Kad gyvenime pradėtų sektis. 10-ies dienų minčių dieta

Kad pasiektume savo tikslą, svarbu susikoncentruoti į tai, kur einame, o ne į tai, ko bijome. Šią taisyklę amerikiečių rašytojas ir verslininkas Anthony Robbinsas įsisavino per treniruotes automobilių lenktynininkų mokykloje. Visiems savo skaitytojams ir paskaitų klausytojams jis siūlo išbandyti 10 dienų „minčių dietą“, kuri padeda nuteikti smegenis reikalingam sprendimui ir neišklysti iš pasirinkto palankiausio kelio.

 

Kuo ypatinga A. Robbinso dieta?

 

„Minčių dietą“ svarbu pradėti nuo įsitikinimo, kad taip gyvensite visą gyvenimą ir kad ji nebus tik laikina priemonė. Reikės mintyse atskirti brūkšniu visus savo senus įpročius ir pradėti gyventi iš naujo nuo tuščio lapo.

 

Kokia dietos esmė?

 

Reikia praleisti 10 dienų be jokios neigiamos minties. Susikaupti į sprendimus, o ne į problemas, neįsileisti į savo galvą neigiamų žodžių ar griaunančių įsitikinimų.

 

Kai pajuntate, kad kažkas vyksta ne taip, paklauskite savęs: „Kas gero yra šioje situacijoje?“ Kilus problemų (dar geriau – atsiradus mažiausiai jų tikimybei), iškart priimkite sprendimą, neleisdami sau pasiduoti nerimui, abejonėms ir pagundai pasukti į šalį nuo pasirinkto kelio.

 

Jeigu jūs vis dėlto neatsilaikysite ir pateksite į savo emocijų nelaisvę, negraužkite savęs. Iškart po to tęskite „dietą“ ir ženkite toliau. Jeigu pajusite, kad neigiamos mintys užvaldė jus taip stipriai, kad nieko negalite su jomis padaryti, pradėkite 10 dienų „minčių dietos“ ciklą iš naujo. Svarbu, kad jūsų teigiamos mąstysenos periodas būtų be pertrūkių. Rekomenduojama per šias dešimt dienų rašyti dienoraštį, kuriame fiksuotumėte savo pojūčius ir analizuotumėte juos.

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

 

A. Robbinsas tikina, jog po 10 dienų trukusios „minčių dietos jūs nenorėsite grįžti prie savo senų įpročių ir imsite gyventi sąmoningai. Jeigu per šias dešimt dienų užsiimsite ne tik proto, bet ir kūno valymu – pradėsite sportuoti ir sveikai maitintis, – jūsų rezultatai bus dar geresni.

 

Stimuliuojantys klausimai

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

 

Kiekvieną rytą ir kiekvieną vakarą užduokite sau stimuliuojančius klausimus, kad susikoncentruotumėte į svarbiausius tikslus. Ryte: „Kuo aš džiaugiuosi? Kuo aš didžiuojuosi? Už ką jaučiu dėkingumą?“ Ir vakare: „Ką naujo šiandien išmokau? Ką galiu padaryti rytoj, atsižvelgdamas į pamokas, kurias gavau šiandien?“ Šiuos klausimus galima kelti sau atliekant kasdienius darbus, pavyzdžiui, valantis dantis ar gaminant pusryčius.

 

Jeigu visą laiką klausinėsite savęs „Kodėl man nesiseka? Kodėl taip atsitiko būtent su manimi?“, atsidursite aklavietėje. Kad nukreiptumėte nesėkmę pozityvia vaga, užtenka kelti sau visai kitus klausimus, pavyzdžiui: „Ką galiu išgauti iš šios situacijos?“, „Ko mane gali išmokyti šita nesėkmė?“ Taip pat reikia susikoncentruoti į konkrečių problemų sprendimą. Kelkite sau tokius klausimus, kurie jums duotų impulsą pokyčiams.

 

Kai nesąžiningas bendradarbis jo kompaniją privedė prie bankroto ir paliko daugiau kaip 700 tūkstančių dolerių skolą, A. Robbinsas paklausė savęs: „Kaip galiu išsisukti iš šios bėdos? Kaip galėčiau ne tik išgelbėti kompaniją, bet ir padaryti ją stipresnę bei įtakingesnę? Kaip perduoti savo idėjas žmonėms per atstumą (iki to laiko jis rengdavo tik „gyvus“ seminarus)?“ Po to jis įgyvendino frančizės idėją, sukūrė savo vedamų kursų garso ir vaizdo įrašus, kuriuos išplatino po visą pasaulį didesniu nei 7 milijonų tiražu.

 

Waltas Diney, kurdamas savo scenarijus, apibrėždavo kreida dalį sienos ir visi darbuotojai, praeidami pro šalį, turėdavo užrašyti ant jos atsakymą į klausimą, kaip tai patobulinti. Kai siena pasidengdavo atsakymais, W. Disney išrinkdavo geriausius.

 

Jei norite sulieknėti, neklauskite savęs, kokių skanių produktų jums atsisakyti. Klauskite savęs, kokių lengvai pagaminamų ir naudingų patiekalų, suteikiančių energijos, galite įtraukti į savo racioną.

 

Parengta pagal businesinsider.com

 

Šaltinis: https://seimairnamai.eu


2500