Siela ir Supersiela

Pradėjo a.t.sielis, kovo 11, 2016, 22:30:52

« ankstesnis - sekantis »
Žemyn

a.t.sielis

Ar žinote kuo skiriasi?

Vytautas

Na mano supratimas tik siela ir aš. Praktiškai niekuo nesiskiria tik "priešingos lyties" ir siela visuomet ne materijoje o aš "migruoja" iš ne materialaus pasaulio į materialų ir atvirkščiai. Siela visuomet likdama ne materialiame pasaulyje suteikia galimybę tiek išeiti aš į materiją, tiek sugrįžti "namo". Ir dar veikia kaip "angelas sargas" žmogišku supratimu. Pvz sudalyvavau 3 rimtose avarijose ir nei mažiausio įbrėžimo. O kiti šaukšte prigeria.  :) Šiaip viskas grynai iš praktinio stebėjimo be jokių teorijų.  :) Neturi antros pusės tavo saugumas tavo paties problema. Va nukrito rusų lėktuvas arba Malaizijos ir visi lavonai. Reiškia ten nebuvo nei vieno žmogaus su siela. Bendrai tokių žmonių tik 7 milijonai iš 7 milijardų. kažkada skaičių minėjau žymiai didesnį. Bet blogos naujienos ateina lėtai kad nestreikuotum ir jau būtum apsipratęs ir net pats įtartum kad kažkas ne taip.  Čia taip iš lėto sužinojau kad tik mano mama ir mano sūnus žmogus su siela. O pareina tai nuo mamos senelės ir jos tėvo. Iš 12 vaikų tik viena žmogus su siela. Tiesa Lietuvoje tokių žmonių pakankamai daug. Kažkur kas 20 tas.  :( Maža to tai tik baltieji žmonės. Ir jie gyvena tik Lietuvoje, Latvijoje, Rusijoje, Baltarusijoje. Visi kiti tik paprasti mirtingi žmonės. Gaila bet taip jau yra ir nieko neįmanoma pakeisti. Na čia toks mano supratimas ir "stebėjimų" rezultatai. Šiaip moterys iš viso nelabai įsikūnydavo į šį pasaulį dėl nepalankių sąlygų. Tik kas trečia. Bet padėtis taisosi.  :)

.L.U.T.H.O.R.

Čia a.t.sieli tikriausiai galvoj turi rytų religijų filosofijų suvokimus, kad sielos yra kiekvienas žmogelis, o supersiela, tai kūrėjas ar kažkas tokio?

time

Niekuom nesiskiria.

a.t.sielis

#4
kovo 12, 2016, 09:13:11 Redagavimas: kovo 12, 2016, 09:38:18 by a.t.sielis
Citata iš: Legionas  kovo 11, 2016, 23:38:05Čia a.t.sieli tikriausiai galvoj turi rytų religijų filosofijų suvokimus, kad sielos yra kiekvienas žmogelis, o supersiela, tai kūrėjas ar kažkas tokio?
Taip, siela - sanskritu, atma, arba dživatma (gyvoji siela), arba dživa (gyvoji esybė) - be galo maža, atomiška sąmonės dalelė. Tarsi kibirkštis, ar dvasinės saulės (t.y. Dievo, Kūrėjo) spindulių fotonas.

O Supersiela, arba, (lietuviškiau verčiant iš anglų kalbos "super" - virš), Viršsielė - sanskritu, paramatma (parama - aukščiausia, viršijanti, atma - siela) - vienas iš Dievo aspektų arba ekspansijų. Kai Kūrėjas sukuria materialias visatas (kurių yra nesuskaičiuojamai daug, bet visos jos sudaro tik ketvirtadalį visos būties reiškinijos, kitus tris ketvirtadalius sudaro dvasinis pasaulis, dvasinės buveinės), ir patalpina jose gyvas esybes, mažas sielas, Jis viena savo dalimi viską stebi, kas vyksta materialioje visatoje, ką veikia gyvos esybės, jas lydi, valdo ir globoja. T.y. Jis materialias visatas persmelkia visaapimančia sąmone. Mes - atmos - mažyčiai, o paramatma - begalinė, absoliuti.

Citata"Gyvosios esybės yra atskirtos Viešpaties dalelytės, o sąlygotos gyvosios esybės, kurios netinkamos dvasinei karalystei, išsibarsto materialiame pasaulyje, siekdamos kuo didžiausiu laipsniu mėgautis. Kaip Paramatma ir gyvųjų esybių amžinas draugas, Viešpats, viena iš Savo pilnaverčių dalių (by one of His plenary portions), lydi gyvąsias esybes, kad parodytų kelią joms materialiai besimėgaujant, ir stebėtų visus jų veiksmus. Tuo tarpu kai gyvosios esybės mėgaujasi materialiomis sąlygomis, Viešpats išlaiko Savo transcendentinę padėtį, nėra paveikiamas materialios atmosferos. Vedų raštijoje (šruti) pasakyta, kad medyje yra du paukščiai:

dvā suparṇā sayujā sakhāyā samānaṁ vṛkṣaṁ pariṣasvajāte
tayor anyaḥ pippalaṁ svādv atty anaśnann anyo 'bhicākaśīti
(Muṇḍaka Upaṇiṣad 3.1.1)


Vienas iš jų lesa medžio vaisius, o kitas stebi tuos veiksmus. Stebėtojas yra Viešpats, o vaisius lesantis yra gyvoji esybė. Lesantis vaisius pamiršo savo tikrąją tapatybę ir yra apimtas materialių sąlygų veiklos, kuri neša vaisius, tačiau Viešpats (Paramatma) yra visados pilnas transcendentinio žinojimo. Toks skirtumas tarp Supersielos ir sąlygotos sielos. Sąlygota siela, gyvoji esybė - valdoma gamtos dėsnių, tuo tarpu Paramatma, t.y. Supersiela - materialios energijos valdovas."

Jo Dieviškoji Malonė Bhaktivedanta Svamis
"Medyje du paukščiai" - metafora, mūsų širdyje glūdi dvi esybės - tai mes patys, ir Dievas, kaip amžinas draugas ir valdovas. Šį faktą kiekvienas pakankamai apčiuopiame, kad visados mus lydi didžioji būtis, kuri viską lemia, su kuria visados pasąmoningai bendraujame.

pilkasai

prie sios diskusijos dar tik betruksta siu dienu "ismaniosios sielos"

time

#6
kovo 12, 2016, 22:00:49 Redagavimas: kovo 12, 2016, 22:53:07 by time
Citata iš: a.t.sielis  kovo 12, 2016, 09:13:11Tarsi kibirkštis, ar dvasinės saulės (t.y. Dievo, Kūrėjo) spindulių fotonas.
Su metaforomis nieko neįrodo ir nepasako.

P.S. Dėl vedų vertimo. Abejotinas vertimas. Kažkokia artima mūsų laikų mąstysenai filosofija.

elteide

Citata iš: a.t.sielis  kovo 12, 2016, 09:13:11Taip, siela - sanskritu, atma, arba dživatma (gyvoji siela), arba dživa (gyvoji esybė) - be galo maža, atomiška sąmonės dalelė. Tarsi kibirkštis, ar dvasinės saulės (t.y. Dievo, Kūrėjo) spindulių fotonas.

O Supersiela, arba, (lietuviškiau verčiant iš anglų kalbos "super" - virš), Viršsielė - sanskritu, paramatma (parama - aukščiausia, viršijanti, atma - siela) - vienas iš Dievo aspektų arba ekspansijų. Kai Kūrėjas sukuria materialias visatas (kurių yra nesuskaičiuojamai daug, bet visos jos sudaro tik ketvirtadalį visos būties reiškinijos, kitus tris ketvirtadalius sudaro dvasinis pasaulis, dvasinės buveinės), ir patalpina jose gyvas esybes, mažas sielas, Jis viena savo dalimi viską stebi, kas vyksta materialioje visatoje, ką veikia gyvos esybės, jas lydi, valdo ir globoja. T.y. Jis materialias visatas persmelkia visaapimančia sąmone. Mes - atmos - mažyčiai, o paramatma - begalinė, absoliuti.


taip gaunasi, kad materialiam pasauly mes esam tipo brokuotos sielos?.. ir materialus pasaulis kaip šalutinis kūrėjo produktas, užgimsta iš jo kvėpavimo -visatos atsiranda  kaip oro burbuliukai ant vandenyje gulinčio kūrėjo kūno ir iš jo plaučių ..na čia aš metaforiškai :)

a.t.sielis

Citata iš: elteide  gegužės 17, 2017, 20:25:54taip gaunasi, kad materialiam pasauly mes esam tipo brokuotos sielos?
Ne brokuotos, o paklydę. Sielos, kurios yra šiame pasaulyje, visos tobulos, tiesiog pasinėrė į materialią egzistenciją, ir jų prigimtis šiuo metu yra užgožta.

Citata iš: elteide  gegužės 17, 2017, 20:25:54ir materialus pasaulis kaip šalutinis kūrėjo produktas, užgimsta iš jo kvėpavimo -visatos atsiranda  kaip oro burbuliukai ant vandenyje gulinčio kūrėjo kūno ir iš jo plaučių
Neteko girdėti iš ezoterinių šaltinių ir visokių NDE aprašymų, kad šis pasaulis yra Dievo kvėpavimas? Pvz. Pam Reynolds sako iš savo NDE patirties: "I asked if God was the light. And the answer was "No, God is not the light. The light is what happens when God breathes." https://www.youtube.com/watch?v=WNbdUEqDB-k (ties 08:25, žiūrėti per kur nors USA esantį proxy, tiesiogiai Lietuvoje neduoda šio video žiūrėti).

elteide

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 18, 2017, 12:57:52Ne brokuotos, o paklydę. Sielos, kurios yra šiame pasaulyje, visos tobulos, tiesiog pasinėrė į materialią egzistenciją, ir jų prigimtis šiuo metu yra užgožta.
kaip pasinėrė , argi nepanardino?
Citata iš: a.t.sielis  gegužės 18, 2017, 12:57:52Neteko girdėti iš ezoterinių šaltinių ir visokių NDE aprašymų, kad šis pasaulis yra Dievo kvėpavimas? Pvz. Pam Reynolds sako iš savo NDE patirties: "I asked if God was the light. And the answer was "No, God is not the light. The light is what happens when God breathes." https://www.youtube.com/watch?v=WNbdUEqDB-k (ties 08:25, žiūrėti per kur nors USA esantį proxy, tiesiogiai Lietuvoje neduoda šio video žiūrėti).
na matot, o aš girdėjau  :) ten kalbėjo, kad dievas -kūrėjas yra transendentalus , mūsų visatos kai šalutinis dalykas, kaip tie kvėpavimo burbulai  , į ką jis  beveik tiesiogiai nesikiša , juk burbulai , o valdo jo kiti dievai užgimę tose visatose -burbuluose...
na maždaug taip trumpai ir juokingai paprastai .

a.t.sielis

Citata iš: elteide  gegužės 18, 2017, 13:11:57kaip pasinėrė , argi nepanardino?
Ne, nepanardino. Siela turi laisvą valią. Kur ji atsiduria, yra jos laisvos valios ir Kūrėjo valios derinys.

Citatadievas -kūrėjas yra transendentalus , mūsų visatos kai šalutinis dalykas, kaip tie kvėpavimo burbulai  , į ką jis  beveik tiesiogiai nesikiša , juk burbulai , o valdo jo kiti dievai užgimę tose visatose -burbuluose...
Geriausia tiesiogiai skaityti, kai pasakoja paprasti žmonės, jie gali ne taip atsiminti ir pan.

Citatahttp://www.vedabase.com/lt/tlc/8

Mahā-Viṣṇu kūno poros išskiria nesuskaičiuojamą daugybę visatų. Tos visatos išeina iš Mahā-Viṣṇu kūno porų, tarytum milijardai dulkelių byrėtų pro mažytes rėčio kiaurymes. Jam iškvepiant, sukuriama nesuskaičiuojama daugybė visatų, o įkvepiant jos sunaikinamos. Visos Mahā-Viṣṇu energijos yra dvasinės ir su materialia energija neturi nieko bendra. Brahma-saṁhitā (5.48) teigia, kad kiekvienoje visatoje viešpataujanti dievybė Brahmā gyvena tol, kol Mahā-Viṣṇu iškvepia ir įkvepia. Taigi Mahā-Viṣṇu yra pirmapradė visų visatų Supersiela, o taip pat visų jų šeimininkas.

Antroji Viṣṇu inkarnacija, Garbhodakaśāyī Viṣṇu, įeina į kiekvieną visatą, išskiria iš Savo kūno vandenis ir atsigula ant jų. Iš Jo bambos išauga lotoso stiebas, o lotoso žiede gimsta pirmoji būtybė - Brahmā. Lotoso stiebe Brahmā sukuria keturiolika planetų sistemų lygių. Kiekvienoje visatoje gyvena Viešpats kaip Garbhodakaśāyī Viṣṇu. Jis palaiko visatas ir rūpinasi jos reikmių tenkinimu. Nors Jis glūdi kiekvienoje materialioje visatoje, materialios energijos įtaka Jo neliečia. Prireikus, tas pats Viṣṇu įgauna Viešpaties Śivos pavidalą ir sunaikina kosmoso kūriniją. Trys antrinės inkarnacijos - Brahmā, Viṣṇu ir Śiva - tai tris materialios gamtos guṇas valdančios dievybės. Tačiau tikrasis visatos šeimininkas yra Garbhodakaśāyī Viṣṇu. Jis garbinamas kaip Supersiela Hiraṇyagarbha. Vedų himnuose Jis vaizduojamas su tūkstančiais galvų. Nors Jis yra materialioje gamtoje, materiali gamta Jo neveikia.

Trečia Viṣṇu inkarnacija - Kṣīrodakaśāyī Viṣṇu - taip pat yra dorybės guṇos inkarnacija. Be to, Ji - visų gyvų esybių Supersiela ir gyvena pieno vandenyne, kuris plyti šioje visatoje. Taip Caitanya Mahāprabhu apibūdino puruṣa-avatāras.

Toliau apibūdindamas līlā-avatāras, arba „žaidimų" avatāras, Viešpats Caitanya pažymėjo, kad jų skaičius neribotas. Tačiau keletą jų Caitanya vis dėlto paminėjo. Tai Matsya, Kūrma, Raghunātha, Nṛsiṁha, Vāmana ir Varāha.

O guṇa-avatāros, arba Viṣṇu kokybinės inkarnacijos, yra trys - Brahmā, Viṣṇu ir Śiva. Brahmā - viena gyvų esybių, tačiau dėl savo atsidavimo tarnystės jis labai galingas. Garbhodakaśāyī Viṣṇu tiesiogiai įgalino jį, pirmąją gyvą esybę ir materialios aistros guṇos valdovą, kurti nesuskaičiuojamą daugybę gyvų esybių. Brahma-saṁhitā (5.49) lygina Brahmą su brangakmeniu, atspindinčiu saulės spindulius, o saulė lyginama su Aukščiausiu Viešpačiu Garbhodakaśāyī Viṣṇu. Jeigu kažkurioje kalpoje nėra gyvos esybės, kuri tiktų Brahmos vaidmeniui, tuomet Pats Garbhodakaśāyī Viṣṇu tampa Brahma ir atlieka jo funkcijas.

Kai reikia sunaikinti visatą, lygiai taip pat Aukščiausias Viešpats sukuria kitą ekspansiją - tampa Viešpačiu Śiva. Viešpats Śiva, sąveikaudamas su māya, įgauna daug pavidalų; paprastai jų nurodoma vienuolika. Viešpats Śiva nėra gyva esybė, jis - beveik Patsai Kṛṣṇa. Šiuo atveju dažnai pateikiamas pieno ir jogurto pavyzdys: jogurtas yra pieno produktas, bet pieno jis negali atstoti. Taip ir Viešpats Śiva yra Kṛṣṇos ekspansija, bet jis negali veikti kaip Kṛṣṇa ir negali suteikti mums to dvasinio atsinaujinimo, kurį suteikia Kṛṣṇa. Esminis skirtumas tarp Viešpaties Kṛṣṇos ir Viešpaties Śivos tas, jog Viešpats Śiva yra susijęs su materialia gamta, o Viṣṇu arba Viešpats Kṛṣṇa su ja nieko bendra neturi. Śrīmad-Bhāgavatam (10.88.3) sako, kad Viešpats Śiva - tai trijų rūšių transformuotos sąmonės (vaikārika, taijasa ir tāmasa) derinys.

Nors Viṣṇu inkarnacija valdo dorybės guṇą visose visatose, materiali gamta jokiu būdu Jo neveikia. Viṣṇu lygus Kṛṣṇai, tačiau Kṛṣṇa yra pirmutinis šaltinis. Viṣṇu - dalis, o Kṛṣṇa - visuma. Taip šį klausimą traktuoja Vedų raštija. Brahma-saṁhitā pateikia pavyzdį apie žvakę, nuo kurios uždegama kita žvakė. Nors abiejų žvakių šviesa vienoda, viena iš jų laikoma pirmąja, o apie kitą sakoma, kad ji uždegta nuo pirmosios. Viṣṇu ekspansija tarsi ta antroji žvakė. Ji tokia pat galinga, kaip Kṛṣṇa, tačiau pirmapradis Viṣṇu vis dėlto yra Kṛṣṇa. Brahmā ir Viešpats Śiva - nuolankūs Aukščiausiojo Viešpaties tarnai, o Viṣṇu pavidalo Aukščiausiasis Viešpats yra Kṛṣṇos ekspansija.

elteide

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 18, 2017, 13:28:07Ne, nepanardino. Siela turi laisvą valią. Kur ji atsiduria, yra jos laisvos valios ir Kūrėjo valios derinys.

Geriausia tiesiogiai skaityti, kai pasakoja paprasti žmonės, jie gali ne taip atsiminti ir pan.

na kas savo noru rinksis tarp dvasinio ir materialaus (riboto , netobulo, kamauojančio) pastarąjį?
...
skaičiau kelis sykius, baisiai painu.

a.t.sielis

#12
gegužės 18, 2017, 18:25:04 Redagavimas: gegužės 18, 2017, 18:32:26 by a.t.sielis
Citata iš: elteide  gegužės 18, 2017, 18:18:39na kas savo noru rinksis tarp dvasinio ir materialaus (riboto , netobulo, kamauojančio) pastarąjį?
Visi pasidavę iliuzijai ir išprotėję dėl materialios laimės. Tai yra visi mes, šiame pasaulyje atsidūrusios sielos, ką ir galime savyje aptikti: pasidavę iliuzijai ir išprotėjusiai besivaikantys materialios laimės.

Citata iš: elteide  gegužės 18, 2017, 18:18:39skaičiau kelis sykius, baisiai painu.
Nėra painu, tiesiog daug informacijos. Aukščiausiasis kūrimo ir priežiūros darbais pats neužsiima, tiesiog deleguoja savo paties skleidinius tą daryti. Paaiškinamas laipsniškumas - Aukščiausiasis yra Krišna, tas kuris palaimingai žaidžia Savo buveinėje, o kūrimo darbu užsiėmę jo skleidiniai yra trijų lygių Višnu - tas, iš kurio kūno emanuoja visatos, tas, kuris įžengia į visatas ir duoda joms vystymosi pradžią, ir tas, kuris persmelkia visas jau išvystytas visatas. Toliau, visatos valdymui yra dar trys dievybės: Brahma, Višnu (dar vienas skleidinys) ir Šiva. Brahma gali būti gyvoji esybė, ne pats Dievas, o Višnu ir Šiva yra Dievo skleidiniai.

kiskis

As tikiu Vedomis ir del to, nes sunku patiket, kad toki dalyka buvo imanoma sugalvoti is lubu. Ir kam taip reikejo stengtis , jei tai pasakos ? Biblijoje viskas paprasciau ir vistiek zmones tiki.

elteide

Citata iš: a.t.sielis  gegužės 18, 2017, 18:25:04Visi pasidavę iliuzijai ir išprotėję dėl materialios laimės. Tai yra visi mes, šiame pasaulyje atsidūrusios sielos, ką ir galime savyje aptikti: pasidavę iliuzijai ir išprotėjusiai besivaikantys materialios laimės.
taip, kai gimstam čia , augam išaugam ir gyvenam materialiai ir vaikomes visko materialaus, bet mes tai neatsimenam nežinom kad kitaip galima ir reiktų ( jei taip yra iš tiesų)...bet siela , kuri dvasinė kaip gali tai pasirinkt savo noru čia gimt ir taip gyvent?

[/quote]

Aukštyn