, kad dievas -kūrėjas yra transendentalus , mūsų visatos kai šalutinis dalykas, kaip tie kvėpavimo burbulai  , į ką jis  beveik tiesiogiai nesikiša , juk burbulai , o valdo jo kiti dievai užgimę tose visatose -burbuluose...
na maždaug taip trumpai ir juokingai paprastai .
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 18, 2017, 13:28:07
Citata iš: elteide  gegužės 18, 2017, 13:11:57kaip pasinėrė , argi nepanardino?
Ne, nepanardino. Siela turi laisvą valią. Kur ji atsiduria, yra jos laisvos valios ir Kūrėjo valios derinys.

Citatadievas -kūrėjas yra transendentalus , mūsų visatos kai šalutinis dalykas, kaip tie kvėpavimo burbulai  , į ką jis  beveik tiesiogiai nesikiša , juk burbulai , o valdo jo kiti dievai užgimę tose visatose -burbuluose...
Geriausia tiesiogiai skaityti, kai pasakoja paprasti žmonės, jie gali ne taip atsiminti ir pan.

Citatahttp://www.vedabase.com/lt/tlc/8

Mahā-Viṣṇu kūno poros išskiria nesuskaičiuojamą daugybę visatų. Tos visatos išeina iš Mahā-Viṣṇu kūno porų, tarytum milijardai dulkelių byrėtų pro mažytes rėčio kiaurymes. Jam iškvepiant, sukuriama nesuskaičiuojama daugybė visatų, o įkvepiant jos sunaikinamos. Visos Mahā-Viṣṇu energijos yra dvasinės ir su materialia energija neturi nieko bendra. Brahma-saṁhitā (5.48) teigia, kad kiekvienoje visatoje viešpataujanti dievybė Brahmā gyvena tol, kol Mahā-Viṣṇu iškvepia ir įkvepia. Taigi Mahā-Viṣṇu yra pirmapradė visų visatų Supersiela, o taip pat visų jų šeimininkas.

Antroji Viṣṇu inkarnacija, Garbhodakaśāyī Viṣṇu, įeina į kiekvieną visatą, išskiria iš Savo kūno vandenis ir atsigula ant jų. Iš Jo bambos išauga lotoso stiebas, o lotoso žiede gimsta pirmoji būtybė - Brahmā. Lotoso stiebe Brahmā sukuria keturiolika planetų sistemų lygių. Kiekvienoje visatoje gyvena Viešpats kaip Garbhodakaśāyī Viṣṇu. Jis palaiko visatas ir rūpinasi jos reikmių tenkinimu. Nors Jis glūdi kiekvienoje materialioje visatoje, materialios energijos įtaka Jo neliečia. Prireikus, tas pats Viṣṇu įgauna Viešpaties Śivos pavidalą ir sunaikina kosmoso kūriniją. Trys antrinės inkarnacijos - Brahmā, Viṣṇu ir Śiva - tai tris materialios gamtos guṇas valdančios dievybės. Tačiau tikrasis visatos šeimininkas yra Garbhodakaśāyī Viṣṇu. Jis garbinamas kaip Supersiela Hiraṇyagarbha. Vedų himnuose Jis vaizduojamas su tūkstančiais galvų. Nors Jis yra materialioje gamtoje, materiali gamta Jo neveikia.

Trečia Viṣṇu inkarnacija - Kṣīrodakaśāyī Viṣṇu - taip pat yra dorybės guṇos inkarnacija. Be to, Ji - visų gyvų esybių Supersiela ir gyvena pieno vandenyne, kuris plyti šioje visatoje. Taip Caitanya Mahāprabhu apibūdino puruṣa-avatāras.

Toliau apibūdindamas līlā-avatāras, arba „žaidimų" avatāras, Viešpats Caitanya pažymėjo, kad jų skaičius neribotas. Tačiau keletą jų Caitanya vis dėlto paminėjo. Tai Matsya, Kūrma, Raghunātha, Nṛsiṁha, Vāmana ir Varāha.

O guṇa-avatāros, arba Viṣṇu kokybinės inkarnacijos, yra trys - Brahmā, Viṣṇu ir Śiva. Brahmā - viena gyvų esybių, tačiau dėl savo atsidavimo tarnystės jis labai galingas. Garbhodakaśāyī Viṣṇu tiesiogiai įgalino jį, pirmąją gyvą esybę ir materialios aistros guṇos valdovą, kurti nesuskaičiuojamą daugybę gyvų esybių. Brahma-saṁhitā (5.49) lygina Brahmą su brangakmeniu, atspindinčiu saulės spindulius, o saulė lyginama su Aukščiausiu Viešpačiu Garbhodakaśāyī Viṣṇu. Jeigu kažkurioje kalpoje nėra gyvos esybės, kuri tiktų Brahmos vaidmeniui, tuomet Pats Garbhodakaśāyī Viṣṇu tampa Brahma ir atlieka jo funkcijas.

Kai reikia sunaikinti visatą, lygiai taip pat Aukščiausias Viešpats sukuria kitą ekspansiją - tampa Viešpačiu Śiva. Viešpats Śiva, sąveikaudamas su māya, įgauna daug pavidalų; paprastai jų nurodoma vienuolika. Viešpats Śiva nėra gyva esybė, jis - beveik Patsai Kṛṣṇa. Šiuo atveju dažnai pateikiamas pieno ir jogurto pavyzdys: jogurtas yra pieno produktas, bet pieno jis negali atstoti. Taip ir Viešpats Śiva yra Kṛṣṇos ekspansija, bet jis negali veikti kaip Kṛṣṇa ir negali suteikti mums to dvasinio atsinaujinimo, kurį suteikia Kṛṣṇa. Esminis skirtumas tarp Viešpaties Kṛṣṇos ir Viešpaties Śivos tas, jog Viešpats Śiva yra susijęs su materialia gamta, o Viṣṇu arba Viešpats Kṛṣṇa su ja nieko bendra neturi. Śrīmad-Bhāgavatam (10.88.3) sako, kad Viešpats Śiva - tai trijų rūšių transformuotos sąmonės (vaikārika, taijasa ir tāmasa) derinys.

Nors Viṣṇu inkarnacija valdo dorybės guṇą visose visatose, materiali gamta jokiu būdu Jo neveikia. Viṣṇu lygus Kṛṣṇai, tačiau Kṛṣṇa yra pirmutinis šaltinis. Viṣṇu - dalis, o Kṛṣṇa - visuma. Taip šį klausimą traktuoja Vedų raštija. Brahma-saṁhitā pateikia pavyzdį apie žvakę, nuo kurios uždegama kita žvakė. Nors abiejų žvakių šviesa vienoda, viena iš jų laikoma pirmąja, o apie kitą sakoma, kad ji uždegta nuo pirmosios. Viṣṇu ekspansija tarsi ta antroji žvakė. Ji tokia pat galinga, kaip Kṛṣṇa, tačiau pirmapradis Viṣṇu vis dėlto yra Kṛṣṇa. Brahmā ir Viešpats Śiva - nuolankūs Aukščiausiojo Viešpaties tarnai, o Viṣṇu pavidalo Aukščiausiasis Viešpats yra Kṛṣṇos ekspansija.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 18, 2017, 18:18:39
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 18, 2017, 13:28:07Ne, nepanardino. Siela turi laisvą valią. Kur ji atsiduria, yra jos laisvos valios ir Kūrėjo valios derinys.

Geriausia tiesiogiai skaityti, kai pasakoja paprasti žmonės, jie gali ne taip atsiminti ir pan.

na kas savo noru rinksis tarp dvasinio ir materialaus (riboto , netobulo, kamauojančio) pastarąjį?
...
skaičiau kelis sykius, baisiai painu.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 18, 2017, 18:25:04
Citata iš: elteide  gegužės 18, 2017, 18:18:39na kas savo noru rinksis tarp dvasinio ir materialaus (riboto , netobulo, kamauojančio) pastarąjį?
Visi pasidavę iliuzijai ir išprotėję dėl materialios laimės. Tai yra visi mes, šiame pasaulyje atsidūrusios sielos, ką ir galime savyje aptikti: pasidavę iliuzijai ir išprotėjusiai besivaikantys materialios laimės.

Citata iš: elteide  gegužės 18, 2017, 18:18:39skaičiau kelis sykius, baisiai painu.
Nėra painu, tiesiog daug informacijos. Aukščiausiasis kūrimo ir priežiūros darbais pats neužsiima, tiesiog deleguoja savo paties skleidinius tą daryti. Paaiškinamas laipsniškumas - Aukščiausiasis yra Krišna, tas kuris palaimingai žaidžia Savo buveinėje, o kūrimo darbu užsiėmę jo skleidiniai yra trijų lygių Višnu - tas, iš kurio kūno emanuoja visatos, tas, kuris įžengia į visatas ir duoda joms vystymosi pradžią, ir tas, kuris persmelkia visas jau išvystytas visatas. Toliau, visatos valdymui yra dar trys dievybės: Brahma, Višnu (dar vienas skleidinys) ir Šiva. Brahma gali būti gyvoji esybė, ne pats Dievas, o Višnu ir Šiva yra Dievo skleidiniai.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: kiskis gegužės 18, 2017, 21:44:32
As tikiu Vedomis ir del to, nes sunku patiket, kad toki dalyka buvo imanoma sugalvoti is lubu. Ir kam taip reikejo stengtis , jei tai pasakos ? Biblijoje viskas paprasciau ir vistiek zmones tiki.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 18, 2017, 22:11:25
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 18, 2017, 18:25:04Visi pasidavę iliuzijai ir išprotėję dėl materialios laimės. Tai yra visi mes, šiame pasaulyje atsidūrusios sielos, ką ir galime savyje aptikti: pasidavę iliuzijai ir išprotėjusiai besivaikantys materialios laimės.
taip, kai gimstam čia , augam išaugam ir gyvenam materialiai ir vaikomes visko materialaus, bet mes tai neatsimenam nežinom kad kitaip galima ir reiktų ( jei taip yra iš tiesų)...bet siela , kuri dvasinė kaip gali tai pasirinkt savo noru čia gimt ir taip gyvent?

[/quote]
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 19, 2017, 12:36:16
CitataTaip ir Viešpats Śiva yra Kṛṣṇos ekspansija, bet jis negali veikti kaip Kṛṣṇa ir negali suteikti mums to dvasinio atsinaujinimo, kurį suteikia Kṛṣṇa. Esminis skirtumas tarp Viešpaties Kṛṣṇos ir Viešpaties Śivos tas, jog Viešpats Śiva yra susijęs su materialia gamta, o Viṣṇu arba Viešpats Kṛṣṇa su ja nieko bendra neturi.
Šiva griovimo dievas?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 19, 2017, 13:27:57
Citata iš: elteide  gegužės 18, 2017, 22:11:25.bet siela , kuri dvasinė kaip gali tai pasirinkt savo noru čia gimt ir taip gyvent?
Geras klausimas, tokie klausimai keliami ir Bhagavata Puranoje.

CitataSrimad-Bhagavatam - Third Canto - SB 3.7: Further Inquiries by Vidura SB 3.7.4 - SB 3.7.6


TEXT 5

deśataḥ kālato yo 'sāv
avasthātaḥ svato 'nyataḥ
aviluptāvabodhātmā
sa yujyetājayā katham


SYNONYMS
deśataḥ--circumstantial; kālataḥ--by the influence of time; yaḥ--one who; asau--the living entity; avasthātaḥ--by situation; svataḥ--by dream; anyataḥ--by others; avilupta--extinct; avabodha--consciousness; ātmā--pure self; saḥ--he; yujyeta--engaged; ajayā--with nescience; katham--how is it so.

TRANSLATION
The pure soul is pure consciousness and is never out of consciousness, either due to circumstances, time, situations, dreams or other causes. How then does he become engaged in nescience?

PURPORT
The consciousness of the living being is always present and never changes under any circumstances, as above mentioned. When a living man moves from one place to another, he is conscious that he has changed his position. He is always present in the past, present and future, like electricity. One can remember incidents from his past and can conjecture about his future also on the basis of past experience. He never forgets his personal identity, even though he is placed in awkward circumstances. How then can the living entity become forgetful of his real identity as pure spirit soul and identify with matter unless influenced by something beyond himself? The conclusion is that the living entity is influenced by the avidyā potency, as confirmed in both the Viṣṇu Purāṇa and the beginning of Śrīmad-Bhāgavatam. The living entity is mentioned in Bhagavad-gītā (BG 7.5) as parā prakṛti, and in the Viṣṇu Purāṇa he is mentioned as the parā śakti. He is part and parcel of the Supreme Lord as potency and not as the potent. The potent can exhibit many potencies, but the potency cannot equal the potent at any stage. One potency may be overcome by another potency, but to the potent, all potencies are under control. The jīva potency, or the kṣetrajña-śakti of the Lord, has the tendency to be overpowered by the external potency, avidyā-karma-saṁjñā, and in this way he is placed in the awkward circumstances of material existence. The living entity cannot be forgetful of his real identity unless influenced by the avidyā potency. Because the living entity is prone to the influence of the avidyā potency, he can never equal the supreme potent.
CitataIš Šrilos Bhaktivinodos Thakuros knygos "Džaiva-dharma" 16 skyriaus:

"Nesuskaičiuojamos gyvosios esybės (dživos) yra apreiškiamos iš Viešpaties Šri Baladevos, kad tarnautų Golokoje Vrindavanoje Šri Krišnai, Kuris semiasi džiaugsmą iš Vrindavanos (Vrindavana-vihariui), o kitos apreiškiamos iš Šri Šankaršanos, tarnauti dvasiniame danguje Vaikunthos Valdovui, Šri Narajanai. Amžinai patirdamos dvasinių santykių skonį (rasą), užsiėmusios tarnyste savo garbinamam Viešpačiui, jos visada išlaiko pastovumą savo prigimtinėje padėtyje. Jos visada veržiasi suteikti džiaugsmo Bhagavanui ir yra visados Jam dėmesingos. Gavę dvasinės galios jėgą, jos visada yra stiprios. Jos neturi kontakto su materialia energija. Iš tikro, jos nieko nežino apie klaidinančios galios, kuri vadinama maja. egzistavimą. Kadangi jos gyvena dvasiniame pasaulyje, maja yra labai toli nuo jų ir neturi joms jokio poveikio. Visada pasinėrusios į tarnystės savo garbinamam Viešpačiui palaimą, jos yra amžinai laisvos, ir nepatiria materialių džiaugsmų ir kančių. Jų gyvenimas sudarytas vien iš meilės, ir jos net nežino apie kančią, mirtį ar baimę. Taip pat yra nesuskaičiuojamos, be galo mažos, sąmoningos gyvosios esybės, kurios emanuoja kaip Priežasčių Vandenyne Gulinčio Didžiojo Višnu (Karanadokašaji Maha-Višnu) žvilgsnio į Jo majašakti (materialios kūrinijos galią) spindulių dalelės. Kadangi šios gyvos esybės yra šalia majos, jos mato majos nuostabius pasireiškimus. Nors jos turi visas tų dživų, kurias anksčiau apibūdinau, savybes, dėl savo mažutės paribio (marginalinės) prigimties jos kartais žiūri į dvasinį pasaulį, o kartais į materialių pasaulį. Šioje tarpinėje paribio būsenoje, dživa yra labai silpna, kadangi tuo metu ji dar nepasiekė dvasinės jėgos, gaunamos iš savo garbinimo objekto (seva-vastu) malonės. Iš šių nesuskaičiuojamų dživų, tos kurios nori mėgautis materialia energija (maja), pasineria į materialų jutimų tenkinimą, ir patenka į amžinos nelaisvės, amžino sukaustymo (nitja-badha) padėtį. O tos dživos, kurios atlieka nuolatinį sąmoningą Bhagavano garbinimą, Jo malone gauna dvasinę jėgą (čit-bala), ir įžengia į dvasinį pasaulį. O gerbiamasis ( "O baba", indiškas kreipinys)! Tai mūsų didžiulė nelaimė, kad užmiršome tarnystę Šri Krišnai, ir mus sukaustė majos pančiai. Tik todėl, kad pamiršome savo prigimtinę padėtį, esame šioje apgailėtinoje būsenoje."
Citata iš: elteide  gegužės 19, 2017, 12:36:16Šiva griovimo dievas?
Kaip žinom, materiali visata, materiali kūrinija, turi pradžią ir pabaigą. Taigi, Dievas yra jos kūrėjas, ir Dievas yra jos naikintojas. Panašiai kaip vienas ir tas pats žmogus gali būti architektas, statymo darbų vadovas ir griovimo organizatorius, kiekvienam darbui apsirengęs skirtingai, ir būti skirtingoje aplinkoje su skirtinga komanda kiekvienos rūšies darbui, taip ir Dievas turi įvairias formas, kuriomis atlieka savo skirtingas veiklas. Taigi, kūrinijos naikinimo darbui Dievas yra įgijęs Šivos pavidalą. Kai kuriems žmonėms susidaro įspūdis, kad tai kitas, atskiras dievas, bet iš tikro, Dievas yra vienas, bet turi daug pavidalų, tarp jų yra Šiva. Yra vadinamų pusdievių, kurie nėra Dievas, tai gyvos esybės, Dievo tarnai, kuriems deleguotos tam tikros didelės galios, bet Šiva tiesiogiai yra Dievo skleidinys, tai nėra paprasta gyvoji esybė.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 20, 2017, 00:40:07
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 19, 2017, 13:27:57Geras klausimas, tokie klausimai keliami ir Bhagavata Puranoje.
ir kokia isvada padaryta?

CitataKaip žinom, materiali visata, materiali kūrinija, turi pradžią ir pabaigą. Taigi, Dievas yra jos kūrėjas, ir Dievas yra jos naikintojas. .. Taigi, kūrinijos naikinimo darbui Dievas yra įgijęs Šivos pavidalą.
iš kitų postų perskaičiau , kad Dievo pavidalas Krišna su materija nesusijęs apart jos sukurimo , su ja jau egzistuojančią nieko nedaro ( maždaug kaip vyras padaro vaiką bet jo nebeaugina  ), o su materija susijęs tik Šiva - Dievo kitas pavidalas , bet jis tik griauna , naikina....peršasi išvada kad Dievas tik griauna materialiam pasauly,o nieko jau nebedakuria, netaiso materialiai?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 20, 2017, 10:42:30
Kaip minėjau, Dievas yra vienas, todėl viską daro Krišna, tiesiog savo skirtingais pavidalais. Kaip Maha-Višnu Jis duoda pradžią materialiai kūrinijai, kaip Viešpats Brahma - ją konstruoja, kaip Viešpats Višnu - prižiūri ir palaiko, ir kaip Viešpats Šiva - sunaikina. O savo Krišnos pavidalu tiesiog palaimingai žaidžia, gyvena grynai savo gyvenimą, be kūrimo ar naikinimo darbų ir pareigų. Kitaip sakant, prieš mus atsiskleidžia įvairios būties sritys, nuo tos, kurioje vyksta Dievo savasis gyvenimas, pati tobuliausia egzistencija, gryna ir vientiso skonio, iki kitų sričių, kurios patarnauja tai tobuliausiai egzistencijai įvairiomis funkcijomis.

Tai galima palyginti su atostogomis kaime, kai išjungi mobilų telefoną ir neužsiimi jokiais darbais. Tik gamta, ežeras, natūrali aplinka. Jokių trukdymų ir jokių priemaišų iš miesto darbų. Jeigu tai išgryninta, tada neturi būti jokio trukdymo, nei sekundei. Tada gali užsimiršti ir atsipalaiduoti.

Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 00:40:07ir kokia isvada padaryta?
Ten buvo parašyta.

1. Mažą gyvą esybę nugali avidjos (nežinios) galia. Gyva esybė taip pat yra galia, maža galios dalelytė, ir viena galia gali įtakoti kitą galią, tuo tarpu galių valdytojas - Dievas - visada yra nepriklausomas ir niekam nepavaldus. Kadangi gyva esybė yra ribota, jos dvasinę prigimtį gali nustelbti neribotos materialios galios įtaka. Kitaip sakant, iliuzija yra stipresnė, ją užburia ir paklaidina. Tada gali kilti klausimas, ar gyva esybė yra atsakinga už tai, kad ją užvaldė iliuzija? Taip, ji galėjo nežiūrėti į iliuziją, ir neįsitraukti į visa tai. Tiesiog jos dvasinis judesys, pasirinkimas dvasine kryptimi buvo per silpnas ir vangus, ir ji per daug dairėsi į kitą pusę. O kokia Dievo atsakomybė? Kaip minėjau, tai, kas įvyksta su gyva esybe, yra jos pačios laisvos valios ir Dievo valios derinys. Dievas neverčia pasirinkti vienaip ar kitaip, bet sudaro sąlygas, kuriose gyvos esybės polinkiai ir pasirinkimai atsiskleidžia.

2. Maža gyva esybė gali nupulti į materialią egzistenciją, kadangi neįgijo iš Dievo garbinimo kylančios dvasinės jėgos.

3. Išvada: mažai gyvai esybei reikia garbinti Dievą ir pasiekti būties tobulumą.

Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 20, 2017, 13:06:00
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 10:42:30Ten buvo parašyta.

1. Mažą gyvą esybę nugali avidjos (nežinios) galia. Gyva esybė taip pat yra galia, maža galios dalelytė, ir viena galia gali įtakoti kitą galią, tuo tarpu galių valdytojas - Dievas - visada yra nepriklausomas ir niekam nepavaldus. Kadangi gyva esybė yra ribota, jos dvasinę prigimtį gali nustelbti neribotos materialios galios įtaka. Kitaip sakant, iliuzija yra stipresnė, ją užburia ir paklaidina. Tada gali kilti klausimas, ar gyva esybė yra atsakinga už tai, kad ją užvaldė iliuzija? Taip, ji galėjo nežiūrėti į iliuziją, ir neįsitraukti į visa tai. Tiesiog jos dvasinis judesys, pasirinkimas dvasine kryptimi buvo per silpnas ir vangus, ir ji per daug dairėsi į kitą pusę. O kokia Dievo atsakomybė? Kaip minėjau, tai, kas įvyksta su gyva esybe, yra jos pačios laisvos valios ir Dievo valios derinys. Dievas neverčia pasirinkti vienaip ar kitaip, bet sudaro sąlygas, kuriose gyvos esybės polinkiai ir pasirinkimai atsiskleidžia.
labai primina tą vietą iš biblijos, kur aprašoma gražiausio, garbinimo lyderio angelo (Liuciferio vardu dabar žinomo angelo)  puolimo istoriją. kad jis nukreipė akis nuo dievo ir ėmė į save  labiau užsižiūrėt, koks jis gražus stiprus  ir kiek daug gali pats ir nupuolė...
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 10:42:30Antroji Viṣṇu inkarnacija, Garbhodakaśāyī Viṣṇu, įeina į kiekvieną visatą, išskiria iš Savo kūno vandenis ir atsigula ant jų. Iš Jo bambos išauga lotoso stiebas, o lotoso žiede gimsta pirmoji būtybė - Brahmā. Lotoso stiebe Brahmā sukuria keturiolika planetų sistemų lygių.
gražiai aprašyta,bet kaip tai suprast , kad iš bambos auga lotosas?..jei jis dievas, jis negimdytas moters ir neturetų turėt bambos..aišku, suprantu kad metaforos čia, bet kažkoks nelabai vykęs palyginimas, bet tai gal turi kokią prasmę.?
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 10:42:30Kiekvienoje visatoje gyvena Viešpats kaip Garbhodakaśāyī Viṣṇu. Jis palaiko visatas ir rūpinasi jos reikmių tenkinimu. Nors Jis glūdi kiekvienoje materialioje visatoje, materialios energijos įtaka Jo neliečia. Prireikus, tas pats Viṣṇu įgauna Viešpaties Śivos pavidalą ir sunaikina kosmoso kūriniją.
tai ar visgi Višnu veikia tose visatose -ar dar nukreipinėja ir net taiso materiją pats , o ne vien tik guli?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 20, 2017, 15:19:24
Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 13:06:00kaip tai suprast , kad iš bambos auga lotosas?..jei jis dievas, jis negimdytas moters ir neturetų turėt bambos..aišku, suprantu kad metaforos čia, bet kažkoks nelabai vykęs palyginimas, bet tai gal turi kokią prasmę.?
Taip ir suprasti. Tai ne metaforos, kalba eina apie dvasinį, nematerialų pavidalą. Materija iškreiptai atspindi dvasinį pasaulį, o ne atvirkščiai. Todėl bambos kaip reiškinio pirmavaizdis yra dvasiniame pasaulyje. Sakykim, kad bamba tai vieta pilvo centre. Ir iš tos vietos tame Dievo pavidale išauga lotosas. Visa tai nėra materialūs objektai, tiesiog tokios yra dvasinės tikrovės išraiškos, visos sudarytos iš dvasios, panašiai kaip arkliuko formos saldainis yra visas sudarytas iš cukraus. Nereikėjo kad prieš tai būtų bambagyslė, gimimas, nereikėjo ir kad bamba būtų būtent toks likęs dalykas nuo bambagyslės nukirpimo.


Citatatai ar visgi Višnu veikia tose visatose -ar dar nukreipinėja ir net taiso materiją pats , o ne vien tik guli?
Taip, tas gulėjimas ne šiaip gulėjimas, o dieviškas transas. Višnu viską žino, viską persmelkia, viską palaiko ir kontroliuoja. Višnu yra Kūrėjas, Višnu yra Palaikytojas, ir Višnu, išsiskleidęs kaip Šiva, yra Naikintojas. Viską daro Višnu. Visi kiti yra arba Jo skleidiniai, t.y. tas pats kas Jis, tik kitoje formoje, arba Jo kūriniai. Savaime aišku, kad tas kas sukūrė, arba tas, nuo kurio viskas prasideda, tas ir yra visko darytojas ir valdovas.

Reikia suprasti Dievo vienovę ir įvairovę. Jis yra vienas, bet išsiskleidžia daugeliu formų. Panašiai kaip Mėnulis yra visada pilnas, bet priklausomai nuo Mėnulio fazės, matomas kaip pilnatis, delčia, jaunatis ir pan. Taip ir Dievas yra vienas ir absoliučiai pilnas, bet priklausomai nuo veiklos ir regėjimo kampo, Jis reiškiasi kaip vienoks ar kitoks pavidalas. Visa tai vyksta ne materialiame laike ir ne materialioje erdvėje, o mūsų mąstymas yra įkalintas materialiame laike ir materialioje erdvėje, todėl norint šiek tiek suprasti, reikia mąstymą praplėsti. Viską vienu metu, amžinoje dvasinėje dabartyje, daro Dievas, ir visur yra vienas ir tas pats Dievas, tik skirtingomis savo savybių apraiškomis. Jos skirstomos į tiesiogiai Dievo skleidinius, ir įvairių Jo galių skleidinius ir dalis. Pvz. mes esame vienos iš Jo galių mikroskopinės dalelės.

 
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 20, 2017, 17:26:07
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 15:19:24Taip ir suprasti. Tai ne metaforos, kalba eina apie dvasinį, nematerialų pavidalą. Materija iškreiptai atspindi dvasinį pasaulį, o ne atvirkščiai. Todėl bambos kaip reiškinio pirmavaizdis yra dvasiniame pasaulyje. Sakykim, kad bamba tai vieta pilvo centre. Ir iš tos vietos tame Dievo pavidale išauga lotosas. Visa tai nėra materialūs objektai, tiesiog tokios yra dvasinės tikrovės išraiškos, visos sudarytos iš dvasios, panašiai kaip arkliuko formos saldainis yra visas sudarytas iš cukraus. Nereikėjo kad prieš tai būtų bambagyslė, gimimas, nereikėjo ir kad bamba būtų būtent toks likęs dalykas nuo bambagyslės nukirpimo.
na ačiū už paaiškinimą ..tiesa, visviena nelabai suvokiu kaip mažiau iškreiptai įsivaizduot iš Dievo  bambos išaugusį lotosą ir Jį patį gulintį transe ...na bet tai neesminiai dalykai :)
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 15:19:24Taip, tas gulėjimas ne šiaip gulėjimas, o dieviškas transas. Višnu viską žino, viską persmelkia, viską palaiko ir kontroliuoja. Višnu yra Kūrėjas, Višnu yra Palaikytojas, ir Višnu, išsiskleidęs kaip Šiva, yra Naikintojas. Viską daro Višnu. Visi kiti yra arba Jo skleidiniai, t.y. tas pats kas Jis, tik kitoje formoje, arba Jo kūriniai. Savaime aišku, kad tas kas sukūrė, arba tas, nuo kurio viskas prasideda, tas ir yra visko darytojas ir valdovas.


tai visgi palaiko tvarką..ir ar taiso , ką  mes žmones sugadinam?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 20, 2017, 17:42:51
Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 17:26:07tai visgi palaiko tvarką..ir ar taiso , ką  mes žmones sugadinam?
O ką žmogus gali sugadinti, jeigu yra valdomas gamtos dėsnių? Viskas valdoma.

Bet kaip vaikų darželyje reikia, kad ateitų auklėtoja, ir žiūrėtų, kad viskas gerai vyktų, taip Dievas ateina ir auklėja gyvas esybes materialioje visatoje.

Bg 4.7 -- Kai tik religija kur nors ima nykti ir įsivyrauja bedievybė, Aš nužengiu Pats, o Bharatos aini.
Bg 4.8 -- Kad išlaisvinčiau doruosius ir sunaikinčiau piktadarius, o taip pat atkurčiau religijos principus, epocha po epochos Aš apsireiškiu Pats.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 20, 2017, 21:03:15
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 17:42:51O ką žmogus gali sugadinti, jeigu yra valdomas gamtos dėsnių? Viskas valdoma.
kad ir planeta prazudyt tarsa arba atominem, karais.
Citata iš: a.t.sielis link=msg=81508 date=kaip vaikų darželyje reikia, kad ateitų auklėtoja, ir žiūrėtų, kad viskas gerai vyktų, taip Dievas ateina ir auklėja gyvas esybes materialioje visatoje.

o kodėl neateina kur vaikai miršta iš bado arba manjakas ištvirkėlis žudo kokį vargšą?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 20, 2017, 22:18:49
Citatakad ir planeta prazudyt tarsa arba atominem, karais.
Viskas valdoma, Dievas visagalis, niekas nieko negali padaryti prieš Jo valią. Jeigu atsirastų koks galingas demonas, kuris galėtų padaryti labai didelę žalą, jis būtų sustabdytas, sunaikintas.

Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 21:03:15o kodėl neateina kur vaikai miršta iš bado arba manjakas ištvirkėlis žudo kokį vargšą?
Niekas negali nukentėti nei iš šio, nei iš to. Mes matom tik paviršinę dalykų pusę. Kad ir kaip viskas atrodytų, egzistuoja nepažeidžiamas teisingumo dėsnis. Tie, kurie turi būti apginti, yra apginami. Tie, kurių likime yra įrašyta, kad jie turi nukentėti, nukenčia. Likimas yra sukurtas pačio asmens praeituose gyvenimuose ir šio gyvenimo praeitoje veikloje. Tai vadinama karma ir jos atoveiksmiais. Žmogus praeituose gyvenimuose pats darė kažką blogo kam nors, o po to jam sugrįžta atoveiksmiai.

Jeigu manome, kad karmos dėsnis neegzistuoja, pasaulis tokiu atveju yra absurdiškas, pilnas beprasmių kančių. Bet viskas turi priežastis ir prasmę, ir viskas paklūsta aukščiausiam teisingumui.

Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 20, 2017, 23:17:44
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 22:18:49Viskas valdoma, Dievas visagalis, niekas nieko negali padaryti prieš Jo valią. Jeigu atsirastų koks galingas demonas, kuris galėtų padaryti labai didelę žalą, jis būtų sustabdytas, sunaikintas.
o jei mažytę žalą , asmeninę žmogui?
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 22:18:49Niekas negali nukentėti nei iš šio, nei iš to. Mes matom tik paviršinę dalykų pusę. Kad ir kaip viskas atrodytų, egzistuoja nepažeidžiamas teisingumo dėsnis. Tie, kurie turi būti apginti, yra apginami. Tie, kurių likime yra įrašyta, kad jie turi nukentėti, nukenčia. Likimas yra sukurtas pačio asmens praeituose gyvenimuose ir šio gyvenimo praeitoje veikloje. Tai vadinama karma ir jos atoveiksmiais. Žmogus praeituose gyvenimuose pats darė kažką blogo kam nors, o po to jam sugrįžta atoveiksmiai.

Jeigu manome, kad karmos dėsnis neegzistuoja, pasaulis tokiu atveju yra absurdiškas, pilnas beprasmių kančių. Bet viskas turi priežastis ir prasmę, ir viskas paklūsta aukščiausiam teisingumui.


taip , jei yra reinkarnacija ir jei Dievas tiek smukinasi , kad kiekvieną žmogų, būtybę sužiūrėt kiekvieną jo būties akimirką , saugot ar nesaugot ..
krikščionybėj mokoma, kad gali nutikti ir neteisingi dalykai... ir jei nepelnytai kažkas nutiko žmogui, palietė kokia bėda ar net mirtis ir  nebūtinai dėl jo paties kaltės, blogų darbų, nuodėmių, tai jei ne šiam pasauly dar bus atstatytas teisingumas, tai anapus tikrai bus...kaip tokia versija?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: Vytautas gegužės 20, 2017, 23:37:23
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 22:18:49Likimas yra sukurtas pačio asmens praeituose gyvenimuose ir šio gyvenimo praeitoje veikloje. Tai vadinama karma ir jos atoveiksmiais.
Sunaikino JAV lakūnai šimtus tūkstančių japonų numesdami atomines bombas ir gražiai bei laimingai nugyveno iki gilios senatvės. Nėra jokios karmos ir jokio ale teisingumo. :) Tai tik priemonė valdyti žmonėms. Tau blogai reiškia dėl karmos ir nereikšk jokių pretenzijų į geresnį gyvenimą. :) O tuo tarpu "išrinktieji" vartosi prabangoje ir dusina tuos su bloga karma. :) Žmonių valdymo niuansų pateisinimas ir nieko daugiau. :) Analogiškai ir su įgimta nuodėme krikščionybėje. :)
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: Linas Esu gegužės 20, 2017, 23:44:11
Citata iš: Vytautas  gegužės 20, 2017, 23:37:23Sunaikino JAV lakūnai šimtus tūkstančių japonų numesdami atomines bombas ir gražiai bei laimingai nugyveno iki gilios senatvės. Nėra jokios karmos ir jokio ale teisingumo. :) Tai tik priemonė valdyti žmonėms. Tau blogai reiškia dėl karmos ir nereikšk jokių pretenzijų į geresnį gyvenimą. :) O tuo tarpu "išrinktieji" vartosi prabangoje ir dusina tuos su bloga karma. :) Žmonių valdymo niuansų pateisinimas ir nieko daugiau. :) Analogiškai ir su įgimta nuodėme krikščionybėje. :)

Nesutinku su viskuo ka Vytautas mini , tačiau pagridninė mintis jog karma - mėšlas , sutinku . Istorija kalb už save . Kuo turėjo nusibausti milijonai žmonių jog jiems būtų atliekamas genocidas ? medicininiai bandymai ir t.t
Tūkstančiai , pavyzdžių kada nusikaltėliai lieka nenubausti , jiems atleidžiama už nuodėmes . Nėra jokios visiškai jokios logikos šioje filosfijoje . Plius bandoma aiškinti dalykus , kuriuos išgalvojo pats žmogus , cmo'n... Rimtai ?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 20, 2017, 23:47:30
yra aiškinimas, kad teisingumas atstatomas nebūtinai čia , dabar ,,, aišku, visi nori dabar :)
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: Linas Esu gegužės 21, 2017, 00:04:42
Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 23:47:30yra aiškinimas, kad teisingumas atstatomas nebūtinai čia , dabar ,,, aišku, visi nori dabar :)
Vienas aiškinimas seka - kitą . Tebūnie , tai kasdieniška . Bet jūs visi esate tikri jog tas " teisingumas " bus atstatytas ? cmo'n :D tai vėl remiasi žmogaus tikėjimu :) Srry , neperku .
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 21, 2017, 00:24:57
aš nežinau , tiesiog man tai logiškai  skamba... anksčiau , kai sakydavo kad dievas - teisingumas, man nesueidinėjo galai,kirtosi, kas buvo yra aplink pasauly...  bet poto protingose knygutėse daugiau paskaičiau ir supratau apie kokį teisingumą kalbama , kad mums žmonėms yra čia ir dabar, o Dievui tai nea (o ir mums taipogi )...so, teisingumo problema kaip ir išspręsta , nekonfliktuoja taip jau galvoje...o ar  yra anapus ar reinkarnacija kitas klausimas  :)
ps.s
toj ateis a.t. sielis yra viską paaiškins ...
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 21, 2017, 01:09:44
Citata iš: Vytautas  gegužės 20, 2017, 23:37:23Sunaikino JAV lakūnai šimtus tūkstančių japonų numesdami atomines bombas ir gražiai bei laimingai nugyveno iki gilios senatvės. Nėra jokios karmos ir jokio ale teisingumo.
Žodis "karma" tiesiog reiškia "veikla". Veikla egzistuoja, ir egzistuoja veiklos pasekmės, tai akivaizdu. Žmonėms tik sunku suvokti, kaip gi iš tiesų susiję veikla ir jos pasekmės, bei žmogaus patiriamas likimas. Tai nekeista, kadangi žmogus yra mažas, visata milžiniška, o Dievas - begalinis. Karmos dėsnį valdo Dievas, tai dieviškai begalinis reikalas, todėl žmogus negali lengvai suprasti.

Dėl JAV lakūnų, mes ne Dievas, ir daugelio žmonių gilių praeities veiklos ir atoveiksmių sąveikų negalime žinoti. Bet teoriškai, bent kokiam situacijos paaiškinimui, galimas toks variantas: lakūnai (ar tie, kurie jiems įsakė tai padaryti), ar tauta, kuri įgaliojo juos tai padaryti, praetuose gyvenimuose galėjo būti nukentėję nuo tos tautos, kurią šį kartą užpuolė su atomine bomba. Tada tie buvo agresoriai, o anie aukos, o šiame gyvenime apsikeitė vietomis. Taigi, karma tiesiog išsisėmė, ir jie nugyveno iki gilios senatvės.

Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: Linas Esu gegužės 21, 2017, 01:11:44
Citata iš: elteide  gegužės 21, 2017, 00:24:57aš nežinau , tiesiog man tai logiškai  skamba... anksčiau , kai sakydavo kad dievas - teisingumas, man nesueidinėjo galai,kirtosi, kas buvo yra aplink pasauly...  bet poto protingose knygutėse daugiau paskaičiau ir supratau apie kokį teisingumą kalbama , kad mums žmonėms yra čia ir dabar, o Dievui tai nea (o ir mums taipogi )...so, teisingumo problema kaip ir išspręsta , nekonfliktuoja taip jau galvoje...o ar  yra anapus ar reinkarnacija kitas klausimas  :)
ps.s
toj ateis a.t. sielis yra viską paaiškins ...
Jisai paaiškins savo supratimą , taip kai jis įsivaizduoja ir kokios jo religijos dogmos yra . Bet nepaaiškins , dėl ko žmogus išgalvojo religiją .

Elteidė, tai norite pasakyti jog turite visus atsakymus ir jūsų pasaulio suvokimą aiškina religijos  ? konkrečiai , krikščionybė ?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 21, 2017, 10:37:45
Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 23:17:44o jei mažytę žalą , asmeninę žmogui?
Kaip žinom, mažytės žalos vyksta nuolat, bet tai paaiškina karmos dėsnis. Mažos žalos negrasina sugriauti kūrinijos ir pažeisti jos fundamentalios tvarkos. Jos yra valdomos tos tvarkos: materialus pasaulis taip ir sukurtas, kad jame būtų žalų ir problemų, ir gyva esybė susidurdama su tomis problemomis, pvz. gimimu, ligomis, senatve, mirtimi, susimąsto ir pradeda kelti klausimus.

Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 23:17:44ir jei nepelnytai kažkas nutiko žmogui, palietė kokia bėda ar net mirtis ir  nebūtinai dėl jo paties kaltės, blogų darbų, nuodėmių, tai jei ne šiam pasauly dar bus atstatytas teisingumas, tai anapus tikrai bus...kaip tokia versija?
Karma neaprėpia visko. Karma yra materialistinė veikla, be karmos dar yra pažinimas ir tarnavimas Dievui. Dievas, mokydamas savo tarnus, gali naudoti specialias pamokas, kurios nepriklauso nuo to žmogaus karmos. Kai žmogus tarnauja Dievui, jo sena karma nustoja veikti, ir jis darosi nepriklausomas nuo karmos ir jos atoveiksmių. "Karma" reiškia materialūs veiksmai ir materialūs atoveiksmiai. Kai veiksmai tampa nematerialūs, nėra ir atoveiksmių, tai tampa kitokia egzistencija, tai kas tada nutinka žmogui yra Dievo rankose, žmogaus bendravimo su Dievu dalykas.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 21, 2017, 12:15:12
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 21, 2017, 10:37:45Kaip žinom, mažytės žalos vyksta nuolat, bet tai paaiškina karmos dėsnis. Mažos žalos negrasina sugriauti kūrinijos ir pažeisti jos fundamentalios tvarkos. Jos yra valdomos tos tvarkos: materialus pasaulis taip ir sukurtas, kad jame būtų žalų ir problemų, ir gyva esybė susidurdama su tomis problemomis, pvz. gimimu, ligomis, senatve, mirtimi, susimąsto ir pradeda kelti klausimus.
bet tai  miršta ir pamiršta ir vėl iš naujo ...
vadinasi kai skriaudžiam vienas kitą sąlyginai mažom žalom dievas ir karma nesikiša ( pvz. kokia motera prakeikė kitą  moterą iš pavydo).?
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 21, 2017, 10:37:45Karma neaprėpia visko. Karma yra materialistinė veikla, be karmos dar yra pažinimas ir tarnavimas Dievui. Dievas, mokydamas savo tarnus, gali naudoti specialias pamokas, kurios nepriklauso nuo to žmogaus karmos. Kai žmogus tarnauja Dievui, jo sena karma nustoja veikti, ir jis darosi nepriklausomas nuo karmos ir jos atoveiksmių. "Karma" reiškia materialūs veiksmai ir materialūs atoveiksmiai. Kai veiksmai tampa nematerialūs, nėra ir atoveiksmių, tai tampa kitokia egzistencija, tai kas tada nutinka žmogui yra Dievo rankose, žmogaus bendravimo su Dievu dalykas.

ką reiškia pagal jus tarnavimas Dievui?

CitataElteidė, tai norite pasakyti jog turite visus atsakymus ir jūsų pasaulio suvokimą aiškina religijos  ? konkrečiai , krikščionybė ?
ne, ne viską paaiškina , Linai .
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 21, 2017, 12:42:33
Citata iš: elteide  gegužės 21, 2017, 12:15:12bet tai  miršta ir pamiršta ir vėl iš naujo ...
Sąmoningumas kyla, nebūtina prisiminti konkretybių, svarbu kaip sąmonė reaguoja į esmes. Kaip sakoma, "mokomasi iš savo klaidų", jeigu nesimokoma, asmuo yra kvailas ir išprotėjęs, amžinai sukasi materialiame pasaulyje, jeigu mokosi iš savo klaidų, tada randa kelią į tobulą egzistenciją.


Citatavadinasi kai skriaudžiam vienas kitą sąlyginai mažom žalom dievas ir karma nesikiša ( pvz. kokia motera prakeikė kitą  moterą iš pavydo).?
Viskas kontroliuojama Dievo, karmos dėsnis yra viena iš Dievo veikimo formų, bet Dievas nieko neverčia veikti vienaip ar kitaip, visi turi laisvą valią. Veikti vienaip ar kitaip žmogų skatina jo paties norai ir jo situacija, jo prigimtis, kurią jis pats sau sukūręs ankstesne karma, ir aplinka, kurią jis pats sau nulėmė ankstesne karma. Žalos ar sėkmės atsiranda kaip karmos pasekmė, t.y. ankstesnės žmogaus veiklos pasekmė. Arba žalos ar sėkmės yra specialios Dievo pamokos, kai kalba eina apie Dievo tarnus.

Citataką reiškia pagal jus tarnavimas Dievui?
Kaip paaiškino mūsų dvasinis mokytojas, "Tarnavimas Krišnai ne toks kaip tarnavimas šiame pasaulyje. Tarnavimas Krišnai gražus, pilnas meilės, panašiai kaip draugo tarnavimas, arba mamos ir tėvo tarnavimas sūnui, arba kaip mylimųjų tarnavimas vienas kitam."

Bhakti, arba meilės tarnystė Krišnai apibrėžiama kaip su palankia Krišnai nuotaika atliekami veiksmai, norint suteikti Jam laimės, kurie nėra užgožti kitokių motyvų, karmos, beasmenio žinojimo.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 21, 2017, 21:22:06
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 21, 2017, 12:42:33Viskas kontroliuojama Dievo, karmos dėsnis yra viena iš Dievo veikimo formų, bet Dievas nieko neverčia veikti vienaip ar kitaip, visi turi laisvą valią. Veikti vienaip ar kitaip žmogų skatina jo paties norai ir jo situacija, jo prigimtis, kurią jis pats sau sukūręs ankstesne karma, ir aplinka, kurią jis pats sau nulėmė ankstesne karma. Žalos ar sėkmės atsiranda kaip karmos pasekmė, t.y. ankstesnės žmogaus veiklos pasekmė. Arba žalos ar sėkmės yra specialios Dievo pamokos, kai kalba eina apie Dievo tarnus.

aš suprantu, kad neverčia, pažiūrėjus kaip gyvenam, darom ką norim iš esmės..bet ar Jis mane( na nebūtinai mane) apsaugos nuo demonų agresijos ar blogo žmogaus blogų veiksmų pvz. nuo energetinio smurto ,prakeikimų?

CitataBhakti, arba meilės tarnystė Krišnai apibrėžiama kaip su palankia Krišnai nuotaika atliekami veiksmai, norint suteikti Jam laimės, kurie nėra užgožti kitokių motyvų, karmos, beasmenio žinojimo.
o konkrečiau,,, tai maisto aukojimas, šlovimas mantromis , giesmėmis, savikontrolė tt?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 21, 2017, 21:59:52
Citata iš: elteide  gegužės 21, 2017, 21:22:06bet ar Jis mane( na nebūtinai mane) apsaugos nuo demonų agresijos ar blogo žmogaus blogų veiksmų pvz. nuo energetinio smurto ,prakeikimų?
"Kaip šauki, taip atsiliepia". Jeigu žmogus tarnauja Dievui ir pasikliauna Jo apgynimu, tada apgins, o jeigu žmogus žiūri į Dievą abejingai, tada tiesiog skirs teisingus atoveiksmius. Todėl niekas negali atlikti jokių blogų veiksmų mūsų atžvilgiu, kurie nederėtų su mūsų karmos atoveiksmiais. T.y. blogio galim patirti tik tiek, kiek esam padarę savo praeityje kitiems.

Citatao konkrečiau,,, tai maisto aukojimas, šlovimas mantromis , giesmėmis, savikontrolė tt?
Visų pirma yra noras ir motyvas, tada reikia suprasti koks yra bendravimas su Dievu, koks yra gyvenimas dvasiniame pasaulyje. Praktikos seka iš to. Pvz. kas yra maisto aukojimas? Tai valgydinimas, vaišinimas. Ar mylimus asmenis valgydiname, vaišiname? Taip. Kas yra mantra? Tai Dievo vardai. Ar tariame mylimų asmenų vardus su meile? Taip. Kas yra giesmės? Tai jausmų išraiška dainuojant. Ar išreiškiame jausmus savo mylimiems asmenims dainuodami? Taip. Ar norėdami normalaus gyvenimo, gerų santykių, stengiamės būti normalūs, geri, tvarkingi žmonės? Taip. O tai savikontrolė.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 23, 2017, 00:30:04
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 21, 2017, 21:59:52"Todėl niekas negali atlikti jokių blogų veiksmų mūsų atžvilgiu, kurie nederėtų su mūsų karmos atoveiksmiais. T.y. blogio galim patirti tik tiek, kiek esam padarę savo praeityje kitiems.
reiškia, karma yra kaip koks intervalas , tarkim, Petro gyvenimas pagal jo karmą užprogramuotas intervale [3:-4] , bet gyvenimo atkarpa gali praslysti per viduriuką t.y apie 2 , nebūtinai pasiekti +3 arba -4? ...bet su kieno nors gera pagalba arba su dėl savo paties pastangų  gali būti ir jo tas max +3 arba su kažkieno nepagalba ir -4?

tikiuosi aišku :)
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 23, 2017, 07:37:00
Ne, praslysti niekas negali. Jeigu yra +4, bus +4, o ne +2 ar -3. Jeigu yra -3, bus -3, o ne kitaip. Visi yra mokiniai, o karmos atoveiksmiai yra pamokos. Visiems sudaryta pamokų programa, pagal jų praeities veiksmus. Nuo pamokų neišsisuksi. Karma sudeginama tarnaujant Dievui, tada yra atleidimas nuo karmos atoveiksmių.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 23, 2017, 12:37:45
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 23, 2017, 07:37:00Ne, praslysti niekas negali. Jeigu yra +4, bus +4, o ne +2 ar -3. Jeigu yra -3, bus -3, o ne kitaip. Visi yra mokiniai, o karmos atoveiksmiai yra pamokos. Visiems sudaryta pamokų programa, pagal jų praeities veiksmus. Nuo pamokų neišsisuksi. Karma sudeginama tarnaujant Dievui, tada yra atleidimas nuo karmos atoveiksmių.
o kas visą tai prižiūri( kad būtų viskas iki smukmenėlės  duota , paimta)?  karma ar pats Dievas?
ir , vadinasi, žmogus negali sau pasibloginti gyvenimo arba kitas kas pabloginti  nei kad buvonumatyta nuo pradžių - viskas pagal jo karmą , viskas nulempta - tėvai, vaikai, mylimieji, plyta nukritusi ant galvos, universito metimas, niekšelis pakartinęs gyvenimą, ligos, gaisras , mašinos ar pinigų vagystė ir tt? viskas išrašyta nuo A iki Z ir nieko blogiau sau gyvenime negali pasidaryt nei lempta? ( geriau tai ,aišku, imanoma -tarnaujant Dievui)
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 23, 2017, 18:40:25
Viską prižiūri Dievas. Atsimenate tris Višnu pavidalus: iš pirmojo kyla visos visatos, antrasis įžengia į visas visatas, ir duoda pradžią vidinei sąrangai, o trečiasis yra visa persmelkianti Supersiela, t.y. visur esanti Virš-siela, Aukščiausioji Siela. Kaip mūsų kūną persmelkia mūsų siela, taip Supersiela persmelkia visą kūriniją. Supersiela glūdi kiekvienos gyvos esybės širdyje šalia kiekvienos mažos sielos, ir stebi jos veiksmus, kiekvieną akimirką, yra visko liudininkas, ir tada priskiria atitinkamus jos veiksmų atoveiksmius. Atoveiksmiams nėra mechaniško algoritmo, tai grynai Dievo nuožiūra skiriamos pamokos.

T.y. žodis "karma", arba "karmos dėsnis", reiškia tai, kad žmogui veikiant bus rezultatai, atoveiksmiai. Ir tai yra Aukščiausiojo valdomas procesas. T.y. karmos dėsnis reiškia Aukščiausiojo priskiriamus karmos atoveiksmius.

Viskas nėra numatyta, kadangi kiekvieną akimirką mes kuriame naują karmą. Tai panašu į laivą, kuris plaukia tam tikru kursu. Jeigu jis daro posūkį, tas posūkis nepriklauso nuo buvusios trajektorijos, tačiau vieta vandenyne, kur tas laivas tuo metu yra, priklauso nuo to, kaip jis prieš tai plaukė. Jis plaukė tam tikru maršrutu, ir atplaukė į tam tikrą vietą, o nuo ten toliau keliauja. Taigi, pvz. jeigu vairuodami padarysime klaidą ir sukelsime avariją, tai nebūtinai yra mūsų praeities karmos pasekmė. Tai naujas veiksmas, su nauju atoveiksmiu. Tačiau praeities veikla mus atveda į tą tašką ir situaciją, kurioje susidaro to naujo veiksmo aplinkybės.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: klajunas gegužės 23, 2017, 19:52:19
Kuo skiriasi siela ir supersiela, manau, atsakyti galima taip: jeigu tartume, kad egzistuoja tik materialus pasaulis (pagal fizikos standartinį modelį) tai gyvas organizmas būtų siela, o supersiela būtų visa materiali visata. Organizmas yra kūrinys, o dievas yra materija, kuri pagal savo dėsnius šį kūrinį sukūrė. Sielos yra nuo mikrobų iki stambių gyvūnų pasaulio organizmų. Dievas yra materiją persmelkianti tvarka, kuri realizuojama per materialią terpę, per substanciją. Kadangi viskas pagaminta iš dievo, tai mes esame dievo formos mažyčiame pavidale. Deja šio materijos dievo pasaulyje yra sielų hierarchija, kuri formuoja mitybos grandinę - žemiausi maitinasi pačiu dievu, aukštesni žemesniais. Taip yra todėl, kad įvairių tipų sieloms ne visos dievo vietos yra skanios.

Todėl norėčiau paklausti ar dvasių pasaulyje, visoms sieloms visos dievo vietos vienodai skanios, ar ir čia vieni minta dievu tiesiogiai, o kiti minta tais, kurie vartoja dievą.

Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 23, 2017, 20:18:35
Sielų santykiai su Dievu yra įvairūs, jeigu apie tai klausi.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: klajunas gegužės 23, 2017, 20:35:43
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 23, 2017, 20:18:35Sielų santykiai su Dievu yra įvairūs, jeigu apie tai klausi.
Galima paklausti ir labai abstrakčiai: kaip vyksta abipusės substancijos/energijos ir informacijos introjekcijos anapusiniame pasaulyje. Nes kaip vyksta šiame pasaulyje, kiekvienas matome pagal savo pavyzdį: mitybos bei lingvizmų, logizmų, ir psichizmų injekcijos/projekcijos principu.

Jeigu nežinomi terminai, tai čia tereikia suprasti lotyniškus priešdėlius ir veiksmažodį iacere - lot. mesti, sviesti.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 23, 2017, 22:15:02
Dvasinis pasaulis yra absoliučiai subjektiškas. Tai reiškia ten nėra objektų, ir viskas sąmoninga, viskas yra asmenys, subjektai, net ir tie, kas turi daiktų formą. Viskam diriguoja dvasinė Dievo galia, viskas yra harmonijoje.

O šis pasaulis yra dvasinio pasaulio iškreiptas atspindys, tai jeigu supranti kažkokius šio pasaulio veikimo principus, jų pirmavaizdis yra dvasiniame pasaulyje.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 23, 2017, 23:57:38
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 23, 2017, 18:40:25Viską prižiūri Dievas. ... Supersiela glūdi kiekvienos gyvos esybės širdyje šalia kiekvienos mažos sielos, ir stebi jos veiksmus, kiekvieną akimirką, yra visko liudininkas, ir tada priskiria atitinkamus jos veiksmų atoveiksmius. Atoveiksmiams nėra mechaniško algoritmo, tai grynai Dievo nuožiūra skiriamos pamokos.
o aš galvojau, kad automatom-paties dėsnio- principu .


Citata iš: a.t.sielis  gegužės 23, 2017, 18:40:25Viskas nėra numatyta, kadangi kiekvieną akimirką mes kuriame naują karmą.
o kiek numatyta ? pvz. ar vyras, žmona, profesija , mirties data  numatyta?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 24, 2017, 06:37:05
Citata iš: elteide  gegužės 23, 2017, 23:57:38o kiek numatyta ? pvz. ar vyras, žmona, profesija , mirties data  numatyta?
Nežinau, neteko niekur girdėti, kiek būtent numatyta. Manau, konkretybės nėra fiksuotos, bendri bruožai daugiau mažiau. Kažkas turi priklausyti nuo naujų žmogaus norų ir pasirinkimų.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 24, 2017, 13:08:09
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 24, 2017, 06:37:05Nežinau, neteko niekur girdėti, kiek būtent numatyta. Manau, konkretybės nėra fiksuotos, bendri bruožai daugiau mažiau. Kažkas turi priklausyti nuo naujų žmogaus norų ir pasirinkimų.
tie kurie skaito iš delno, sako ,kad kairė ranka ( delno linijos) rodo dievo suteikta potenciją, dabar sakyčiau, rodo karmą , na o dešinė jau išnaudotas galimybes , pasirinkimų , darbų rezultatą  gyvenamam ar nugyventame gyvenime , taipsk, kaip susikostė gyvenimas..
ir kairė ranka - kas skirta nuo dievo -,anot jų, rodo daug ką - vaikų sk. santuokų sk. , vedybų laiką , ligas , finansinę ir visuomen. padėtį tt...dešinis delnas  gyvenimo bėgyje keičiasi , daugiau mažiau skiriasi nuo kairio.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: klajunas gegužės 24, 2017, 13:42:58
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 23, 2017, 22:15:02Dvasinis pasaulis yra absoliučiai subjektiškas. Tai reiškia ten nėra objektų, ir viskas sąmoninga, viskas yra asmenys, subjektai, net ir tie, kas turi daiktų formą. Viskam diriguoja dvasinė Dievo galia, viskas yra harmonijoje.

O šis pasaulis yra dvasinio pasaulio iškreiptas atspindys, tai jeigu supranti kažkokius šio pasaulio veikimo principus, jų pirmavaizdis yra dvasiniame pasaulyje.
Apie materialų pasaulį taip pat galima pasakyti, kad jis yra subjektinis. Tačiau tarp sąryšinių sankaupų yra riba ir tos ribos peržengimas. Bet kadangi viskas yra viena, tai čia žengiama ir peržengiama į save. O tai nesuvokiama dėl perspektyvos izoliacijos.

Tvirtini, kad dvasiniame pasaulyje nėra perspektyvos izoliacijos, ribos ir tos ribos peržengimo destruktyvia prasme. Tai reiškia, kad tai yra statiškas pasaulis, kuriame nėra jokios kaitos, atsiradimo ir išnykimo. Taip turi būti, nes priešingu atveju destruktyvus ribos peržengimas - egzistuotų.

Imant evoliucinį aspektą, tai reikštų, kad pradžia ir pabaiga sutampa ir abejuose taškuose dvasinis pasaulis iš karto atsirado savo tobulu variantu, bet jokio vystymosi. Arba, kad nereikėtų kažko objektiškai sunaikinti, kuriama iš "nieko".
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 24, 2017, 16:57:43
dar klausimėlis yra šalia delnų linijų, kaip Vedos vertina visokius būrimus kortom, Taro kortom, iš delnų , horoskopus ir tt?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 25, 2017, 09:29:11
Vedų sistemoje yra astrologija, chiromantija irgi berods, o kortų neteko Vedų sistemoje girdėti.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 27, 2017, 01:01:56
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 25, 2017, 09:29:11Vedų sistemoje yra astrologija, chiromantija irgi berods, o kortų neteko Vedų sistemoje girdėti.
tai gerai ar blogai pagal Dievą?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 31, 2017, 16:18:24
Citata iš: elteide  gegužės 27, 2017, 01:01:56tai gerai ar blogai pagal Dievą?
atsakymo nebus, kaip su magija Vedose? :)
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis gegužės 31, 2017, 16:43:36
Bendras principas, kad jeigu žmogus bando valdyti visatą, jos energijas, tai nėra idealu. Visų energijų valdovas yra Dievas, o mažos sielos prigimtis - tarnauti Dievui. Jeigu žmogus pats bando būti valdovas, tai eina prieš prigimtį.

Vedų sistema yra pakankamai inkliuzyvi, viską įtraukianti. Pvz. Atharvavedoje surašyti visokie užkalbėjimai ir prietarai. Man atrodo, kad Vedų sistema mažiau nei Biblija užsiima įvairių formų religingumų ir praktikų skelbimu blogybe, daugiau stengiasi įtraukti, ištaisyti, jeigu kas ne taip, pakreipti gera linkme.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: elteide gegužės 31, 2017, 17:04:18
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 31, 2017, 16:43:36Pvz. Atharvavedoje surašyti visokie užkalbėjimai ir prietarai. Man atrodo, kad Vedų sistema mažiau nei Biblija užsiima įvairių formų religingumų ir praktikų skelbimu blogybe..
kokie uzkalbejimai kokiu tikslu  ir kas juos padiktavo , uzrase?
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis rugsėjo 02, 2018, 11:43:57
Citata iš: elteide  gegužės 31, 2017, 17:04:18kokie uzkalbejimai kokiu tikslu  ir kas juos padiktavo , uzrase?
Citatahttp://www.satenai.lt/2013/11/01/atharvavedos-uzkalbejimai/

"Atharvavedos" užkalbėjimai

„Atharvaveda" - tai viena iš keturių Vedų, senovės Indijos sakralinių tekstų rinkinių, sukurtų apytiksliai prieš 3000-4000 metų ir mūsų laikus pasiekusių dėl žodinės mokytojo ir mokinio perdavos. Priešingai nei kitos Vedos („Rigveda", „Jadžurveda" ir „Samaveda"), „Atharvaveda" yra skirta ne dievų pagarbinimo ritualams, bet praktinei magijai. Tai seniausias Indijos liaudies magijos ir medicinos sąvadas. Joje atspindėti ne žynių luomo, bet liaudies burtai, vėliau inkorporuoti į šventųjų tekstų kompleksą. Dalis brahmanų ortodoksų iki šiol nepripažįsta „Atharvavedos" esant viena iš Vedų.

„Atharvavedoje", pavadintoje ugnies žynių atharvanų garbei, surinkti įvairiausi užkeikimai, užkalbėjimai, skirti įvairiems poreikiams - ligoms, demonams išvaryti, apsisaugoti nuo priešų ir negandų, siekiant pakenkti varžovams, siekiant troškimų išsipildymo. Ritualui atlikti kerėtojai naudodavo tarpininkus - amuletus, gydomuosius užpilus, užburiamo žmogaus daiktus ar plaukus, - tai turėjo užtikrinti burto išsipildymą. Čia pateikiama keletas tokių burtų vertimų, kurie padeda pažvelgti į pasaulį senosios indoarijų visuomenės akimis.

1.14. Prakeiksmas moteriai, kad liktų senmergė

Dalią jos spindinčią paėmiau lyg žalumą iš medžio.
Lyg kalnas plačiom papėdėm ilgai pas protėvius tesėdi ji,

Šita mergelė, o karaliau Jama, tebūna nuotaka, tau numesta,
Tebūna ji susieta namuose su motina, irgi su broliu, irgi su tėvu.

Šita tavoji šeimininkė, karaliau, tąją tau dovanojame šalia,
Ilgai pas protėvius tesėdi ji, [kol plaukai] nukristų nuo galvos.

Užkeikimu brahmanų Asito, Kašjapo ir Gajo
Gerovę tavo surišu lyg seserys - [tai], kas tarp skrynių.


2.29. Priešų prakeikimas ugnimi

Ugnie, ta kaitra, kuri tava, sudeginki ja tą, kursai nekenčia mūsų, kurio nekenčiame ir mes!

Ugnie, tuo grybšniu, kursai tavas, sugriebk juo tą, kursai nekenčia mūsų, kurio nekenčiame ir mes!

Ugnie, ta liepsna, kuri tava, apimk ja tą, kursai nekenčia mūsų, kurio nekenčiame ir mes!

Ugnie, ta žara, kuri tava, pelenais paverski tą, kursai nekenčia mūsų, kurio nekenčiame ir mes!

Ugnie, tuo tvyksniu, kursai tavas, sukurk šešėlį tam, kursai nekenčia mūsų, kurio nekenčiame ir mes!


2.15. Baimės užkalbėjimas

Kaip dangus ir žemė nei bijo, nei skausmu vaduojas,
Taip, mano gyvastie, tu nebijoki!

Kaip diena ir naktis nei bijo, nei skausmu vaduojas,
Taip, mano gyvastie, tu nebijoki!

Kaip Saulė ir Mėnulis nei bijo, nei skausmu vaduojas,
Taip, mano gyvastie, tu nebijoki!

Kaip malda ir kaip valdžia nei bijo, nei skausmu vaduojas,
Taip, mano gyvastie, tu nebijoki!

Kaip tiesa ir melas nei bijo, nei skausmu vaduojas,
Taip, mano gyvastie, tu nebijoki!

Kaip tai, kas būta, ir tai, kas bus, nei bijo, nei skausmu vaduojas,
Taip, mano gyvastie, tu nebijoki!


6.3. Užkalbėjimas prašant dievų užtarimo

Tesaugo mus Indra ir Pūšanas,
Aditė ir Marutai tesaugo mus,
Palikuonie vandenų, Septynios Upės, saugokite mus,
O Višnus tesaugo mus kaip ir dangus!

Tesaugo Dangus ir Žemė mus pagalbai,
Slėgties akmuo tesaugo mus, ir nuo bėdos tesaugo Soma,
Tesaugo palaimingoji deivė Sarasvatė,
Tesaugo Agnis sargais geradariais, kurie ano [valdžioj]!

Tesaugo mus dievu Ašvinu nuostabiu
Aušrinė ir Naktis lai išvaduoja mus,
Palikuonie vandenų, nupuolus mūsų ūkiui,
Tvaštare dieve, sustiprinki pilnatvei mus!


6.13. Mirties užkalbėjimas

Nusilenkimas ginklams dievų,
Nusilenkimas ginklams karalių,
Irgi kurie vaišijų ginklai - [nusilenkimas] jiems,
Mirtie, tau nusilenkimas tebūnie!

Nusilenkimas tavo užtarimui,
Nusilenkimas tavo prieštarai,
Gerumui tavo, o Mirtie, nusilenkimas,
Tavo rūstybei šis nusilenkimas!

Nusilenkimas kerėtojams taviesiems,
Nusilenkimas tavo gydantiems vaistams,
Tavoms šaknims, Mirtie, nusilenkimas,
Ir brahmanams nusilenkimas šis!


6.8. Moters meilės užkalbėjimas

Kaip vijoklis medį glaudžiai apsivijo,
Taip glaudžiai apsivyki tu mane,
O kad būtum geidžianti manęs!
O kad nebūtum vengianti manęs!

Kaip aras, pakyląs sparnais, pribloškia žemę,
Taip aš tavas mintis pribloškiu,
O kad būtum geidžianti manęs!
O kad nebūtum vengianti manęs!

Kaip tuodu, dangų ir žemę, kasdien apskrieja Saulė,
Taip aš tavas mintis apskrieju,
O kad būtum geidžianti manęs!
O kad nebūtum vengianti manęs!


2.16. Užkalbėjimas prašant dievų užtarimo

O įkvėpime ir iškvėpime, saugokite nuo mirties mane. Šlovė!

O Dangau ir Žeme, saugokite savo pasiklausymu mane. Šlovė!

O Saule, savo akimi saugoki mane. Šlovė!

O visur esanti Ugnie, saugoki mane visais dievais. Šlovė!

O Visa laikantis, viskuo palaikančiu saugoki mane. Šlovė!



6.42. Pykčio užkalbėjimas

Lyg lanko templę paleidžiu pyktį iš tavos širdies,
Kad būtuva mudu bendraminčiu, kad susijungtuva draugėn.

Lyg du draugu mes susijungtuva, aš pyktį tavąjį paleidžiu,
Po akmeniu pakiškime tavo pyktį, kursai [toks] sunkus.

Ant tavo pykčio aš stojuosi kulnu ir piršto galu,
Kad laisvai nekalbėtum, kad eitumei manan ketiniman.


6.9. Moters meilės užkalbėjimas

Geiski mano kūno, pėdų, geisk akių, geisk šlaunų,
Tavo akys, plaukai aistra pasruvę, manęs troškimo tebūna išdžiovinti.

Darau tave tuo, kas šliejasi prie manų delnų,
Kas šliejasi prie širdies [darau],
Kad mano galioje būtum, į maną ketinimą tu artėtum.

Kurių bamba - pabučiavimas, o širdy santarvė sukurta
Karvės, motinos sviesto, aną tepadaro mane mylinčią.


Iš sanskrito vertė Šarūnas Šimkus
Pageidaujantys meilės burtų apsidžiaugs :D čia net du užkalbėjimai yra.
Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: vytra rugsėjo 02, 2018, 11:55:44
Citata iš: klajunas  gegužės 24, 2017, 13:42:58Tvirtini, kad dvasiniame pasaulyje nėra perspektyvos izoliacijos, ribos ir tos ribos peržengimo destruktyvia prasme. Tai reiškia, kad tai yra statiškas pasaulis, kuriame nėra jokios kaitos, atsiradimo ir išnykimo. Taip turi būti, nes priešingu atveju destruktyvus ribos peržengimas - egzistuotų.
- taip, kadangi mūsų materiali Visata mokslo duomenimis yra baigtinė, tai Jūsų "ribos hipotezė" teisinga čia.

.. "Sielinis" kalba apie nematerialų begalinį Dievišką pasaulį, kuriame nėra ribų, nėra laiko, nėra destrukcijos. Tačiau tai gyvas dinaminis pasaulis, turintis tokias sąvybes dėl begalinės begalybės.

Antraštė: Siela ir Supersiela
Parašė: a.t.sielis rugsėjo 02, 2018, 12:17:16
Materialiu protu suvokti amžiną, begalinę dvasinę būtį - neįmanoma, protas užklimpsta.

Tikriausiai teko girdėti apie NDE patirtis, kai žmogus patekęs į aukštesnes sferas tarsi įgauna labai didelį žinojimą apie viską, bet kai vėl grįžta į savo fizinį kūną, ir bando kažką papasakoti iš to žinojimo, kurį tada kaip ir turėjęs, negali nei atgaminti nei kažko pasakyti. Išplėstinis nedualus žinojimas apie viską prieinamas grynąjai sąmonei, o ne protui, kuriuo operuojame šiame pasaulyje.

Dvasiniai mokytojai sako, kad žemiški žodžiai nėra adekvatūs apibūdinti dvasinei realybei. Žemiški žodžiai panaudojami kiek įmanoma, kad duotų tam tikrą supratimą ir kryptį ("medžio šakos ir Mėnulio logika", "žiūrėk, ana ten, prie tos šakos, matyti Mėnulis", taip parodoma kryptis, nors iš tikro Mėnulis yra labai toli nuo medžio šakos), o tikrasis suvokimas yra patirtinis, viskas turi manifestuotis asmens grynojoje sąmonėje, esančioje ryšyje su Absoliutu.

Todėl mintijimas apie begalybę, apie dvasinį pasaulį, yra problematiškas. Aš kaip ir mintiju, ir išsakau tas mintis, bet tai problematiška. Tai abstraktu ir netikra, tikrasis žinojimas - patirtinis. Reikia išgryninti sąmonę ir visa tai patirti.

Dvasinis pasaulis apibūdinamas kaip amžinas, be pradžios ir pabaigos, gyvas, absoliučiai subjektiškas, pilnas įvairovės, su savo kitokiu dvasiniu laiku, kuris apibūdinamas kaip amžina dabartis. Jame vyksta gyvenimas, žaidimai, taigi, jis dinamiškas, pilnas judėjimo.

Būtų keista, jeigu šis materialus pasaulis, kuris yra pirminės būties išvestinė, iškreiptas atspindys, kūrinys, juda, o dvasiniame pasaulyje nebūtų judėjimo. Jeigu atspindys yra dinamiškas, vadinasi dinamika yra pirminėje būtyje.