Naudingiausias užsiėmimas karantino metu – meditacija

Karantinas ir savęs izoliacija gana nemalonus laikas, tačiau PSO ekspertai rekomenduoja neprarasti pusiausvyros. Jie turi keletą svarbių patarimų, įskaitant rekomendaciją praktikuoti meditaciją.

 

Karantino metu mes turime likti namuose, todėl būtina sukurti palankią atmosferą, kad nekeltume dar daugiau įtampos. PSO darbuotojai sutinka, kad namų atmosfera turi reikšmės žmonių sveikatai ir nuotaikai.

 

Daugelis žmonių mano, kad medituoja tik rytų išminčiai ir šamanai, tačiau taip nėra. Meditacija gali būti įvaldyta be didelių sunkumų. Tai užtrunka šiek tiek laiko, nes meditacija reikalauja nuolatinės praktikos.

 

Tai yra pasinėrimas į save, į savo sąmonę, atsiribojimas nuo išorinio pasaulio keičiant mintis. Tai labai naudinga, nes padeda suprasti save, įvertinti psichologinę ir energetinę būseną.

 

Meditacija gali būti naudojama įvairiems tikslams – ieškoti kūrybinio stimulo, motyvacijos, stiprinti pasitikėjimą savimi, ieškoti atsakymų į dvasinius klausimus, stiprinti čakras ir energiją. Meditacija padės išvalyti neigiamas mintis.

 

Kaip medituoti karantino metu?

 

PSO ekspertai pataria pirmiausia užsiimti savo verslu, kūrybiškomis veiklomis ir mankštintis. Jei negalite dirbti nuotoliniu būdu, raskite laiko sau grįžę iš darbo. Jeigu šiuo metu nedirbate, tuomet kūrybiškai ir pozityviai išnaudokite laiką namuose.

 

Meditacija yra universalus būdas įveikti baimę ir pozityviai nusiteikti. Geriausia medituoti ryte ir vakare. Rytinė meditacija bus daug svarbesnė, nes įkvėps ir nuramins jus visai dienai.

 

Norint sėkmingai medituoti, geriau užsidaryti kambaryje vienam ir susitelkti į save. Jei namuose yra daug žmonių, tuomet pasinaudokite ausinėmis ir maloniais garso įrašais, kuriuose skamba švelni muzika su gamtos garsais. Tai gali būti lietus, krioklys, vandenynas, miškas, vėjas, gyvūnai ir pan.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

 

Patogiai atsisėskite arba atsigulkite, užmerkite akis ir lėtai įkvėpkite bei iškvėpkite. Pripildykite oru plaučius ir juos ištuštinkite. Po poros minučių tokio kvėpavimo pulsas normalizuojasi ir atsistato harmoninga kūno būsena.

 

Reiktų išlaikyti tokį kvėpavimo ritmą ir įtraukti savo vaizduotę. Galite įsivaizduoti save vaikščiojantį prie kalnų upės ar skriejantį ore virš aukščiausio kalno, o gal norėsite pasivaikščioti vienas miške ar vandenyno pakrante. Pakartokite sau: „Aplink mane nėra nieko, kas galėtų sutrikdyti. Aš gyvenu savu ritmu. Aš priimu dalykus paprasčiau ir ramiau. Aš galiu atsipalaiduoti ir pamiršti viską. Jaučiuosi gerai, todėl nurimsta ir mano artimieji “. Arba kartokite sau priimtinus žodžius ar mantas. Tuo pačiu galite įsivaizduoti, kaip jus supa nematomas kokonas, per kurį neigiamos energijos srautai negalės prasiskverbti. Esant tokiai būsenai, jūs turite būti bent 10 minučių, galite 15.

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

PSO teigia, kad meditacijos padeda išsaugoti vidinį stabilumą, priimti svarbius sprendimus su minimalia rizika. Meditacija išvalo protą nuo neigiamų minčių, todėl žmogui tampa lengviau žvelgti į pasaulį.

 

Šaltinis: www.esotericblog.ru


2500