Pats paprasčiausias būdas gauti atsakymą iš savo pasąmonės

Daktaras Bradley Nelsonas tvirtina, kad raumenų testavimas leidžia mums pasiekti informaciją, saugomą pasąmonėje. Jis visiškai pasitiki kūne slypinčioje išmintimi.

 

Kiekvienas žmogus gali išmokti kalbėti su kūnu ir gauti iš jo atsakymus. Taip pat kiekvienas žmogus turi galią padėti savo kūnui pasveikti. Jums nereikia turėti medicinos diplomo, tačiau reikia noro mokytis. Turite suvokti: visi gyvi organizmai, nepaisant to, ar jie yra primityvūs, ar labai organizuoti, reaguoja į teigiamą ir neigiamą stimuliaciją. Pavyzdžiui, augalo stiebas ir lapai siekia saulės spindulių ir vengia šešėlio. Lygiai taip pat akvariume gyvenanti ameba persikels į apšviestas vietas ir paliks tamsesnes vietas. Jei į akvariumą įmesite šiek tiek amebai nuodingos medžiagos, ji nuo jo bėgs švaraus vandens link.

 

Pasąmonės lygmenyje žmogaus kūnas elgiasi taip pat. Apskritai jūsų kūnas linkęs siekti „gerų“ dirgiklių ir vengti „blogų“ daiktų bei minčių. Tai vyksta visą gyvenimą, net jei to nežinote. Jei sugebėsite nuraminti savo protą ir kreiptis į savo kūną, suprasite, kad jūsų pasąmonė per kūną pajėgi su jumis kalbėtis.

 

Ar esate pasirengęs išgirsti savo pasąmonės balsą?

 

Lengviausias būdas gauti atsakymą iš pasąmonės yra kūno pasvyrimo testas. Jis yra labai paprastas ir jam atlikti nereikia išorinės pagalbos.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

 

Testas atliekamas stovint, laikysena turi būti laisva ir patogi jums. Kambaryje neturėtų būti pašalinių dirgiklių, įskaitant muziką ar veikiantį televizorių.

 

Atsistokite taip, kad kojos būtų pečių plotyje, kad išlaikytumėte pusiausvyrą. Stovėkite ramiai, rankas laikykite prie šonų.

 

Nusiraminkite ir pasistenkite visiškai atsipalaiduoti. Užmerkite akis, jei jaučiatės patogiai.

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

Po kelių sekundžių suprasite, kad negalite likti visiškai be jokio judesio: kūnas keis padėtį, šiek tiek pasvirdamas į kažkurią pusę. Taip yra dėl raumenų, kurie palaiko pusiausvyrą. Galite pastebėti, kad šie judesiai jūsų sąmoningai nekontroliuojami.

 

A – pasvyrimas į priekį; B – pasvyrimas atgal.

 

Pabandykite ir pastebėsite, kad į teigiamas mintis ar teiginius jūsų kūnas reaguoja pasvirdamas į priekį, o į neigiamus – pasvirdamas atgal. Tai įvyksta daugmaž per 10 sekundžių.

 

Nors išoriniai dirgikliai pasiekia mus nuolat ir iš visų pusių, bet kuriuo momentu mes susiduriame su labai ribotu dirgiklių rinkiniu. Kai vairuojate ar einate, valgote, dirbate prie savo stalo, jūs nuolat susiduriate su pasaulio dalimi, kuri yra priešais jus, bet ne už jūsų ar kažkur aplinkui.

 

Todėl kai pasakote kažką, jūsų kūnas suvokia jūsų pačių mintį kaip objektą prieš jus – taip pat, kaip jis suvokia bet kurį kitą stimulą, su kuriuo šiuo metu susiduria. Iš esmės galite įsivaizduoti, kad jūsų teiginiai yra tiesiai prieš jus ir reikalauja atsakymo.

 

Jei jau esate pasirengęs pradėti pratimą, tiesiog pasakykite „besąlygiška meilė“. Sutelkite dėmesį į šiuos žodžius ir pabandykite pajusti jausmus, kuriuos siejate su jais. Po kelių akimirkų pastebėsite, kad jūsų kūnas šiek tiek pasilenkia į priekį.

 

Kai augalą traukia saulės šviesa, jūsų kūnas šiek tiek pasislenka teigiamos energijos, kurią skleidžia šis teiginys, kryptimi.

 

Dabar išvalykite mintis ir mintyse pasakykite žodį „neapykanta“. Pabandykite pajusti jausmus, susijusius su šiuo teiginiu. Kaip ir bet kuris gyvas organizmas stengiasi nutolti nuo nuodingo ar pavojingo objekto, jūsų kūnas per kelias akimirkas nukryps atgal – nuo minties apie „neapykantą“. Labai svarbu: nesistenkite priversti kūno pasilenkti į priekį ar atgal, tiesiog leiskite jam tai padaryti pačiam. Tai yra jūsų pirmasis bandymas gauti atsakymą tiesiai iš savo pasąmonės, todėl nedarykite to per prievartą.

 

Dabar pasakykite tai, kas yra patikima, pvz., savo vardą. Jei jūsų vardas Aleksas, pasakykite garsiai: „Mano vardas Aleksas“. Jūsų pasąmonė žino, kad tai tiesa, todėl jūsų kūnas šiek tiek pasilinks į priekį.

 

Dabar pabandykite pateikti melagingą teiginį. Pavyzdžiui, jei jūsų vardas Aleksas, garsiai pasakykite: „Mano vardas Krisas“ arba „Mano vardas Povilas“. Kadangi nepasakėte savo vardo, pasąmonė šį teiginį laikys klaidingu, o jei išvalysite mintį nuo pašalinių minčių, po kelių sekundžių pajusite, kad jūsų kūnas šiek tiek atsilošia.

 

Prieš pateikdami mintis ar teiginius, nepamirškite išvalyti visų kitų minčių. Jei jūsų dėmesys išsibarstęs, pasąmonei bus sunku nustatyti, į kurį teiginį ar mintį reaguoti.

 

Taip pat labai svarbu būti kantriems. Iš pradžių, kol jūs tik įvaldote techniką, jūsų kūnas gali užtrukti ilgiau, nei tikitės. Nesijaudinkite ir nenusiminkite, jei taip atsitiks – tęskite treniruotę.

 

Daugumai, atliekant šią praktiką, sunkiausia net trumpam atsisakyti sąmoningo kūno valdymo ir suteikti jam galimybę daryti tai, ko jis nori.

 

Svarbiausia yra visiškai sutelkti dėmesį į jus dominantį klausimą ar teiginį. Tiesiog nusiraminkite, išvalykite mintis ir leiskite pasąmonei kalbėti su jumis kūno kalba.

 

© dr. Bradley Nelsonas, „Emocinio gydymo kodeksas. Pasąmonė išgydo bet kokią ligą! ”

 

Informacijos ir iliustracijos šaltinis: http://nashaplaneta.su/


2500
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Naujausius Seniausius Geriausius
Droniuks

Sena versija gryžo labai gerai