Mokslininkai atrado penktąją gamtos galią

Be keturių pagrindinių jėgų, mokslininkai atrado ir penktąją gamtos jėgą, kylančią dėl helio atomo pabudimo. Anksčiau eksperimentų metu penktoji jėga buvo matoma dalijantis berilio izotopui. Mokslininkai pastebėjo dar vieną elemento, vadinamo X17, pasireiškimą, praneša portalas Planetanovosti.com.

Penktąją jėgą išvydo Vengrijos Branduolinių tyrimų instituto, vadovaujamo Attila Krashnahorkai, ekspertai. Jei šviesa turi daug energijos, ji paverčiama elektronais ir pozitroniais, kurie atsistumia vienas nuo kito tam tikru kampu.

Pagal energijos taupymo dėsnį, didėjant dviejų dalelių skleidžiamos šviesos energijai, kampas mažėja. Eksperimentų metu procesai vyko 140 ° kampu, o tai prieštaravo teorijai.

Toks elgesys, pasak ekspertų, gali būti paaiškintas visiškai nauja dalele – pagrindinio bozono variantu. Trys iš keturių pagrindinių jėgų turi bozonus, nešančius informaciją apie trauką ar atstūmimą.

Visi eksperimentai rodo penktosios jėgos buvimą, tačiau mokslininkai neskuba daryti skubotų pareiškimų. Jie tęsia tyrimus, kad įsitikintų nauju atradimu. Tikėtina, kad ši aptikta jėga, sujungia matomą ir nematomą materiją.

Šaltinis: www.planetanovosti.com

Taupyti

>> Pagal energijos taupymo dėsnį..

pasirodo “taupyti” yra gilus fizikos dėsnis!