Kaip tapti laimingam: 10 svarbių, mokslo patvirtintų žingsnių

Laimė visuotinai pripažinta prasme – tai pasitenkinimas. Ir ji prasideda ne nuo jausmo, o nuo pasirinkimo, kaip žiūrėti į viską, ką turite gero savo gyvenime, nesikoncentruojant į blogus dalykus.

 

Kai mes matome laimingus žmones, atrodo, kad pasitenkinimas yra jų įgimtas charakterio bruožas. Bet žmonės patys pasirenka laimę. Jie paleidžia tai, ko negali kontroliuoti, džiaugiasi paprastais dalykais ir brangina tai, ką turi.

 

10 žingsnių laimės link

 

1. Renkamės dėkingumą

 

Skirkite kas rytą 5 minutes dėkingumui už tai, ką turite. Galite surašyti savo padėką ant lapelio. Dėkingumas nuslopina nerimą.

 

Dėkingumas – ypatinga žmogaus jėga, skatinanti subjektyvią laimę. Dėkingi žmonės sukuria sėkmingesnius santykius, lyginant su tais, kurie nuolat skundžiasi savo gyvenimu.

 

2 .Renkamės atleidimą

 

Pagrindinė depresijos priežastis būna nesugebėjimas atleisti. Kai negalime atleisti kam nors, mes įstringame praeityje. O laimė reiškia gyvenimą dabarties momentu. Atleidimas – tai gerumo ir užuojautos aktas. Gerumas kitiems atitraukia mus nuo asmeninių rūpesčių ir suteikia palengvėjimą.

 

3. Pozityvūs žodžiai

 

Kaip būti laimingam vienatvėje? Mokykitės kalbėtis su savimi. Žodžiai, kuriuos ištariame ir pagalvojame turi galios.

 

Teigiami žodžiai ar paprasčiausias pozityvumo sulaikymas mintyse aktyvuoja kaktinę skiltį ir smegenų žievę. Tai gali paskatinti mus veiksmams ir aktyviam problemų sprendimui.

 

4. Kitų paskatinimas

 

Bendraukite su įdomiais, pozityviais žmonėmis, kurie suteikia jums impulsų vystytis. Išreikškite palankumą, pripažinimą ir pagarbą savo aplinkai už tai, ką ji daro dėl jūsų. Motyvacija ir gerumas kitiems bus atlygintas jums asmenine laime.

 

5. Laiko valdymas

 

Naudinga sudaryti sąrašą, kam jūs skiriate savo laisvalaikį: skaitymui, televizoriui, internetui, bendravimui su šeima, sportui ir pan. Kiek laiko visam tam sugaištate kasdien?

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

 

Dabar surašykite penkis dalykus, kurie jums yra labai svarbūs. Kaip skiriasi šie sąrašai? Kas neleidžia jums susikoncentruoti į tai, kas svarbiausia? Laiko vadyba padeda išvengti nenaudingų darbų ir skirti dėmesį dalykams, kurie daro jus laimingesnį.

 

6. Judėjimas

 

Fizinis judėjimas teikia džiaugsmą. Darykite bet kokius pratimus, kurie jums patinka. Fizinis aktyvumas stimuliuoja augimo hormono ir endorfinų gamybą. Šios medžiagos pataiso nuotaiką ir gerina savivertę.

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

7 .Įkvėpimo paieškos

 

Skirkite laiko asmeninei raidai. Skaitykite knygas, klausykitės įkvepiančios muzikos, žiūrėkite motyvuojančius filmus bei vaizdajuostes. Tai padės pasijusti laimingesniems.

 

8 .Savo tikslo ieškojimas

 

Atsakykite sau į klausimus:

 

Ką aš mėgstu daryti?

 

Kokie užsiėmimai padeda man pasijusti geriau?

 

Ką žmonės mėgsta manyje?

 

Kokia tikroji mano gyvenimo prasmė? Gal padėti našlaičiams, auginti vaikus ar prižiūrėti ligonius? Kad ir kas tai būtų, sekite paskui savo sielos polinkius. Vystykite savo talentus ir realizuokite juos.

 

9. Veikti dabar

 

Surašykite tris svarbius dalykus, kuriuos stengiatės pasiekti. Šalia kiekvieno jų nurodykite klūktis, kurios trukdo jums to pasiekti.

 

Sudarykite planą, kad nereikėtų priekaištauti sau dėl delsimo ir pradėkite veikti.

 

Ženkite mintyse kelis žingsnius, ir pamatysite, kad dalis užsibrėžtų tikslų yra tik kliūčių įveikimas. Nelaukite rytojaus, pradėkite dabar pat.

 

10. Mityba

 

Teisinga mityba gerina fizinę ir psichinę sveikatą. Produktai gali sukelti nerimą arba, atvirkščiai, kovoti su depresija, pataisyti nuotaiką, aprūpinti organizmą reikalingomis maistinėmis medžiagomis, palaikyti gerą savijautą, suteikti žvalumo.

 

Kokia mityba skatinai laimės pojūtį?

 

*uždegimus slopinantis maistas (daržovės ir vaisiai kasdien),

 

*sveiki pusryčiai įgalina pradėti dieną energingai,

 

*perdirbtų produktų atsisakymas,

 

*pakankamas gryno vandens vartojimas.

 

Šaltinis: https://seimairnamai.eu/


2500