Kaip atsispiriame stresui, taip ir pasipriešiname ligai

0
98

Psichoneuroimunologija yra nauja medicinos sritis. Tačiau šis mokslas, žinomas nuo senovės, tik neseniai pripažintas medicinos sritimi. Ši sritis analizuoja, kaip žmogaus psichika susijusi su jo imunitetu ir galimybe atsispirti ligoms.

 

Gebėjimas atsispirti ligoms yra susijęs su atsparumu stresui. Kaip reaguojame į sudėtingas situacijas, taip ir į ligas.

 

Medicinos mokslų daktaras V. Rotenbergas tikina, kad ne stresas ir jo kiekis mažina imunitetą, o mūsų reakcija į situacijas. Jei nesame išsiugdę psichinio atsparumo, tada pasiduodame stiprioms emocijoms ir negebame adekvačiai reaguoti į situacijas.

 

Įmanoma ilgai ir stabiliai gyventi streso kupinoje aplinkoje, kai kiti net verkia. Yra daugybė šimtamečių žmonių, kurie viską ištvėrė: karus, marą ir badą, revoliucijas ir net kalėjimus … Bet jie išlaikė vidinį stabilumą ir nepasidavė.

 

Jeigu greit pasiduosite ir palūšite, tikėtina, kad neatlaikys organizmas. Taigi, viskas priklauso nuo jūsų asmeninių galimybių. Todėl tikimybė išgyventi padidėja tiems, kurie priešinasi, kaip gali, nepalūžta ir nelaukia išvadavimo ar kitų pagalbos.

 

O tas, kuris vangiai sėdi ir nekelia piršto, kad išsigelbėtų ar pagerintų situaciją, turi daug didesnę galimybę susirgti.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

Taigi ką daryti? Kur bėgti, jei nėra kur bėgti? Kokių veiksmų reikia imtis norint padidinti imunitetą?

 

Prisiminkite sudėtingas situacijas ir patirtą stresą. Kaip reagavote? Ėmėtės veiksmų ar sėdėjote nutirpęs ir laukėte pagalbos?

 

Jei tinkamai reagavote ir nepasidavėte, imunitetas turėtų būti geras.

 

Štai ką rekomenduojama padaryti: ieškokite informacijos iš objektyvių šaltinių kaip sustiprinti psichinį stabilumą. Kalbėkitės su patyrusiais žmonėmis. Juk daugelis žmonių, sėdėjusių kalėjime, išgyveno, nesirgo ir laukė, kada išleis, nes rašė, skaitė, darė pratybas ir užmezgė naudingų pažinčių.

 

Didinkite fizinę ištvermę, paieškokite pratimų, padedančių tvarkytis su emocijomis.

 

Taip pat reikalingas geras poilsis. Kiek įmanoma likite atsipalaidavę. Teisingai kvėpuokite, bendraukite su gyvūnais, būkite gamtoje.

 

Taip pat dr. Rotenbergas rekomenduoja meditaciją. Sutelkite dėmesį į malonų vaizdą ar objektą, sekite kvėpavimą ir taip nurims mintys. Vietoje meditacijos galite melstis.

 

Vidinė ramybė, tvirtas kūnas, pozityvus mąstymas ir gebėjimas net sudėtingiausiomis situacijomis veikti tikslingai – imuniteto pagrindas.

 

Žinoma, prevencija ir sąmoningas taisyklių laikymasis yra be galo svarbūs dalykai. Tačiau ne mažiau svarbus imunitetas. Jūsų asmeninis pasipriešinimas…

 

Šaltinis: www.esotericblog.ru

2500