Meilės burtai

Pradėjo Ieva, gruodžio 27, 2011, 13:50:27

« ankstesnis - sekantis »
Žemyn

Asasinas

Sveiki,

Man tai irgi nesiseka meilės reikaluose. Apskritai, niekur nesiseka. Reikės turbūt pabandyt tas visas savipsichozes... ar kaip ten jos vadinas kaip čia sakėt.

Dabar pagalvojau, ar gali dėl to būti kaltas mano vardas, jo reikšmė? Ar mano vardas gali turėti įtakos gyvenimui? Pavyzdžiui pasiskaitinėjęs savo vardo reikšmę, tai maždaug supratau, kad aš esu visiška flegma, klizmų klizma. Daug kas atitinka. Nu, gal ne visiškai, bet meilės reikaluose tai tikrai. :)

unco

Su tokiu požiūriu tikrai nesiseks  ??? Geriau pirma mesk visokias mintis apie burtus ir magiją (šiuo atveju juodąją) į šalį ir pradėk nuo "žemiškų" dalykų. Viskas kas egzistuoja - tai energija. Taigi jaustis gerai tokioj apsuptį tikrai neįmanoma... Ką iš patirties galiu pasakyt tai, kad toki apsivalymai nuo negatyvumo tikrai veikia ir net nereikia storiausių psichologijos vadovėlių skaityt jog tai įgyvendintum  :)

Asasinas

Dėkui, reikės pabandyti.

Kartais man atrodo, kad man belikę tu pasirinkimai: kunigų seminarija arba stojimas į armiją ir važiavimas į Afganistaną. Nušaus tai nušaus. Toks likimas. :)

paragraf 78

Į kunigų seminariją dėl nesėkmių meilės fronte neapsimoka stoti, nes tam reikia pašaukimo

paragraf 78

Smygolas

DREAM OF ME
White cotton fabric
Bedding or cotton to use as a stuffing
Parchment paper
Lavender
Rosemary
Needle and thread

Method:

You will need to make a small dream pillow in order to have this spell carried out. For this you need to first cut two bits of cotton fabric and sew up three sides of the rectangle or square. If you choose your pillow to be circular, then you sew the whole thing around, leaving a little at the bottom in order to fill up the pillow. Then turn the cloth upside down and stuff the pillow with bedding or cotton. At the end of the filling remember to put in the rosemary and lavender as well. Using the needle and thread sew up the remaining of the pillow.

Then write the name of the person whom you want to perform the spell on and also state exactly what you want them to dream of you. Then prepare an altar and cast a circle around the altar. Once this is done, place yourself at the center and hold the dream pillow in your hands, place the parchment on the pillow and say the following spell:

Blessed Mother, Holy Goddess
Send (name of the person) a dream
And awaken his/her mind
Carry my voice far and galore
To the place where even sleep lays ashore
Send him/her this message loud and clear
This is not just a prayer mere.

The incantation can be changed in a way to match your preference.

Gana lengvas burtukas... Tad jei norit, kad mylimas žmogus jus mylėtų, pirmiausia "priverskit" jį/ją apie jus sapnuoti :)
Atsiprašau, bet patingėjau versti... Na, bet čia nesudėtingi žodžiai, tad.. :) O jei reikės, išsiversit patys....

Titan

Na cia toks stiprus meiles burtas pagal iveretinimus, bet pavojingas...

Ingredients
3 Red candles
2 White candles
Picture of yourself
Picture of the one you want
(optional)Knife, to get a drop of blood
Red ribbon or cording
Red marker if you don't have blood
Description
For INTENSE commitment. Very serious, can easily backfire.

Spell Casting
Arrange the candles in a star shape, so if lines were connected between them they would form a pentacle. The red candles should be the top one point and the bottom two points, with the white candles the remaining points. Light your candles counter-clockwise.

Place your two pictures in the center of the star, and your knife and ribbon alongside it. Say the following chant, focusing deeply on the words. Please read this through and make sure this is the kind of love you want before performing the spell!

To you the one who's caught my eye
I bind you to me never lie
Never stray and love me 'till
I'm dead in the ground and then even still

Feel for me more than ever before
Each day each hour more and more
Happiness stay you when you're with me
When away sadness you'll see

But worry not for when you think
Of me and close your eyes, just blink
All that joy it shall flood free
And reminded of me you'll be

And every day when you feel down
You'll call to me and sadness drown
Tell of your troubles and tell me true
So your pains I may share with you

When it comes time for me to tell
Listen true and listen well
Offer advice so kind and clean
Of you the others will be green

To me you're bound forever more
Binding never to be tore
Completed now this spell shall be
As I will, so mote it be

Now, if you have means to get a drop of blood:
Take your knife and make a cut on your finger, just deep enough so it bleeds. Place the two pictures side by side, and draw (so half is on one picture and half is on the other) an infinity symbol, linking the two pictures together. Then, put one drop of blood just on the picture that belongs to your prospective lover, and kiss the drop of blood so it makes a kiss-mark. Take the two pictures now, and press them together, with the picture sides facing each other. Wrap the pictures together with the ribbon and tie it tight, focusing on the idea of binding your lover to you whilst you wrap the pictures.

If you DON'T have means to get a drop of blood:
Use the red marker to make the infinity symbol over the two pictures, then take one of the red candles and drip some of the wax from them onto your lover's picture, so it makes a small puddle. Let it cool ever so slightly, then kiss the wax, so it makes an imprint of your lips. Press the two pictures together, picture sides facing each other, then wrap them together with the ribbon tightly, focusing on the idea of binding your lover to you whilst you wrap the pictures.

Finishing up:
Blow out the candles, in the same order you lit them. Take these pictures, and keep them safe somewhere. Make sure the binding never comes undone. You must have powerful focus and intent to make this spell work, and if the person you try to do it on is truly not meant to love you the spell may backfire. It has made me very very sick in the past when I did it on the wrong person, but otherwise has been greatly successful.

.L.U.T.H.O.R.

Šiaip manau, išvis visokie burtai ir pan turėtų stovėt, forumo skiltyje kuri pasirodo surinkus bet jau tuos 40-50 pranešimų. Nes dabar kai bet kas gali pasinaudoti tai nemanau, kad kam nors į naudą :)

Benamis

Citata iš: Šešėlis  rugpjūčio 09, 2012, 23:31:22
Šiaip manau, išvis visokie burtai ir pan turėtų stovėt, forumo skiltyje kuri pasirodo surinkus bet jau tuos 40-50 pranešimų. Nes dabar kai bet kas gali pasinaudoti tai nemanau, kad kam nors į naudą :)

Labai gera ideja :)

Gabrielius

Meiles burtai,mmmmmh, Lietuviu senoliai buvo gana chioknuti ir naudojo situs.

Laikykite visa diena meduoli po pazhastim ir duoktie mylimam zmogui ji suvalgyti. Yra kitas,bet jus turetumet apie ji zinoti. Lasinti savo menesiniu krauja i arbatas ar saltibarscius...

Beje meile turbut vienas is dalyku kurie vercia labiau tiketi i magija,vos ne kaip paskutine viltis,kad tas zmogus atbegs pas tave.

OKULTISTE

Kažin ar tada tikros meilės norima, jei siekiama visokiais būdais sau pasiglemžti mylimą... Aš pati norėčiau, kad mylimasis dėl savo laisvos valios turėtų mane, o ne dėl "užzmaugimo" atitektų man...

Simona

Citata iš: Smygolas  gegužės 16, 2012, 15:27:31
DREAM OF ME
White cotton fabric
Parchment paper
Lavender
Rosemary
Needle and thread

Method:

You will need to make a small dream pillow in order to have this spell carried out. For this you need to first cut two bits of cotton fabric and sew up three sides of the rectangle or square. If you choose your pillow to be circular, then you sew the whole thing around, leaving a little at the bottom in order to fill up the pillow. Then turn the cloth upside down and stuff the pillow with bedding or cotton. At the end of the filling remember to put in the rosemary and lavender as well. Using the needle and thread sew up the remaining of the pillow.

Then write the name of the person whom you want to perform the spell on and also state exactly what you want them to dream of you. Then prepare an altar and cast a circle around the altar. Once this is done, place yourself at the center and hold the dream pillow in your hands, place the parchment on the pillow and say the following spell:

And awaken his/her mind

Gana lengvas burtukas... Tad jei norit, kad mylimas žmogus jus mylėtų, pirmiausia "priverskit" jį/ją apie jus sapnuoti :)
Atsiprašau, bet patingėjau versti... Na, bet čia nesudėtingi žodžiai, tad.. :) O jei reikės, išsiversit patys....

Per Google vertėją išverčiau Svajonė manyje
Baltas medvilninis audinys
Patalynė arba medvilnės naudoti kaip įdaras
pergamentinis popierius
levanda
rozmarinas
Adata ir siūlai

metodas:

Jums reikės padaryti nedidelę svajonių pagalvę, kad būtų atliekamas šis burtas. Dėl to pirmiausia reikia sumažinti du bitai medvilninio audinio ir siūti iš trijų pusių stačiakampio arba kvadrato. Jeigu pasirinksite savo pagalvę būti apvalus, tada jūs siūti visa tai aplink, paliekant šiek tiek apačioje siekiant užpildyti pagalvę. Tada pasukite audiniu aukštyn kojom ir kita su patalynės ar medvilnės pagalvę. Įdaru pabaigoje nepamirškite įdėti rozmarinų ir levandų taip pat. Naudojant adatą ir siūlą užsiūti pagalvės likęs.

Tada rašyti asmens vardą, kuriam norite atlikti rašybos ir taip pat nurodyti, ką norite juos svajoti. Tada parengti aukurą ir mesti ratą aplink altoriaus. Kai tai bus padaryta, padėkite sau centre ir turėti svajonių pagalvę į savo rankas, pergamentą ant pagalvės ir pasakyti taip kerus:

Švenčiausioji Motina, Šventoji deivė
(Asmens vardas ir pavardė) Siųsti svajonė
Ir pažadinti savo / savo mintis
Atlikti mano balsą toli ir apsčiai
Į vietą, kur net miego nurodomi krantą
Siųsti jam / jai šis pranešimas garsiai ir aiškiai
Tai ne tik malda, vien tik.

Užkalbėjimas gali būti pakeista taip, kad atitiktų jūsų pageidavimus.

InterLord

rugsėjo 18, 2012, 21:54:57 Redagavimas: rugsėjo 18, 2012, 22:10:10 by Benamis
Citata iš: Simona  rugsėjo 18, 2012, 19:07:30
Per Google vertėją išverčiau Svajonė manyje
Baltas medvilninis audinys
Patalynė arba medvilnės naudoti kaip įdaras
pergamentinis popierius
levanda
rozmarinas
Adata ir siūlai

metodas:

Jums reikės padaryti nedidelę svajonių pagalvę, kad būtų atliekamas šis burtas. Dėl to pirmiausia reikia sumažinti du bitai medvilninio audinio ir siūti iš trijų pusių stačiakampio arba kvadrato. Jeigu pasirinksite savo pagalvę būti apvalus, tada jūs siūti visa tai aplink, paliekant šiek tiek apačioje siekiant užpildyti pagalvę. Tada pasukite audiniu aukštyn kojom ir kita su patalynės ar medvilnės pagalvę. Įdaru pabaigoje nepamirškite įdėti rozmarinų ir levandų taip pat. Naudojant adatą ir siūlą užsiūti pagalvės likęs.

Tada rašyti asmens vardą, kuriam norite atlikti rašybos ir taip pat nurodyti, ką norite juos svajoti. Tada parengti aukurą ir mesti ratą aplink altoriaus. Kai tai bus padaryta, padėkite sau centre ir turėti svajonių pagalvę į savo rankas, pergamentą ant pagalvės ir pasakyti taip kerus:

Švenčiausioji Motina, Šventoji deivė
(Asmens vardas ir pavardė) Siųsti svajonė
Ir pažadinti savo / savo mintis
Atlikti mano balsą toli ir apsčiai
Į vietą, kur net miego nurodomi krantą
Siųsti jam / jai šis pranešimas garsiai ir aiškiai
Tai ne tik malda, vien tik.

Užkalbėjimas gali būti pakeista taip, kad atitiktų jūsų pageidavimus.

Dar sunkiau suprasti.

salooshe

Citata iš: Smygolas  gegužės 16, 2012, 15:27:31
DREAM OF ME
White cotton fabric
Parchment paper
Lavender
Rosemary
Needle and thread

Method:

And awaken his/her mind

Apskritai, gudru šitaip :D gal pabandyti.. Tik kur tokiu metu gauti levandą ir rozmariną? :-[

crystal

O šiaip ar kam nors "veikė" tokie burtai? :)

Aukštyn