Finansinė Vatikano imperija ir jos paslaptys

Pradėjo Linas Esu, liepos 04, 2017, 14:00:07

« ankstesnis - sekantis »
Žemyn

a.t.sielis

Citata iš: Legionas  liepos 19, 2017, 20:05:39@a.t.sielis tai ką sakai iš tiesų labai gražiai skamba, idealistiškai, bet deja realybė visai kitokia.
Kuo ji kitokia? Kad Vatikanas turi menamus turtus? Kad hierarchai turtingi? Galvoju, ar jie iš viso turi asmeninį turtą?

Apie menamus turtus atskira kalba. Atseit, "parduok meno vertybes, gauk pinigų, išdalink". Bet pas juos Evangelijoje tas pats atvejis buvo: "tuos brangius aliejus buvo galima parduoti, pinigus išdalinti vargšams." o Jėzaus atsakymas buvo priešingas.

Jie padarė tas šventoves ir meno kūrinius Dievui, kodėl dabar turėtų parduoti? Meno kūrinių gi nesuvalgysi, jie patys iš savęs yra beverčiai. Jie tampa vertingi tik todėl, kad kažkas už juos norėtų sumokėti pinigus. Bet jeigu kažkas turi tų pinigų, tai kodėl jų ir nemoralizuoti: "turi pinigų, išdalink vargšams".

Tie visi auksai ir blizgučiai irgi turi savo prasmę, žmonėms tai imponuoja, kad Dievo namai žiba, yra prabangos, tada jie pradeda gerbti tą visą dalyką. Mąsto taip: "Jeigu ten tiek aukso, tai gal ta religija iš tikro yra vertinga, jeigu verta tiek aukso". Auksas parodo statusą. Tai turi tam tikrą mentalinį svorį, ne tik fizinį.

Dievui būdingi abu dalykai: turtingumas ir neturtas.

Man irgi nepatinka hierarchai, prabangos naudojimas asmeniniams egoistiniams tikslams. Kai viskas per daug išblizginta, išcackinta, ir paauksuota - tai irgi nėra didžiausias grožis, ir geriausia erdvė. Dulkinas kaimas yra geriau, negu prabangi šventovė. Mieliau širdžiai. Realybė tokia, kad kur yra prabanga, yra egoizmo. Bet apie viską reikia mąstyti išmintingai. Prabanga yra tam tikras religijos lygmuo, ir jis turi egzistuoti, nes Dievas yra turtingiausias.

Citata iš: tadasas99  liepos 19, 2017, 20:16:47pchikologu, mokytoju, gydytoju bei dar keliu profesiju, t.y. Jei pagalba ne produktas ir ne turtas, ir jos neapmokestame tai kodel ne visa?
Tu visiškai teisus, visi šie asmenys neturėtų būti apmokestinami. Mokytojai, gydytojai, psichologai, kultūrininkai, poetai, rašytojai, intelektualai ir pan. - visi jie neturėtų mokėti mokesčių, jokių GPM ir pan. Nes jie atlieka aukštesnes funkcijas. Mokytojas ir gydytojas yra daugiau negu prezidentas, ir kiti valdžios atstovai. Gydytojas gali išgydyti, išgelbėti gyvybę, o prezidentas nieko panašaus padaryti negali.

tadasas99

Citata iš: a.t.sielis  liepos 19, 2017, 20:27:11Jie padarė tas šventoves ir meno kūrinius Dievui

Tu visiškai teisus, visi šie asmenys neturėtų būti apmokestinami. Mokytojai, gydytojai, psichologai, kultūrininkai, poetai, rašytojai, intelektualai ir pan. - visi jie neturėtų mokėti mokesčių, jokių GPM ir pan. Nes jie atlieka aukštesnes funkcijas. Mokytojas ir gydytojas yra daugiau negu prezidentas, ir kiti valdžios atstovai. Gydytojas gali išgydyti, išgelbėti gyvybę, o prezidentas nieko panašaus padaryti negali.

kam dievui materialus dalykai? Kam dievui sventoves? kam dievui meno kuriniai?
 Cia nereikia prisidengineti neva cia dievui, cia ne dievui, cia zmogui, bendruomenei, organizacijai.
 Analogas tatiuruote su kazkuo, ji ne tam kazkam o tam kuris ja sau pasidare.
 
 Sutinki kad poziuris mokesciu atveju turetu buti vienodas baznyciai ligoninei mokyklai ir pan.
 Ok. Bet gyvename valstybeje, (valstybes vienas is bruozu ar kriteriju gyventoju pripazinimas ( pvz es ne valstybe nors kitus kriterijus pvz, valdzia, sienos, uzsienio politika, gyventojai, biudzetas turi bet gyventojai jos nelaiko valstybe), musu valstybeje man irgi daugkas nepatinka, bet gyvenu sioje gybentoju bendruomeneje, pagal jos taisykles kurios sako kad uz visa veikla reikia moketi mokescius, uz pagalbos teikima taippat reikia moketi mokescius nes tai veikla, o baznycia sios taisykles laikytis nenori.

Vitus

Citata iš: a.t.sielis  liepos 19, 2017, 20:27:11Mokytojas ir gydytojas yra daugiau negu prezidentas, ir kiti valdžios atstovai. Gydytojas gali išgydyti, išgelbėti gyvybę, o prezidentas nieko panašaus padaryti negali.
Gali. Prezidentas vienu savo parašu gali išgelbėti tūkstančius gyvybių. Ir tūkstančius gali pasiųsti mirti...

Nematau priežasties, dėl kurios mokytojai, gydytojai ir kitokie "kultūrininkai" neturėtų mokėti mokesčių. Jų toks pat biznis kaip ir kitų. Negi esi įsitikinęs, kad gydytojas būtinai išrašys tokius vaistus, nuo kurių imsi ir pagysi? Iš kokių pajamų gyventų gydytojai ir vaistininkai jei visi ligoniai išgytų? :)



a.t.sielis

Citata iš: tadasas99  liepos 19, 2017, 21:21:50musu valstybeje man irgi daugkas nepatinka, bet gyvenu sioje gybentoju bendruomeneje, pagal jos taisykles kurios sako kad uz visa veikla reikia moketi mokescius, uz pagalbos teikima taippat reikia moketi mokescius nes tai veikla, o baznycia sios taisykles laikytis nenori.
Toje vietoje valstybė tiesiog grybauja. Ką reiškia biudžetininkų apmokestinimas? Ogi nieko kito, kaip tai, kad realiai jiems mokama mažesnė alga, nes viena ranka valstybė duoda, o kita paima. Galėtų iškarto suvesti balansą ir duoti mažiau. Taip ir yra, tik ant popieriaus visi tie skaičiai parašomi, priskaičiuota, atskaičiuota. Pinigai tiesiog prakeliauja pro švietimo ministerijos ir finansų ministerijos sąskaitas.

Fundamentaliai ekonominį pyragą sudaro prekės ir perkamos komercinės paslaugos. Visa kita yra to pyrago dalybos. Tokiu būdu, švietimas, medicina, kariuomenė - visa tai yra pyrago dalybos, tie, kas ima sau pyrago dalį, už tai, kad duoda neekonominį dalyką.

Logiškiausia yra mokesčius imti tik nuo ekonominio pyrago kūrimo, kitaip sakant, jeigu valstybei reikia paimti dalį pyrago ir jį padalinti, tada ir reikia imti tą ekonominį pyragą, t.y. ten kur verslas ir pridėtinė vertė. Turėtų būti tik pelno mokestis ir panašiai, PVM mokestis. Tokiu būdu valstybė pasiimtų pyrago dalį, ir padalintų ten, kur duodamas neekonominis dalykas.

Visi kiti mokesčiai - beleberda. Dar gali būti turto mokestis.

Citata iš: Vitus  liepos 19, 2017, 22:12:19Nematau priežasties, dėl kurios mokytojai, gydytojai ir kitokie "kultūrininkai" neturėtų mokėti mokesčių. Jų toks pat biznis kaip ir kitų. Negi esi įsitikinęs, kad gydytojas būtinai išrašys tokius vaistus, nuo kurių imsi ir pagysi? Iš kokių pajamų gyventų gydytojai ir vaistininkai jei visi ligoniai išgytų? :)
Priežastį įvardinau, tai ką jie daro, nėra ekonominis dalykas. Švietimas nėra prekė, nėra ir ekonominė paslauga. Bent jau dalis švietimo. Tas pats su gydytojais ir kitais. Gydytojo pašaukimas - padėti, palaikyti sveikatą ir gyvybę, o gyvybė - dieviškas dalykas. Karys, valdovas - gali nužudyti, bet negali prikelti. Gydytojas gali pagydyti sužeistą kario, ir bemaž prikelti iš mirštančiųjų. Gydytojui, kad jis būtų tikras gydytojas, reikia užuojautos ir aukštesniųjų intelektinių savybių bei žinių, todėl jis pagal savo statusą yra aukščiau negu karys ar valdovas. Kariui užtenka drąsos ir jėgos. Jėga yra žemiau negu užuojauta.

Valdovai realiai nemoka mokesčių, jie tik juos renka, ir iš jų gyvena, bei padalina kitiems. Valdovai, valdžia, valdininkai. Tie, kas negamina ekonominio pyrago, negali jo ir duoti, todėl juos apmokestinti yra nelogiška. Galima apmokestinti turtą, kad jo per daug neprisikauptų.

Aišku, šiuolaikinėje iškreiptai ekonomizuotoje visuomenėje, viskas laikoma darbu ir bizniu. Todėl su žmonėmis, kai reikia ypatingų paslaugų, jos neteikiamos, o elgiamasi kaip biznyje - nueini pas gydytoją, mokėk, o gydymo negausi, nes jis negydo, o dirba, biznį daro, neturi laiko gydyti, įsigilinti. Dirba kaip fabrike. Nueik pas mokytoją, jis ne moko, o algą uždirbinėja. Ir t.t. ir pan.

.L.U.T.H.O.R.

#34
liepos 19, 2017, 23:19:50 Redagavimas: liepos 19, 2017, 23:25:33 by Legionas
Tai gerai, jeigu tie žmonės ir atlieka savo pareigas nesavanaudiškai, viskas ok. Tik yra dalis žmonių, kurie teikiamomis lengvatomis naudojasi iš savanaudiškų paskatų. Kalbant apie bažnyčia ir žmonių "savanoriškas" aukas. Aukos tampa ne savanoriškomis kai yra "aukų" kainoraščiai ir iš viso to padaromas paslaugų verslas. Dar blogiau, kai esi priverstas mokėti tiek kiek užsiprašo, nes visi tiek moka arba važiuok pas kitą kunigą, bet su šituo jau susigadinsi santykius. Ypač jei kalba eina apie mažesnius miestelius.

Dėl tokių dalykų tada reikia visiems gyvenimą gadint.

paragraf 78

Citata iš: Legionas  liepos 19, 2017, 23:19:50Dar blogiau, kai esi priverstas mokėti tiek kiek užsiprašo, nes visi tiek moka arba važiuok pas kitą kunigą, bet su šituo jau susigadinsi santykius. Ypač jei kalba eina apie mažesnius miestelius.
O kada tu paskutinį kartą buvai priversts mokėti tiek kiek užsiprašo? :)
Nes aš per 20 buvimo bažnyčioje metų, tik pora kart buvau ant tokio kunigo užsirovęs. Bet vistiek daviau kiek norėjau, nes kai pasakydavo kad auka tiek ir tiek, paprašydavau čekio ir viskas išsispręsdavo :)
Šiaip yra kunigų kurie stafkes turi, bet jų nėra daug. Dėl tokių pasitaikančių, kad ir ne dažnų, atvejų susikuria memas ir pradeda atrodyti kad jų pilna

tadasas99

 @Legionas bek pas kita kuniga, nieko nesusigadinsi, pats begau ne karta, del perdideles kunigo savivales.

.L.U.T.H.O.R.

#37
liepos 20, 2017, 17:15:36 Redagavimas: liepos 20, 2017, 17:17:55 by Legionas
@paragraf 78
Šią vasarą :D Na man teko savo miestelyje tokį apturėt(kai dar su tėvais gyvenau), tai gal susidarė toks įspūdis, kad visur pilna tokių. Taip pat keliose vestuvėse būnant. Iš viso 4 kunigai :D Ir visi nedideliuose miesteliuose.
Bet žinai kitiems gal ir nė karto gali pasisekt tokių nesutikt, tai tie sakys, kad nėra tokių kunigų :D  Aišku gali mokėti kiek nori, bet ne visada ir visiems išeina. Kartais veikia ir nežinau kaip lietuviškai rašosi angl. conformity , kai žmonės nenorėdami išsiskirti daro kaip kiti, ypač su vyresniais pastebima(tėvais pvz.). Čia tas: visi tiek moka, tai kaip aš galiu mažiau duot.

tadasas99

#38
liepos 20, 2017, 17:47:17 Redagavimas: liepos 20, 2017, 17:50:03 by tadasas99
As eidamas pas kuniga prasyti paslaugos tikiuosi supratingumo gailescio (pagal situacija) geranoriskumo, uz tai pagal savo galimybes ir sazine atsisdekosiu (tikrai nebus gaila, ir veliau niekam nebegsiu pasajoti kam kada uz ka ir kiek daviau), bet kaip @Legionas pasakoja kartais randi kioskeli be morales supratimo gailescio, pateikiamas paslaugu kainorastis, visa laime kad visada galime nueiti pas kita.

paragraf 78

Tai visokių kunigų būna. Čia kaip parduotuvėje, netenkina sąlygos eini į kitą 😃

tadasas99

 Jo, bet kodel toki kioskeliai ne po viena desimtmeti gyvuoja? Suprantu viebkartini ar trumpalaiki poelgi galima uzglaistyti, bet cia tampa viesa paslaptimi kuria visi zino, bet kaip sioje temoje mineta kad krikscionis turi pasitiketi savo kunigu tai niekas klausimo ir neviesina kas veda i akligatvi, speju kad pan situacija ir su baznycios financais, zino kas gyvena, kas kur namus pasistato, kas kur vaikus leidzia bet negalima apie tai kalbeti.
 
 Nesamone, kalbeti reikia apie viska.

a.t.sielis

Bet pastebėkite, kad norėdami įvesti mokesčius bažnyčiai, ir verslui būdingą atskaitomybę, jūs ją norite ekonomizuoti, o efektas bus toks, kad kunigai taps dar labiau panašūs į verslininkus, su aukštomis kainomis, kainininkais ir t.t.

Norite padidinti tai, kas nepatinka jau dabar :)

tadasas99

Dabar nepatinka kainorastis nes jo neturi buti, jis nelegalus bet egzistuoja, zmones jauciasi apgaudinejami kunogo, jei jis taptu legalus kunigas taptu verslininkas kaip ir visi tai del kainorascio niekas neurgstu, nu del kainos urgstu, bet ne todel kad ji nustatyta o todel kad kad ji perdidele. ;D

a.t.sielis

Kokia prasmė iš viso priklausyti bažnyčiai, jeigu jaučiamasi tarsi "pono-baudžiauninko" santykiuose?

Jeigu "kainos" nepatinka, reikia siekti, kad jų iš viso nebūtų, kas ir yra daroma. Hierarchai yra uždraudę kainininkus ir panašius dalykus, jeigu neklystu, kunigas turi teikti sakramentus neatsižvelgdamas į aukas. O čia lietuviška-materialistiška specifika, kad ne vienas piktnaudžiauja, ir egzistuoja tas "ponas-baudžiauninkas" sindromas.

Juk bažnyčia viduramžiais buvo tokia jėga, kuri turėjo savo žemės, savo valstiečių, ir galėdavo bausti fizinėm bausmėm ir pan. Tai buvo ponas, buvo prievartos santykiai su parapijonimis. Matyt, dar tų laikų reliktas, kad "reikia" priklausyti parapijai, ir "reikia" aukoti "tiek, kiek visi", pagal nerašytą "kainininką".

tadasas99

#44
liepos 20, 2017, 21:19:33 Redagavimas: liepos 20, 2017, 21:23:26 by tadasas99
Citata iš: a.t.sielis  liepos 20, 2017, 20:56:03Kokia prasmė iš viso priklausyti bažnyčiai, jeigu jaučiamasi tarsi "pono-baudžiauninko" santykiuose?

sito seniai saves klausiu.

Citata iš: a.t.sielis  liepos 20, 2017, 20:56:03Matyt, dar tų laikų reliktas, kad "reikia" priklausyti parapijai, ir "reikia" aukoti "tiek, kiek visi", pagal nerašytą "kainininką".
kalbi lygtai kaininkas tik zmoniu lupose egzistuoja, neva paklausiau kiek kaiminka uz krikstynas dave tiek ir as nesu, deja yra ne taip, yra taip kad nueini uzsirasyti del krikstynu santuokos ir pan, ir tau kunigas iskart pasako kiek ta paslauga tau kainuos, arba mano paskutinis atvejis kaledojimas, kunigo pasiuntinukas ateina paklausti ar priimsime ir informuoja kokia kaina seimai, kadangi gyvename su uosviais tai cia jau dvi seimos kainuos dvigubai, paprasiau saskitos, jis supyko ;D
 Cia apie toki kainorasti...

Aukštyn