Siela ir Supersiela

Pradėjo a.t.sielis, kovo 11, 2016, 22:30:52

« ankstesnis - sekantis »
Žemyn

elteide

CitataTaip ir Viešpats Śiva yra Kṛṣṇos ekspansija, bet jis negali veikti kaip Kṛṣṇa ir negali suteikti mums to dvasinio atsinaujinimo, kurį suteikia Kṛṣṇa. Esminis skirtumas tarp Viešpaties Kṛṣṇos ir Viešpaties Śivos tas, jog Viešpats Śiva yra susijęs su materialia gamta, o Viṣṇu arba Viešpats Kṛṣṇa su ja nieko bendra neturi.
Šiva griovimo dievas?

a.t.sielis

Citata iš: elteide  gegužės 18, 2017, 22:11:25.bet siela , kuri dvasinė kaip gali tai pasirinkt savo noru čia gimt ir taip gyvent?
Geras klausimas, tokie klausimai keliami ir Bhagavata Puranoje.

CitataSrimad-Bhagavatam - Third Canto - SB 3.7: Further Inquiries by Vidura SB 3.7.4 - SB 3.7.6


TEXT 5

deśataḥ kālato yo 'sāv
avasthātaḥ svato 'nyataḥ
aviluptāvabodhātmā
sa yujyetājayā katham


SYNONYMS
deśataḥ--circumstantial; kālataḥ--by the influence of time; yaḥ--one who; asau--the living entity; avasthātaḥ--by situation; svataḥ--by dream; anyataḥ--by others; avilupta--extinct; avabodha--consciousness; ātmā--pure self; saḥ--he; yujyeta--engaged; ajayā--with nescience; katham--how is it so.

TRANSLATION
The pure soul is pure consciousness and is never out of consciousness, either due to circumstances, time, situations, dreams or other causes. How then does he become engaged in nescience?

PURPORT
The consciousness of the living being is always present and never changes under any circumstances, as above mentioned. When a living man moves from one place to another, he is conscious that he has changed his position. He is always present in the past, present and future, like electricity. One can remember incidents from his past and can conjecture about his future also on the basis of past experience. He never forgets his personal identity, even though he is placed in awkward circumstances. How then can the living entity become forgetful of his real identity as pure spirit soul and identify with matter unless influenced by something beyond himself? The conclusion is that the living entity is influenced by the avidyā potency, as confirmed in both the Viṣṇu Purāṇa and the beginning of Śrīmad-Bhāgavatam. The living entity is mentioned in Bhagavad-gītā (BG 7.5) as parā prakṛti, and in the Viṣṇu Purāṇa he is mentioned as the parā śakti. He is part and parcel of the Supreme Lord as potency and not as the potent. The potent can exhibit many potencies, but the potency cannot equal the potent at any stage. One potency may be overcome by another potency, but to the potent, all potencies are under control. The jīva potency, or the kṣetrajña-śakti of the Lord, has the tendency to be overpowered by the external potency, avidyā-karma-saṁjñā, and in this way he is placed in the awkward circumstances of material existence. The living entity cannot be forgetful of his real identity unless influenced by the avidyā potency. Because the living entity is prone to the influence of the avidyā potency, he can never equal the supreme potent.
CitataIš Šrilos Bhaktivinodos Thakuros knygos "Džaiva-dharma" 16 skyriaus:

"Nesuskaičiuojamos gyvosios esybės (dživos) yra apreiškiamos iš Viešpaties Šri Baladevos, kad tarnautų Golokoje Vrindavanoje Šri Krišnai, Kuris semiasi džiaugsmą iš Vrindavanos (Vrindavana-vihariui), o kitos apreiškiamos iš Šri Šankaršanos, tarnauti dvasiniame danguje Vaikunthos Valdovui, Šri Narajanai. Amžinai patirdamos dvasinių santykių skonį (rasą), užsiėmusios tarnyste savo garbinamam Viešpačiui, jos visada išlaiko pastovumą savo prigimtinėje padėtyje. Jos visada veržiasi suteikti džiaugsmo Bhagavanui ir yra visados Jam dėmesingos. Gavę dvasinės galios jėgą, jos visada yra stiprios. Jos neturi kontakto su materialia energija. Iš tikro, jos nieko nežino apie klaidinančios galios, kuri vadinama maja. egzistavimą. Kadangi jos gyvena dvasiniame pasaulyje, maja yra labai toli nuo jų ir neturi joms jokio poveikio. Visada pasinėrusios į tarnystės savo garbinamam Viešpačiui palaimą, jos yra amžinai laisvos, ir nepatiria materialių džiaugsmų ir kančių. Jų gyvenimas sudarytas vien iš meilės, ir jos net nežino apie kančią, mirtį ar baimę. Taip pat yra nesuskaičiuojamos, be galo mažos, sąmoningos gyvosios esybės, kurios emanuoja kaip Priežasčių Vandenyne Gulinčio Didžiojo Višnu (Karanadokašaji Maha-Višnu) žvilgsnio į Jo majašakti (materialios kūrinijos galią) spindulių dalelės. Kadangi šios gyvos esybės yra šalia majos, jos mato majos nuostabius pasireiškimus. Nors jos turi visas tų dživų, kurias anksčiau apibūdinau, savybes, dėl savo mažutės paribio (marginalinės) prigimties jos kartais žiūri į dvasinį pasaulį, o kartais į materialių pasaulį. Šioje tarpinėje paribio būsenoje, dživa yra labai silpna, kadangi tuo metu ji dar nepasiekė dvasinės jėgos, gaunamos iš savo garbinimo objekto (seva-vastu) malonės. Iš šių nesuskaičiuojamų dživų, tos kurios nori mėgautis materialia energija (maja), pasineria į materialų jutimų tenkinimą, ir patenka į amžinos nelaisvės, amžino sukaustymo (nitja-badha) padėtį. O tos dživos, kurios atlieka nuolatinį sąmoningą Bhagavano garbinimą, Jo malone gauna dvasinę jėgą (čit-bala), ir įžengia į dvasinį pasaulį. O gerbiamasis ( "O baba", indiškas kreipinys)! Tai mūsų didžiulė nelaimė, kad užmiršome tarnystę Šri Krišnai, ir mus sukaustė majos pančiai. Tik todėl, kad pamiršome savo prigimtinę padėtį, esame šioje apgailėtinoje būsenoje."
Citata iš: elteide  gegužės 19, 2017, 12:36:16Šiva griovimo dievas?
Kaip žinom, materiali visata, materiali kūrinija, turi pradžią ir pabaigą. Taigi, Dievas yra jos kūrėjas, ir Dievas yra jos naikintojas. Panašiai kaip vienas ir tas pats žmogus gali būti architektas, statymo darbų vadovas ir griovimo organizatorius, kiekvienam darbui apsirengęs skirtingai, ir būti skirtingoje aplinkoje su skirtinga komanda kiekvienos rūšies darbui, taip ir Dievas turi įvairias formas, kuriomis atlieka savo skirtingas veiklas. Taigi, kūrinijos naikinimo darbui Dievas yra įgijęs Šivos pavidalą. Kai kuriems žmonėms susidaro įspūdis, kad tai kitas, atskiras dievas, bet iš tikro, Dievas yra vienas, bet turi daug pavidalų, tarp jų yra Šiva. Yra vadinamų pusdievių, kurie nėra Dievas, tai gyvos esybės, Dievo tarnai, kuriems deleguotos tam tikros didelės galios, bet Šiva tiesiogiai yra Dievo skleidinys, tai nėra paprasta gyvoji esybė.

elteide

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 19, 2017, 13:27:57Geras klausimas, tokie klausimai keliami ir Bhagavata Puranoje.
ir kokia isvada padaryta?

CitataKaip žinom, materiali visata, materiali kūrinija, turi pradžią ir pabaigą. Taigi, Dievas yra jos kūrėjas, ir Dievas yra jos naikintojas. .. Taigi, kūrinijos naikinimo darbui Dievas yra įgijęs Šivos pavidalą.
iš kitų postų perskaičiau , kad Dievo pavidalas Krišna su materija nesusijęs apart jos sukurimo , su ja jau egzistuojančią nieko nedaro ( maždaug kaip vyras padaro vaiką bet jo nebeaugina  ), o su materija susijęs tik Šiva - Dievo kitas pavidalas , bet jis tik griauna , naikina....peršasi išvada kad Dievas tik griauna materialiam pasauly,o nieko jau nebedakuria, netaiso materialiai?

a.t.sielis

#18
gegužės 20, 2017, 10:42:30 Redagavimas: gegužės 20, 2017, 10:45:58 by a.t.sielis
Kaip minėjau, Dievas yra vienas, todėl viską daro Krišna, tiesiog savo skirtingais pavidalais. Kaip Maha-Višnu Jis duoda pradžią materialiai kūrinijai, kaip Viešpats Brahma - ją konstruoja, kaip Viešpats Višnu - prižiūri ir palaiko, ir kaip Viešpats Šiva - sunaikina. O savo Krišnos pavidalu tiesiog palaimingai žaidžia, gyvena grynai savo gyvenimą, be kūrimo ar naikinimo darbų ir pareigų. Kitaip sakant, prieš mus atsiskleidžia įvairios būties sritys, nuo tos, kurioje vyksta Dievo savasis gyvenimas, pati tobuliausia egzistencija, gryna ir vientiso skonio, iki kitų sričių, kurios patarnauja tai tobuliausiai egzistencijai įvairiomis funkcijomis.

Tai galima palyginti su atostogomis kaime, kai išjungi mobilų telefoną ir neužsiimi jokiais darbais. Tik gamta, ežeras, natūrali aplinka. Jokių trukdymų ir jokių priemaišų iš miesto darbų. Jeigu tai išgryninta, tada neturi būti jokio trukdymo, nei sekundei. Tada gali užsimiršti ir atsipalaiduoti.

Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 00:40:07ir kokia isvada padaryta?
Ten buvo parašyta.

1. Mažą gyvą esybę nugali avidjos (nežinios) galia. Gyva esybė taip pat yra galia, maža galios dalelytė, ir viena galia gali įtakoti kitą galią, tuo tarpu galių valdytojas - Dievas - visada yra nepriklausomas ir niekam nepavaldus. Kadangi gyva esybė yra ribota, jos dvasinę prigimtį gali nustelbti neribotos materialios galios įtaka. Kitaip sakant, iliuzija yra stipresnė, ją užburia ir paklaidina. Tada gali kilti klausimas, ar gyva esybė yra atsakinga už tai, kad ją užvaldė iliuzija? Taip, ji galėjo nežiūrėti į iliuziją, ir neįsitraukti į visa tai. Tiesiog jos dvasinis judesys, pasirinkimas dvasine kryptimi buvo per silpnas ir vangus, ir ji per daug dairėsi į kitą pusę. O kokia Dievo atsakomybė? Kaip minėjau, tai, kas įvyksta su gyva esybe, yra jos pačios laisvos valios ir Dievo valios derinys. Dievas neverčia pasirinkti vienaip ar kitaip, bet sudaro sąlygas, kuriose gyvos esybės polinkiai ir pasirinkimai atsiskleidžia.

2. Maža gyva esybė gali nupulti į materialią egzistenciją, kadangi neįgijo iš Dievo garbinimo kylančios dvasinės jėgos.

3. Išvada: mažai gyvai esybei reikia garbinti Dievą ir pasiekti būties tobulumą.


elteide

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 10:42:30Ten buvo parašyta.

1. Mažą gyvą esybę nugali avidjos (nežinios) galia. Gyva esybė taip pat yra galia, maža galios dalelytė, ir viena galia gali įtakoti kitą galią, tuo tarpu galių valdytojas - Dievas - visada yra nepriklausomas ir niekam nepavaldus. Kadangi gyva esybė yra ribota, jos dvasinę prigimtį gali nustelbti neribotos materialios galios įtaka. Kitaip sakant, iliuzija yra stipresnė, ją užburia ir paklaidina. Tada gali kilti klausimas, ar gyva esybė yra atsakinga už tai, kad ją užvaldė iliuzija? Taip, ji galėjo nežiūrėti į iliuziją, ir neįsitraukti į visa tai. Tiesiog jos dvasinis judesys, pasirinkimas dvasine kryptimi buvo per silpnas ir vangus, ir ji per daug dairėsi į kitą pusę. O kokia Dievo atsakomybė? Kaip minėjau, tai, kas įvyksta su gyva esybe, yra jos pačios laisvos valios ir Dievo valios derinys. Dievas neverčia pasirinkti vienaip ar kitaip, bet sudaro sąlygas, kuriose gyvos esybės polinkiai ir pasirinkimai atsiskleidžia.
labai primina tą vietą iš biblijos, kur aprašoma gražiausio, garbinimo lyderio angelo (Liuciferio vardu dabar žinomo angelo)  puolimo istoriją. kad jis nukreipė akis nuo dievo ir ėmė į save  labiau užsižiūrėt, koks jis gražus stiprus  ir kiek daug gali pats ir nupuolė...
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 10:42:30Antroji Viṣṇu inkarnacija, Garbhodakaśāyī Viṣṇu, įeina į kiekvieną visatą, išskiria iš Savo kūno vandenis ir atsigula ant jų. Iš Jo bambos išauga lotoso stiebas, o lotoso žiede gimsta pirmoji būtybė - Brahmā. Lotoso stiebe Brahmā sukuria keturiolika planetų sistemų lygių.
gražiai aprašyta,bet kaip tai suprast , kad iš bambos auga lotosas?..jei jis dievas, jis negimdytas moters ir neturetų turėt bambos..aišku, suprantu kad metaforos čia, bet kažkoks nelabai vykęs palyginimas, bet tai gal turi kokią prasmę.?
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 10:42:30Kiekvienoje visatoje gyvena Viešpats kaip Garbhodakaśāyī Viṣṇu. Jis palaiko visatas ir rūpinasi jos reikmių tenkinimu. Nors Jis glūdi kiekvienoje materialioje visatoje, materialios energijos įtaka Jo neliečia. Prireikus, tas pats Viṣṇu įgauna Viešpaties Śivos pavidalą ir sunaikina kosmoso kūriniją.
tai ar visgi Višnu veikia tose visatose -ar dar nukreipinėja ir net taiso materiją pats , o ne vien tik guli?

a.t.sielis

#20
gegužės 20, 2017, 15:19:24 Redagavimas: gegužės 20, 2017, 15:21:06 by a.t.sielis
Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 13:06:00kaip tai suprast , kad iš bambos auga lotosas?..jei jis dievas, jis negimdytas moters ir neturetų turėt bambos..aišku, suprantu kad metaforos čia, bet kažkoks nelabai vykęs palyginimas, bet tai gal turi kokią prasmę.?
Taip ir suprasti. Tai ne metaforos, kalba eina apie dvasinį, nematerialų pavidalą. Materija iškreiptai atspindi dvasinį pasaulį, o ne atvirkščiai. Todėl bambos kaip reiškinio pirmavaizdis yra dvasiniame pasaulyje. Sakykim, kad bamba tai vieta pilvo centre. Ir iš tos vietos tame Dievo pavidale išauga lotosas. Visa tai nėra materialūs objektai, tiesiog tokios yra dvasinės tikrovės išraiškos, visos sudarytos iš dvasios, panašiai kaip arkliuko formos saldainis yra visas sudarytas iš cukraus. Nereikėjo kad prieš tai būtų bambagyslė, gimimas, nereikėjo ir kad bamba būtų būtent toks likęs dalykas nuo bambagyslės nukirpimo.


Citatatai ar visgi Višnu veikia tose visatose -ar dar nukreipinėja ir net taiso materiją pats , o ne vien tik guli?
Taip, tas gulėjimas ne šiaip gulėjimas, o dieviškas transas. Višnu viską žino, viską persmelkia, viską palaiko ir kontroliuoja. Višnu yra Kūrėjas, Višnu yra Palaikytojas, ir Višnu, išsiskleidęs kaip Šiva, yra Naikintojas. Viską daro Višnu. Visi kiti yra arba Jo skleidiniai, t.y. tas pats kas Jis, tik kitoje formoje, arba Jo kūriniai. Savaime aišku, kad tas kas sukūrė, arba tas, nuo kurio viskas prasideda, tas ir yra visko darytojas ir valdovas.

Reikia suprasti Dievo vienovę ir įvairovę. Jis yra vienas, bet išsiskleidžia daugeliu formų. Panašiai kaip Mėnulis yra visada pilnas, bet priklausomai nuo Mėnulio fazės, matomas kaip pilnatis, delčia, jaunatis ir pan. Taip ir Dievas yra vienas ir absoliučiai pilnas, bet priklausomai nuo veiklos ir regėjimo kampo, Jis reiškiasi kaip vienoks ar kitoks pavidalas. Visa tai vyksta ne materialiame laike ir ne materialioje erdvėje, o mūsų mąstymas yra įkalintas materialiame laike ir materialioje erdvėje, todėl norint šiek tiek suprasti, reikia mąstymą praplėsti. Viską vienu metu, amžinoje dvasinėje dabartyje, daro Dievas, ir visur yra vienas ir tas pats Dievas, tik skirtingomis savo savybių apraiškomis. Jos skirstomos į tiesiogiai Dievo skleidinius, ir įvairių Jo galių skleidinius ir dalis. Pvz. mes esame vienos iš Jo galių mikroskopinės dalelės.

 

elteide

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 15:19:24Taip ir suprasti. Tai ne metaforos, kalba eina apie dvasinį, nematerialų pavidalą. Materija iškreiptai atspindi dvasinį pasaulį, o ne atvirkščiai. Todėl bambos kaip reiškinio pirmavaizdis yra dvasiniame pasaulyje. Sakykim, kad bamba tai vieta pilvo centre. Ir iš tos vietos tame Dievo pavidale išauga lotosas. Visa tai nėra materialūs objektai, tiesiog tokios yra dvasinės tikrovės išraiškos, visos sudarytos iš dvasios, panašiai kaip arkliuko formos saldainis yra visas sudarytas iš cukraus. Nereikėjo kad prieš tai būtų bambagyslė, gimimas, nereikėjo ir kad bamba būtų būtent toks likęs dalykas nuo bambagyslės nukirpimo.
na ačiū už paaiškinimą ..tiesa, visviena nelabai suvokiu kaip mažiau iškreiptai įsivaizduot iš Dievo  bambos išaugusį lotosą ir Jį patį gulintį transe ...na bet tai neesminiai dalykai :)
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 15:19:24Taip, tas gulėjimas ne šiaip gulėjimas, o dieviškas transas. Višnu viską žino, viską persmelkia, viską palaiko ir kontroliuoja. Višnu yra Kūrėjas, Višnu yra Palaikytojas, ir Višnu, išsiskleidęs kaip Šiva, yra Naikintojas. Viską daro Višnu. Visi kiti yra arba Jo skleidiniai, t.y. tas pats kas Jis, tik kitoje formoje, arba Jo kūriniai. Savaime aišku, kad tas kas sukūrė, arba tas, nuo kurio viskas prasideda, tas ir yra visko darytojas ir valdovas.


tai visgi palaiko tvarką..ir ar taiso , ką  mes žmones sugadinam?

a.t.sielis

Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 17:26:07tai visgi palaiko tvarką..ir ar taiso , ką  mes žmones sugadinam?
O ką žmogus gali sugadinti, jeigu yra valdomas gamtos dėsnių? Viskas valdoma.

Bet kaip vaikų darželyje reikia, kad ateitų auklėtoja, ir žiūrėtų, kad viskas gerai vyktų, taip Dievas ateina ir auklėja gyvas esybes materialioje visatoje.

Bg 4.7 -- Kai tik religija kur nors ima nykti ir įsivyrauja bedievybė, Aš nužengiu Pats, o Bharatos aini.
Bg 4.8 -- Kad išlaisvinčiau doruosius ir sunaikinčiau piktadarius, o taip pat atkurčiau religijos principus, epocha po epochos Aš apsireiškiu Pats.

elteide

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 17:42:51O ką žmogus gali sugadinti, jeigu yra valdomas gamtos dėsnių? Viskas valdoma.
kad ir planeta prazudyt tarsa arba atominem, karais.
Citata iš: a.t.sielis link=msg=81508 date=kaip vaikų darželyje reikia, kad ateitų auklėtoja, ir žiūrėtų, kad viskas gerai vyktų, taip Dievas ateina ir auklėja gyvas esybes materialioje visatoje.

o kodėl neateina kur vaikai miršta iš bado arba manjakas ištvirkėlis žudo kokį vargšą?

a.t.sielis

Citatakad ir planeta prazudyt tarsa arba atominem, karais.
Viskas valdoma, Dievas visagalis, niekas nieko negali padaryti prieš Jo valią. Jeigu atsirastų koks galingas demonas, kuris galėtų padaryti labai didelę žalą, jis būtų sustabdytas, sunaikintas.

Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 21:03:15o kodėl neateina kur vaikai miršta iš bado arba manjakas ištvirkėlis žudo kokį vargšą?
Niekas negali nukentėti nei iš šio, nei iš to. Mes matom tik paviršinę dalykų pusę. Kad ir kaip viskas atrodytų, egzistuoja nepažeidžiamas teisingumo dėsnis. Tie, kurie turi būti apginti, yra apginami. Tie, kurių likime yra įrašyta, kad jie turi nukentėti, nukenčia. Likimas yra sukurtas pačio asmens praeituose gyvenimuose ir šio gyvenimo praeitoje veikloje. Tai vadinama karma ir jos atoveiksmiais. Žmogus praeituose gyvenimuose pats darė kažką blogo kam nors, o po to jam sugrįžta atoveiksmiai.

Jeigu manome, kad karmos dėsnis neegzistuoja, pasaulis tokiu atveju yra absurdiškas, pilnas beprasmių kančių. Bet viskas turi priežastis ir prasmę, ir viskas paklūsta aukščiausiam teisingumui.


elteide

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 22:18:49Viskas valdoma, Dievas visagalis, niekas nieko negali padaryti prieš Jo valią. Jeigu atsirastų koks galingas demonas, kuris galėtų padaryti labai didelę žalą, jis būtų sustabdytas, sunaikintas.
o jei mažytę žalą , asmeninę žmogui?
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 22:18:49Niekas negali nukentėti nei iš šio, nei iš to. Mes matom tik paviršinę dalykų pusę. Kad ir kaip viskas atrodytų, egzistuoja nepažeidžiamas teisingumo dėsnis. Tie, kurie turi būti apginti, yra apginami. Tie, kurių likime yra įrašyta, kad jie turi nukentėti, nukenčia. Likimas yra sukurtas pačio asmens praeituose gyvenimuose ir šio gyvenimo praeitoje veikloje. Tai vadinama karma ir jos atoveiksmiais. Žmogus praeituose gyvenimuose pats darė kažką blogo kam nors, o po to jam sugrįžta atoveiksmiai.

Jeigu manome, kad karmos dėsnis neegzistuoja, pasaulis tokiu atveju yra absurdiškas, pilnas beprasmių kančių. Bet viskas turi priežastis ir prasmę, ir viskas paklūsta aukščiausiam teisingumui.


taip , jei yra reinkarnacija ir jei Dievas tiek smukinasi , kad kiekvieną žmogų, būtybę sužiūrėt kiekvieną jo būties akimirką , saugot ar nesaugot ..
krikščionybėj mokoma, kad gali nutikti ir neteisingi dalykai... ir jei nepelnytai kažkas nutiko žmogui, palietė kokia bėda ar net mirtis ir  nebūtinai dėl jo paties kaltės, blogų darbų, nuodėmių, tai jei ne šiam pasauly dar bus atstatytas teisingumas, tai anapus tikrai bus...kaip tokia versija?

Vytautas

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 20, 2017, 22:18:49Likimas yra sukurtas pačio asmens praeituose gyvenimuose ir šio gyvenimo praeitoje veikloje. Tai vadinama karma ir jos atoveiksmiais.
Sunaikino JAV lakūnai šimtus tūkstančių japonų numesdami atomines bombas ir gražiai bei laimingai nugyveno iki gilios senatvės. Nėra jokios karmos ir jokio ale teisingumo. :) Tai tik priemonė valdyti žmonėms. Tau blogai reiškia dėl karmos ir nereikšk jokių pretenzijų į geresnį gyvenimą. :) O tuo tarpu "išrinktieji" vartosi prabangoje ir dusina tuos su bloga karma. :) Žmonių valdymo niuansų pateisinimas ir nieko daugiau. :) Analogiškai ir su įgimta nuodėme krikščionybėje. :)

Linas Esu

Citata iš: Vytautas  gegužės 20, 2017, 23:37:23Sunaikino JAV lakūnai šimtus tūkstančių japonų numesdami atomines bombas ir gražiai bei laimingai nugyveno iki gilios senatvės. Nėra jokios karmos ir jokio ale teisingumo. :) Tai tik priemonė valdyti žmonėms. Tau blogai reiškia dėl karmos ir nereikšk jokių pretenzijų į geresnį gyvenimą. :) O tuo tarpu "išrinktieji" vartosi prabangoje ir dusina tuos su bloga karma. :) Žmonių valdymo niuansų pateisinimas ir nieko daugiau. :) Analogiškai ir su įgimta nuodėme krikščionybėje. :)

Nesutinku su viskuo ka Vytautas mini , tačiau pagridninė mintis jog karma - mėšlas , sutinku . Istorija kalb už save . Kuo turėjo nusibausti milijonai žmonių jog jiems būtų atliekamas genocidas ? medicininiai bandymai ir t.t
Tūkstančiai , pavyzdžių kada nusikaltėliai lieka nenubausti , jiems atleidžiama už nuodėmes . Nėra jokios visiškai jokios logikos šioje filosfijoje . Plius bandoma aiškinti dalykus , kuriuos išgalvojo pats žmogus , cmo'n... Rimtai ?

elteide

yra aiškinimas, kad teisingumas atstatomas nebūtinai čia , dabar ,,, aišku, visi nori dabar :)

Linas Esu

Citata iš: elteide  gegužės 20, 2017, 23:47:30yra aiškinimas, kad teisingumas atstatomas nebūtinai čia , dabar ,,, aišku, visi nori dabar :)
Vienas aiškinimas seka - kitą . Tebūnie , tai kasdieniška . Bet jūs visi esate tikri jog tas " teisingumas " bus atstatytas ? cmo'n :D tai vėl remiasi žmogaus tikėjimu :) Srry , neperku .

Aukštyn