Filmų recenzijos

Pradėjo Linas Esu, liepos 07, 2017, 19:27:51

« ankstesnis - sekantis »
Žemyn

elteide

geras filmas, pabaigos netspėjau ...

Linas Esu

Filmas: "Trečiasis stebuklas" / "The Third Miracle"

Lenkų režisierė Agnieszka Holland - viena mėgstamiausių moterų režisierių, kuri turi tai, ką galima vadinti režisūrine kibirkštimi ir visi jos darbai, kad ir kokią istoriją bepasakotų, turi jaučiamą dvasią, tad visai nenuostabu, kad jos filmas „Trečiasis stebuklas" (angl. The Third Miracle) (1999) irgi turi vidinio parako. Tiesą sakant, istorija apie kunigo meilę moteriai turėtų būti pagrindinė šios istorijos ašimi, tačiau kur kas įdomesnė filmo dalis yra tikėjimo klausimas šventąja Helena iš Austrijos .

Istorija prasideda 1943 metais, tačiau pagrindinis veiksmas vyksta 1979 m., kada mirus Helenai, katalikų pasaulis svarsto, ar Helena buvo šventoji, tačiau tam reikia net trijų patvirtintų stebuklų. Tyrinėti imasi ne itin katalikiškas kunigas Frenkas, kuris susiduria su Helenos dukterimi ir asmeniniais tikėjimo klausimais.


http://www.imdb.com/title/tt0174268/

Filmas---> lietuviškas vertimas--->
https://filmux.org/8451-treciasis-stebuklas-the-third-miracle-1999.html

gidas

Credo quia absurdum est.

Filmas patiko kaip meistriškai sukalta paprasta istorija, bet labiausiai suintrigavo pagrindinio herojaus linija. Dvasininko amplua pasirodęs Ed Harris buvo maloni staigmena, bet ko gero daugiau sudomino filme parodytos tikėjimo ir religijos problemos bei bažnyčios "virtuvė". Pagrindinio herojaus darbas tikrai specifinis, ir  atvirai sakant, apie tokį net negirdėjęs - Šerloko Holmso stiliumi ir bažnytinės teisės rėmuose verifikuoti ar falsifikuoti „stebuklą, t.y., rasti/nerasti racionalų empirinį jo paaiškinimą. Ir herojus sąžiningai dirba savo darbą -  tiria ir, kaip bebūt apmaudu, demaskuoja vieną po kito „stebuklus", taip eliminuodamas vieną po kito ir pretendentus į „šventuosius". Nieko nuostabaus, kad protingam žmogui tie falšyvi stebuklai galiausiai ir sukelia gilią tikėjimo krizę. Šventvagiškos mintys, alkoholis, moterys... Na, meilės linija tikrai ne pagrindinė, ir herojus lieka ištikimas savo dievui. Bent man kulminacinė scena, kai draugui kunigui jis rėkia - credo quia impossibile (tikiu, nes tai neįmanoma), o vėliau priduria - „kokie mes mulkiai esame, jei po mirties nieko nebus". Liuks scena. 

Filme paminėtas ir šios tkėjimo maksimos autorius - Tertulijonas. Nepatingėjau pažiūrėt Vikipedijoje kas tai per tipas. Pasirodo - 2 mūsų eros amžiaus krikščionių teologas. Maksimą jis vartojo kaip argumentą prieš graikų filosofijos įtakojamą racionalią teologiją. Pasirodo, kad Tertulijono mintis itin aktuali ir šiandien - nėra „šviežių" stebuklų nors tu ką. Bet kaip priklauso, happy end yra - 2 stebuklus pavyksta „verifikuoti", ir iki šventosios rango betrūksta 3. Herojus atgauna sielos ramybę.  :) 

Pastaroji pastraipa gal išėjo kiek sarkastiška, nes filme juntami neįkyrūs kreacionizmo kvapeliai, o pastarojo įvairaus plauko atmainų nemėgstu. Bet filmas tikrai geras - žmogiškas, daugiaplanis ir turintis nemenką filosofinį užtaisą.   

Linas Esu

#18
gruodžio 16, 2017, 16:11:43 Redagavimas: gruodžio 16, 2017, 22:00:38 by Linas Esu
Citata iš: gidas  gruodžio 15, 2017, 22:17:45Pastaroji pastraipa gal išėjo kiek sarkastiška, nes filme juntami neįkyrūs kreacionizmo kvapeliai, o pastarojo įvairaus plauko atmainų nemėgstu. Bet filmas tikrai geras - žmogiškas, daugiaplanis ir turintis nemenką filosofinį užtaisą.   
Įdomios mintys . Pritarius viskąm ką išsakėte , citatos taip pat taiklios man įsiminė tai po gi . Nelabai patiko pabaiga . Manau pasirinktas per didelis laiko tarpas nuo paskutiniųjų įvykių . Iškio daug klausimų . Reikėtų paieškoti filmo prodiuserio komentarų apie pabaigą .

Šnekėsiu kaip religinis idiotas , bet kadangi tai tik fantastinė drama , manau atleisite . Komitetui visgi pritrūko trečiojo stebuklo , byla vis dar svarstoma , tačiau skeptikas klerikas , tapo kunigu , o nepaskelbtos "šventosios" dukrą , kurią paliko 16 metų ( berods ) , susilaukė naujagimio . Religiškai filosofuojant , galbūt tai būtų galima įvardyti "stebuklu" ?

Pora pastebėjimų , kurie neišeina iš galvos . Ką manote apie tą kitą šventąjį atvejį minimą filmo pradžioje ? jo akyse žmogus buvo "išgydytas" ( tiesa neaišku ar apskritai jis sirgo , aš taip ir nesupratau kas jam buvo ) . Dialogas su kitu tos bendruomenės kleriku , labai keistas . Atrodo jog jį blaško dvigubi jausmai . Lyg ir gailisi , mano pasielgęs neteisingai , jog atmetęs tą bylą . Kunigas juk nusižudė , BET stebuklas įvyko jo panosėje .

Tai po gi nepagavau iki galo , dėl ko jis nepasiliko su ta moterimi ... wtf tikrai .

gidas

Citata iš: Linas Esu  gruodžio 16, 2017, 16:11:43nepaskelbtos "šventosios" dukrą , kurią paliko 16 metų ( berods ) , susilaukė naujagimio . Religiškai filosofuojant , galbūt tai būtų galima įvardyti "stebuklu" ?
Gaila, kad nėra Pargrafo - jis į šį klausimą atsakyti ko gero galėtų.  Asmeniškai tegalėčiau spėti (filme parodytos kanonizacinės  procedūros kontekste), kad tai ne "stebuklas". Trumpai tariant, moteris palieka dukrą, ir pastaroji vėliau pagimdo vaiką. Banali  situacija. Filme kanonizavimo specai nusprendė, kad pamesti vaiką vardan dievo nėra blogai ir savo darbą baigė, o vėliau dukrai gimęs vaikas jau nė prie ko.  Kiek visa tai teisinga/neteisinga ar moralu/nemoralu  - spręsti individualia tvarka. Juo labiau - ar tai stebuklas ar ne? :) 

Citata iš: Linas Esu  gruodžio 16, 2017, 16:11:43Ką manote apie tą kitą šventąjį atvejį minimą filmo pradžioje ?
Manyčiau, kad herojus  suprato esąs mulkinamas, nors tas  filme tiesiogiai kaip ir neparodyta,  o dialogas su klieriku parodo jo kaip dvasininko sąžiningumą - "šventumo" nėra, bet  "šventumo" įrodymų man reikėjo ne mažiau, nei tau ir tavo parapijai.  Be to - kiek žinau - nusižudęs automatom praranda bet kokias teises tapti šventuoju.

Citata iš: Linas Esu  gruodžio 16, 2017, 16:11:43Tai po gi nepagavau iki galo , dėl ko jis nepasiliko su ta moterimi
Daugiaplanis filmas... Taigi paliestas ir  celibatas. Herojus - stipri, valinga ir protinga asmenybė, sąmoningai pasirinkusi dvasiškio kelią. Tik neaišku kodėl, ir šis klausimas mano akimis filme turėjo būt įtikinamai motyvuotas. Filmo kontekste jo sprendimas suprantamas, bet gal būt filmo kūrėja savaip norėjo parodyti, koks pragaras turėjo dėtis herojaus sieloje, priimant sprendimą likti su dievu. Kitaip tariant, jei nusprendei tarnaut dievui, geriau būk popas ar pastorius. :)
Nepaisant... - filmas geras. :)

Linas Esu

#20
gruodžio 17, 2017, 00:51:04 Redagavimas: gruodžio 17, 2017, 01:41:27 by Linas Esu
Citata iš: gidas  gruodžio 17, 2017, 00:15:10Gaila, kad nėra Pargrafo - jis į šį klausimą atsakyti ko gero galėtų.  Asmeniškai tegalėčiau spėti (filme parodytos kanonizacinės  procedūros kontekste), kad tai ne "stebuklas". Trumpai tariant, moteris palieka dukrą, ir pastaroji vėliau pagimdo vaiką. Banali  situacija. Filme kanonizavimo specai nusprendė, kad pamesti vaiką vardan dievo nėra blogai ir savo darbą baigė, o vėliau dukrai gimęs vaikas jau nė prie ko.  Kiek visa tai teisinga/neteisinga ar moralu/nemoralu  - spręsti individualia tvarka. Juo labiau - ar tai stebuklas ar ne? :) 
Aš to absoliučiai nepagaunu .... man tas irgi įstrigo . BET , ji išeidama pasake dukrai : "aš turiu atiduoti duoklę dievui" ( kažkas panašaus ) . TAČIAU ji su dukra daugiau nebesimatė , tai tikrai keista . Dukra netapo valkata-prostitutė ( kaip žinot , vienas pagr. personažų tokia ir buvo ) . Vien dėl to čia kažkoks nonsensas . Mergaitę , kurią ji išgydė prisilietimu ir rūpinosi globos namuose galiausiai nusirito , o jos pačios apleistas vaikas nuo 16m susitvarkė gyvenimą . Ar tai ne stebuklas ? :D ai tiesa...klierikas pabaigoje tampa kunigu , jeigu ne Heleonos tyrimas , abejoju tokia laiminga tėvo pabaiga , iš viso to ką mačiau filmo eigoje . Toks vaizdas , kad jis tikrai buvo praradęs tikėjimą , bei suprato kokiame kreivame pasaulyje gyvename , kada tariamą dievo "žodį" skleidžia paprasti žmonės , bei savo naudai viską interpretuoja .

CitataManyčiau, kad herojus  suprato esąs mulkinamas, nors tas  filme tiesiogiai kaip ir neparodyta,  o dialogas su klieriku parodo jo kaip dvasininko sąžiningumą - "šventumo" nėra, bet  "šventumo" įrodymų man reikėjo ne mažiau, nei tau ir tavo parapijai.  Be to - kiek žinau - nusižudęs automatom praranda bet kokias teises tapti šventuoju.
Hm , man pasirodė kiek kitaip . Tas atvejis su nusižudžiusiu . Lyg ir netyčia rado tuos demonų piešinius ? o ir tos parapijos klierikas liko nustebęs , nepanašu , kad jis apie tai žinojo ( žinoma nekalbu apie savižudybę ) . Man kur kas labiau galvą suka tas atvejis , kada pagrindinis herojus stebi motiną , atvežančią savo sūnų ratuose . Įmeta jį į tą ežerą . Kitą dieną vaikinas jau sveikas kaip ridikas . Tėvas Frenkas kaip ant sparnų tekinas neria prie koplyčios po vandeniu , ištiesęs rankas . Juk jo akyse įvyko stebuklas , kokio velnio jis dar ten dvejoja ar jis šventasis ar ne . Nu ok jis nusižudė , bet yra šventųjų kurie oficialiai nusižudė , egzistuoja sąrašuose .... atėmė gyvybę sau - ne kitam , keista politika ir diskriminacija :D . Ai tiesa , antrą kartą atvykęs , jis gi sutiko to išgijusio vaikino motiną toje pačioje užeigoje , ji buvo labai nepatenkinta kai nešė jam arbatą , matyt pyko , dėl visos situacijos . Aš taip pat pykčiau manau :D . Įrodymai kaip ir akivaizdūs ( bent jau pagal filmo siužetą ) . Vieninteis stabdis - savižudybė, kuri kaip minėjau prieš tai kažkada buvo Vatikano approved net renkant šventuosius , bet keičiantis amžiams , keičiasi ir "DIEVO" nuomonė įvairiais klausimais..... :D
CitataDaugiaplanis filmas... Taigi paliestas ir  celibatas. Herojus - stipri, valinga ir protinga asmenybė, sąmoningai pasirinkusi dvasiškio kelią. Tik neaišku kodėl, ir šis klausimas mano akimis filme turėjo būt įtikinamai motyvuotas. Filmo kontekste jo sprendimas suprantamas, bet gal būt filmo kūrėja savaip norėjo parodyti, koks pragaras turėjo dėtis herojaus sieloje, priimant sprendimą likti su dievu. Kitaip tariant, jei nusprendei tarnaut dievui, geriau būk popas ar pastorius. :)
Nepaisant... - filmas geras. :)
Celibatą tėvas jau turėjo...bare buvo dialogas apie tai , prieš pat permiegant dvejiems . Ar aš klystu ? Dėl to man ir nesuprantama . Kokio velnio jis nusprendė galiausiai ją permesti .

gidas

Neužmirškim, kad tai vaidybinis filmas, o kokios yra bažnyčios procedūros ir rangai  absoliučiai neraukiu, pvz., Frenką  priėmiau ne kaip seminaristą/klieriką, o kaip kunigą/tėvą. Asmeniškai filmas patiko ir  kaip vaidybinis (daugiau), ir kaip pažintinis :) . Todėl mano komentarai tokie ir gaunasi - matyt nemažai papainiota, ir kas yra stebuklas bažnyčios požiūriu tikrai nesiruošiu spręsti. Mane domina tikėjimas kaip reiškinys, o ne bažnyčios "techniniai" dalykai ("stebuklas ar ne stebuklas?"). Tikėjimo problema filme puikiai parodyta.

Dėl pirmos paties pastraipos.
Su stebuklais kaip ir aišku, o dėl Frenko sutiku - jis buvo beprarandąs tikėjimą.

Dėl antros.
Nelabai pamenu, kaip ten su tuo pasveikėliu buvo, bet man rods, kad Frenkas, "pamatęs" savo akimis stebuklą, nėrė vandenin, bet tas vanduo jį ir atšaldė - pala, pala, gi reik patikrint to bičo "ligos istoriją"... Panašu, patikrino. :)   O kaip su šventais savižudžiais ten pas juos yra - nežinau, spėčiau, kad nedaug.

Ir paskutinė.
Nepamenu, kad juodu permiegojo, o kad bučiavosi - pamenu... O metė dėl ko? - dėl dievo musiet. :)

Linas Esu

#22
gruodžio 21, 2017, 11:54:27 Redagavimas: gruodžio 21, 2017, 13:52:21 by Linas Esu
Citata iš: gidas  gruodžio 18, 2017, 21:29:17Neužmirškim, kad tai vaidybinis filmas, o kokios yra bažnyčios procedūros ir rangai  absoliučiai neraukiu, pvz., Frenką  priėmiau ne kaip seminaristą/klieriką, o kaip kunigą/tėvą. Asmeniškai filmas patiko ir  kaip vaidybinis (daugiau), ir kaip pažintinis :) . Todėl mano komentarai tokie ir gaunasi - matyt nemažai papainiota, ir kas yra stebuklas bažnyčios požiūriu tikrai nesiruošiu spręsti. Mane domina tikėjimas kaip reiškinys, o ne bažnyčios "techniniai" dalykai ("stebuklas ar ne stebuklas?"). Tikėjimo problema filme puikiai parodyta.

Dėl pirmos paties pastraipos.
Su stebuklais kaip ir aišku, o dėl Frenko sutiku - jis buvo beprarandąs tikėjimą.

Dėl antros.
Nelabai pamenu, kaip ten su tuo pasveikėliu buvo, bet man rods, kad Frenkas, "pamatęs" savo akimis stebuklą, nėrė vandenin, bet tas vanduo jį ir atšaldė - pala, pala, gi reik patikrint to bičo "ligos istoriją"... Panašu, patikrino. :)   O kaip su šventais savižudžiais ten pas juos yra - nežinau, spėčiau, kad nedaug.

Ir paskutinė.
Nepamenu, kad juodu permiegojo, o kad bučiavosi - pamenu... O metė dėl ko? - dėl dievo musiet. :)
Praleidau tą ligos aprašymo patikrinimą . Visg reziumė - filmas vertas dėmesio .

Linas Esu

Kiti / The Others (2001)

II-asis pasaulinis karas eina į pabaigą. Jauna moteris izoliuotoje Džersio saloje (esančioje tarp Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos) su viltimi laukia iš fronto sugrįžtančio vyro (akt. Christopher'is Eccleston'as). Didžiuliame ir gražiame dvare Grace (akt. Nicole Kidman) augina du vaikus. Ji yra įsitikinusi, kad tai yra vienintelė saugi vieta, kurioje dukrelei Anne (akt. Alakina Mann) ir sūnui Nicholasui (akt. James'as Bentley) negresia joks pavojus.

Šis dvaras labai skiriasi nuo kitų gyvenamųjų vietų. Languose užuolaidos visuomet sandariai užtrauktos. Kiekvienos durys (o jų yra 50) kruopščiai užrakintos ir gali būti atrakintos tik tokiu atveju, jei vaikai leidžia laiką kitoje dvaro vietoje. Kambariuose niekuomet nedega nei viena lempa. Namuose nėra nei elektros, nei telefono, nei radijo. Taip yra todėl, kad abu vaikai yra alergiški šviesai, ir net pats menkiausias saulės spindulys jų kūnus išbertų skausmingomis žaizdomis, nuo kurių jie gali mirti.

Vieną dieną iš dvaro išėję trys tarnai nebegrįžta atgal. Nepaaiškinamomis aplinkybėmis jie paslaptingai dingsta. Kaip tik tą akimirką į duris pasibeldžia trys nauji pagalbininkai - jauna nebylė Lydia (akt. Elaine Cassidy), maloniai bendraujanti ponia Mills (akt. Fionulla Flanagan) ir solidaus amžiaus ponas Tuttle'as (akt. Eric'as Sykes'as). Trijulė ieško darbo ir tvirtina, kad jau dirbo šiame dvare prie ankstesnių šeimininkų. Neturėdama išeities, moteris įsileidžia geranoriškai nusiteikusius tarnus. Nuo tos akimirkos dvare prasideda neįtikėtini dalykai. Grace ir dviejų vaikų ramus gyvenimas jau nebebus toks saugus. Niekuomet.

Vyresnioji dukrelė Anne pradeda pasakoti, kad kiekviename dvaro kambaryje susitinka ir kalbasi su kažkokiomis šmėklomis - mažu berniuku vardu Victoras, kuris visą laiką verkia, draugiška senyvo amžiaus moterimi ir t.t. Iš pradžių Grace nenori tikėti pernelyg fantastiškais ir neįtikėtinais vaikų paistalais, tačiau netrukus ir pati pradeda jausti, kad namuose yra nekviestų ir nepažįstamų svečių.

Kas jie tokie? Kaip jie atsidūrė atskirtame nuo visuomenės dvare? Ko jie nori iš Grace šeimos?

Kad tai išsiaiškintų ir išgelbėtų savo vaikus, Grace privalo pamiršti viską, kuo tikėjo šiame gyvenime ir pasinerti į paslapčių kupiną nežemišką pasaulį.

Tai pirmasis talentingo ispanų kilmės jaunosios kartos režisieriaus Alejandro Amenabaro filmas anglų kalba. Stilingas, šokiruojantis, šiurpus ir baisus filmas, kuriame labai profesionaliai yra išnaudotos šešėlių ir sklindančių garsų galimybės. Senamadiškais metodais su minimaliu kiekiu specialiųjų efektų sukurtas nenuspėjamo siužeto siaubo filmas, kuriame puikiai vaidina australų aktorė Nicole Kidman, airių kino legenda Fionnula Flanagan, populiarusis anglų komikas Eric'as Sykes'as ir du kine debiutuojantys vaikai.


http://www.imdb.com/title/tt0230600/?ref_=nv_sr_1


Filmas---> lietuviškas vertimas--->
https://filmux.org/549-kiti-the-others-2001.html

elteide

#24
gruodžio 29, 2017, 13:18:34 Redagavimas: gruodžio 29, 2017, 21:07:46 by elteide
Valerian and the City of a Thousand Planets
gražus , labai turtingas vaizdų , kam patiko Penktas elementas, šitas irgi patiks :) Luco Bessono filmas apie perlų planetą ir daugiau ...


Linas Esu

Planet of the Apes (1968)


Gėda prisipažinti, bet prieš kelis metus išgirdus pavadinimą "Planet of the Apes" mano galvoje iškildavo 2001-ųjų metų Timo Burtono perdirbinys. Nors ir esu Burtono fanas, bet tas filmas man paliko tokį blogą įspūdį, kad originalo net nesinorėjo žiūrėti. Bet mano nuomonė suminkštėjo, kai pamatęs Beždžionių planetos sukilimą (Rise of the planet of the apes) buvau sužavėtas, internete perskaičiau, kad jis yra vertas vadintis originalo priešistore ir supratau, kad man nebeliko priežasčių vengti šio filmo.

Kadangi šis filmas yra klasika, dauguma tikrai gerų scenų ir ir vaizdų buvo atkartota keliasdešimt kartų kituose kūriniuose. Dėl to gana daug siužeto vingių yra numatoma, vien dėl to kad šis filmas yra toks žinomas. Bet tai nereiškia, kad siužetas blogas, atvirkščiai vien tas faktas, kad jį kopijuoja reiškia, kad jis yra geras. Veikėjų motyvacijos yra suprantamos ir tai gerai apibrėžia jų veiksmus filmo metu.

Vaidyba mane ypač sužavėjo. Pagrindinio veikėjo pradinis monologas mane taip sužavėjo ir įtraukė, kad iškart pradėjau gailėtis, kad anksčiau napažiūrėjau šio filmo. Charleton Heston įkūnija pagrindinį veikėją ir jo vaidyba mane taip sužavėjo, kad aš buvau susidomėjęs net ir tose scenarijaus vietose kurios buvo atkartotos dešimtis kartų. Kiti aktoriai įkūnijantys beždžiones stulbinančiai atliko savo darbą, nes su ribotomis galimybėmis atlikti mimikas jie sugebėjo padaryti tiek daug, daugiausiai to darbo padarė akys, nes beždžionių veikėjams išraiškingos akys pridėjo žmogiškumo kuris padėjo panaikinti ribą tarp žmogaus ir gyvulio.

Apie garso takelį pasakyti galiu nedaug. Tik tai kad jis buvo kruopščiai priderintas prie scenų ir labai daug davė atmosferai.

Apibendrinant pasakyčiau, kad šį filmą turėtų pamatyti kiekvienas geros vaidybos, mokslinės fantastikos ir klasikinių filmų fanas.



https://www.imdb.com/title/tt0063442/

Filmas---> lietuviškas vertimas--->
https://filmux.org/6758-bezdzioniu-planeta-planet-of-the-apes-1968.html

Linas Esu

Prisoners (2013)


Lietingą Padėkos dieną mažame Amerikos miestelyje dingsta dvi mergaitės: Ana ir jos draugė Džoi. Pagrobimo bylos imasi jaunas detektyvas Lokis (akt. Jake'as Gyllenhaalas), tačiau nelabai turi už ko užsikabinti. Vienos iš dingusių mergaičių brolis užsimena regėjęs įtartiną kemperį. Gabus detektyvas netrunka susekti kemperio savininką Aleksą Džounsą (akt. Paulas Dano), tačiau pritrūkus jo kaltės įrodymų vairuotojas paleidžiamas. Anos tėvas Keleris (akt. Hugh Jackmanas), žinantis, kad, jei pagrobti vaikai nesurandami per pirmąsias 48 valandas, dažniausiai nebūna surandami apskritai, ryžtasi drąsiems sprendimams.

Filmų apie pagrobimus yra nemažai, tačiau itin kokybiškų ne tiek ir daug - turbūt užtektų turimų galūnių pirštų. Na, skaičiuojant dabar, vieną pirštą reiktų užlenkti ir už „Kalinius".

D. Villeneuve'as, garsėjantis realistišku smurto vaizdavimu, stojo prie jam labai tinkančio projekto vairo. Preciziškasis režisierius skiria daug dėmesio detalėms ir puikiai valdo kūrybinę grupę. Filmas sukonstruotas protingai - apleistas pastatas, debesys (saulės šiame filme neišvysite), lietus, balos, vėjas, belapiai medžiai, naktis kuria niūrią aplinką, kas tobulai tinka kriminalinio trilerio atmosferai. Aarono Guzikowskio parašytas scenarijus - originalus, įdomus, intriguojantis - įtraukia nuo pradžių ir nepaleidžia iki pabaigos. Detektyviniuose trileriuose visada įdomu paspėlioti, kaip čia viskas išsirutulios, tačiau ši juosta nuspėjama sunkiai - filmo pabaiga nustebins ne vieną. Nors daugiau dėmesio skirta pačiai istorinei linijai nei tam tikrų personažų atskleidimui, tačiau tie, kurie turėjo būti atskleisti, plėtojami puikiai. Kelerio (akt. Hugh Jackmanas) personažo įspūdinga transformacija kažkiek primena jau legendinį tapusį Volterį Vaitą iš „Bręstančio blogo". Ir tai - didelis komplimentas. Kūrėjai žiūrovui užduoda ne vieną klausimą, pavyzdžiui - „Kiek toli nepadorumo keliu gali nueiti iš pažiūros padorus žmogus?".

Nors filmas ir trunka 2 val. 33 min. (anot scenaristo, juosta originaliai turėjo trukti 3 val.), tačiau visgi neprailgsta. Nėra kada nuobodžiauti - detektyvinis filmas turi nemažai simbolių bei metaforų, kurias išgvildenus šansų atspėti filmo baigtį atsiranda gerokai daugiau. Į filmo scenarijų puikiai įtraukta religinė tematika, o filmo pavadinimas puikiai perteikia pagrindinę mintį. Kai kam filmo pabaiga gali pasirodyti nukirsta it kirviu, tačiau taip dažniau galvoja tie, kurie pabaigoje kai ko neišgirsta. Būkit atidūs!


https://www.imdb.com/title/tt1392214/

Filmas---> lietuviškas vertimas--->
https://filmux.org/3810-kaliniai-prisoners-2013.html

elteide


filmas apie tai kad viskas susiję, visi susiję, netgi žvaigždės ir žmonių likimai:)
 ir mokant stebėti aplinką, tai matysi..
kad sielos turi savo misijas , kontraktus kitaip, reinkarnuojasi jei nepavyksta įgyvendint jų viename gyvenime..
siužetas ir filmas gana idomus ... ;)

Aukštyn