Pamatiniai kabalistinės alchemijos principai David Chaim Smith

Pradėjo Melekh, balandžio 09, 2017, 22:24:15

« ankstesnis - sekantis »
Žemyn

Melekh

Ištrauka iš audio įrašo.

"Pamatiniai kabalistinės alchemijos  principai" DAVID CHAIM SMITH


Protas savaime išgrynina tai kas yra. Todėl alchemija nėra švino transformavimas į auksą, tai supratimas, jog švinas visada buvo auksu. - David Chaim Smith.

    Tikra ezoterinė išmintis atsiskleidžia nelengvai. Šiais laikais, absčiai perpildytos informacijos edrvėlaikyje realios išminties nepadaugėjo. Nors ir pasirinkimų yra daug ir galimybių gauti dar daugiau ezoterinės informacijos, ne visada gali gauti ko tikiesi. Kartais rašytojams pavyksta pramušti New age  kratinių, pseudo dvasinių fasadų šydus ir sukurti retą aukštos kokybės darbą. Toks ir yra  modernaus mistiko, menininko, David Chain Smith`o kontempliacinis įdirbis tiriant alchemiją, kabalą ir gnosticizmą. Kiekviena jo knyga vis giliau atskleidžia net tik per poetinę „prieblandos" kalbą bei įstabų okultinį meną bet ir eksplikuoja pagrindinį savo moto „kabala supratimui, alchemija praktikai ir gnosis - tiesai".   
     Smith`o paskutinis darbas „Pamatiniai kabalistinės alchemijos principai" viena iš detaliausių kontempliatyvios alchemijos darbų,  kuri  yra struktūruota  kabalos simbolizme ir vaizdiniuose. Savo knygoje jis rašo:  „ Giliausia prasme, kontempliacija yra alchemijos forma kuri paverčia ir suryja dualizmą." Jo kontempliacinės treniruotės sutelktos į „suvokimą, o ne atskleidimą" ir tai   orientuota į  tai, ką jis vadina „pagrindu". Tai nedualistinė sfera vadinama En Sof (tiesiogiai verčiant - Begalinis), kur   transcendencija ir imanencija susitinka pastovios dabarties sandūroje kur komtemplecinė alchemija yra sproginėjanti galimybė. Ši sandūra yra percepcijos galimybė, kur „ pojūčiai susitinka su pojūčių lauku ir protas pamato savo paties mintis". 
    Žmonės klaidingai suvokia Gnosticizmą, nes tai matoma kaip  istorinė anomalija. Knygoje vartojamas terminas gnoseminis daugiau tarnauja kaip simbolinė  praktinė metodologija. Bet norint pritaikyti šią praktinę metodologiją, turi būti pritaikomos tam tikros intelektualinės struktūros, kad priartėti prie gnosticizmo turinio. Tą daro kabala: naudojami kabalos pamatai iš esmės supažindina su amorfizmu. Fenomeną, kurį norėčiau naudoti apibūdinti kaip tai veikia yra „liepsnojančios pliauskos" metafora.  Pliauska - tai struktūra. Ugnis kyla iš pliauskos vidaus, kuri degina pati save iš vidaus. Taip sukuriama struktūrinė dokumentų saugojimo sistema kurios tikslas išskaidyti visa tai. Išskaidymas įvyksta kai vaizdinys panaudojamas praktikoje. Iš čia išnyra alcheminė dalis, nes kai kalbu apie kabalistinę alchemiją, suskirstyti  į simbolių sistemą kuri naudojama ir artikuliuojama taip, kad būtų galima praktikuoti. Praktinė problema, kurią bandau spręsti, būtų sąmonės įpročių virsmai. Kasdieniniai įpročiai gamina įprastų įpročių lauką, kurią mes vadiname realybe, kuris yra kaip sušaldytas vaizdinys suvokiant šį pasaulį koks jis yra. Vieni sustingę dalykai perduoda  stingdančius signalus kitiems ir taip sukuriama realybe, kurioje fiksuojami tik laikini pokyčiai. Ką įprastos būtybės laiko grėsme ar ataka, gnostikiniu požiūriu griauna įprastą pasaulio suvokimą. Gnostinis požiūris nėra orientuotas į laikinus pokyčius, jis orientuotas į nekintamus daiktų pagrindus. Jei įprastų įpročių lauke fiksuojami reliatyvūs dalykai ir kintamieji keičiasi tik santykyje su kitu(laikas, erdvė, identitetas), tai gnostikiniu požiūriu yra domimasi visai kitu: dėmesio centre atsiranda  absoliutaus rūpesčio pagrindu, kurį vadiname žeme arba pagrindu. Nekintamų fenomenų pagrindas kabaloje pavadinamas En Soph.  Ein - reiškia nieko Soph - pabaiga. Nieko - pabaiga. Daiktų pagrindas yra begalybė, kuri neturi jokio galo. Dalykas tame, jog tai buvo nesuprasta, jog En Soph palaiko visuotinai priimtas įsitikinimus, taip pat kaip ir palaiko gnostikinius persilaužimus. Taigi,  pasirodo visuotinai priimtini įpročiai ir nėra jokio pokyčio ant žemės. Pagrindas visada absoliutus, anapus pažinimo ir neapibūdinama, bet paradoksaliai, suteikia patirties. Visuotiniai priimti įpročiai supainioja žmones, ir mes čia kalbame apie okultizmo praktikus bei ezoterikos studentus. Ezoterikos studentai ar dvasiškai orientuoti asmenys irgi naudoja  visuotinai priimtinus įpročius ir  vis dar gyvena tuose įpročių šablonuose. Gnostikinis darbas nori pergalvoti visuotinai priimtus įpročius labiausiai išsilavinusiems šių dienių žmonėms kaip idealistinio materializmo forma. Ką aš turiu omenyje sakydamas, jog realybės pajauta gali būti suvokta mąstymu, jutimu. Mąstymas ir jutimas yra du pamatiniai dalykai suvokiant, jog kasdieninės  būtybės įprato suvokti fenomenus. Elgdamiesi su fenomenais tradiciškai su lūkesčiu, kad viskas, kas vyksta, gali būti suprasta, keletą dalykų nutinka, jog tai, kažkas ką reikėtų atidžiai ištirti. Pirmas dalykas, kas nutinka, sąmonė vėl patvirtina pati save, kaip subjektą. Čia ateina dekartiška ištara, „mąstau, vadinasi esu" Yra percepcija, vadinasi yra ir tas, kuris priima tai. Kai mes turime priimantį subjektą iškart, be jokių prabėgimų savastis atpažįsta savo objektus. Mąstau, vadinasi esu, įmanoma tik tada, jei kažkas iškyla iš sąmonės, kad būtų suvoktas ir įprastai tai būna pats subjektas, suvokiantysis  subjektas tampa savo pačio objektu. Mąstau, vadinasi esu, vadinasi šis objektas kurį priimu esu aš ir tai yra mano protas. Tai suformuoja kilpą tarp subjekto patvirtinimo, kuris patampa paties savęs objektu ir projektuoja  ant viso kito, visų įmanomų galimybių ir patampa dar vienu įpročiu tradiciniuose įpročių laukose. Jei asmuo pastebi šiuos šabloninius pagrindus, kuris galėtų būti supažindintas su ezoterinių studijų praktikais,  tada atsiveria galimybė subjektui išmokti ezoterinės išminties. Studijavimas ezoteriniu ir okultinių menų neatveria realaus  gnostikinio pokyčio. Permainos vyksta, kai visiškai kitas realybės požiūris įeina  į žaidimą. Turima omenyje, jog esminiai gamtos fenomenai tampa pamatiniu rūpesčiu: nekintamas daiktų pagrindas, žemės dalykai.  Kai pažvelgiama į materiją patirties prasmė keičiasi: viskas sujungta su pagrindu, autentiškas  pažinimas neįmanomas, nesuvokiant patirties. Patirtis atsiranda, bet patirtis tai tik laikini pokyčiai, ką sąmonė daro bandant sugriebti savo paties sandara, jausmus, mintis. Tai nieko nepasako apie pačią žemę kaip tokią pačią. Jei mes žiūrėtume vien tik į žemę, mes iškart matytumėme, kad pagrindas nesikeičia, kai pažįsta pats save kaip subjektas. Pagrindas visiškai atviras. Pagrindas yra En Soph, jokios pabaigos, nėra savybių tai apibūdinti, izoliuoti ir įdėti tai į dėžutę. Priimti pagrindą galima paradoksaliu būdu. Ir šis paradoksas eina iki pačios esmės, ką mes vadiname tikru. Iš gnostikinio požiūrio, fenomenai yra be substancijų, tai yra besubstantiškumo paradoksas. Kuris yra atviras, reiškiantis, jog viskas įmanoma, bet tai atveria galimybių horizontus. Atvira gamtos natūra, yra ne tik neapčiuopiama, nesuskaičiuojama, bet visada palaikys savo esminę prigimtį. Bet tai pasireiškia įprastose formose.  Tai yra tai, ką materialistas ar nihilistas paneigs. Įprastai žvelgiant idealistinis materializmas ( materialusis idealizmas, tai ne tik materializmas, bet ir tikėjimas   idėjomis, kurios apibūdina fizikinius daiktus) Ir tai atneša sukietėjimą ar materializaciją į  mąstymo lauką.  Jei elgiesi su savo mintimis kaip realiais substancijos matais, tai ne tik kad gyveni visatoje, kurioje substancionalūs, materialūs dalykai yra, bet ir idėjos ieško atitikimų. Visiškai kitokios prasmės atsiveria Gnozėje. Iš gnostikinio požiūrio, žinojimas neturi šaltinio. Todėl iš suvokimo požiūrio nėra nieko, ką galima būtų žinoti. Jokio subjekto, pradėti šią kilpą, save stiprinančio ciklo, todėl nėra žinojimo šaltinio. Tai vienas iš pagrindinių maginių fenomenų požiūrio taškų, kuris laikosi šiame paradokse. Fenomenai apsireiškia be šaltinių kaip maginė matrica. Pagrindas apsireiškia pats, bet pagrindas niekada nepatampa kažkuo, nesukietėja į kažką. Idėja En Soph sutelkia į šį radikalią žiūrą tiesiogiai priešpastatoma populiari klaidinga nuostata kaip kabalistinė sistema veikia. Ji veikia kaip žemyn besileidžianti hierarchinė sistema kuri substancijuoja kiekvieną raidę. Ein Soph tampa Kether, Kether tampa Hokmah, Hokmah tampa Binah ir tai yra realūs kažko įrašai. Vos tik šis  hierarchinis nusileidimas tampa pagrindu kuriuos realybė yra tiriama tu jau nebeturi atvirai besireiškiančio be substancionalumo paradokso. Turint įprastą mąstymą, Kuris  įrašytas kaip ezoterinis antspaudas  ir tada misticizmas yra neįmanomas.   
    Įprastos prielaidos yra visada paremtos substancionalumu. Tikėjimas, kad prielaidose kažkas yra. Knygoje naudoju terminą, kurio kilmė iš Aristotelio, kuris aptariamas buvo ir kitose kabalos linijose. Sąvoka yra Hylic iš Jidiš kalbos ir jo reikšmė prilygtų aukštoji materija. Įvairių alchemikų tai buvo pavadinta universalios proto substancijos idėja. Tačiau šios idėjos negalima priimti fiziškai. Mes čia kalbame apie realybės realumo jausmą, kaip visišką sukietėjimą, kuris gali egzistuoti ir tobuloje idėjų lauke.  Jei substancionalumas tampa pamatine žmogaus egzistavimo forma, mes turime pasikartojančių priežasties - pasekmės įvykių, kuri diktuos įvykius fenomenų lauke. Grandinė  seka juda mechaniniu būdu: turime kažką ir tas kažkas patampa kažkuo kitu ir t.t. Bet galų gale, mes tikime, kad kažkas ten yra. Iš gnostikinio požiūrio, mes užklausiame kas yra visko pagrindas ir laikomasi požiūrio, jog materija nėra faktas, o nuomonė. Mes remiames vientisumu, pagal kurį teisiame, kas tikra, o kas ne, bei idėjos, kurios su materija tėra tik įpročių lauko pasekmė. Protas turi kietinimo, vientisinuminimo įprotį, kur vėliau tai  tampa nekvescionuojama. Gnostikinė išmintis teigia visiškai priešingai: asubstancionalumo maginių ypatybių paieška ir pastangos atrasti bendrystę, kuri yra dalis paradokso, kuris yra visad atviras vis dar besireiškiantis En Sof.

Mekabciel

#1
balandžio 09, 2017, 23:38:30 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 00:19:28 by Mekabciel
Visad zinojau, jog kompiuteris esu As...
Kartais jis stabdo, neveikia, pakimba... Ir mane nervina... Arba aš susinervinu ir kompas stabdo...

Tarp kitko per 9/11 butent taip ir ivyko, visame pasaulyje kazkokios specifines mokslines tyrimu stotys pradejo elgtis nenaturaliai...

cs

#2
balandžio 10, 2017, 00:47:03 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 01:22:10 by cs
Tavo pateiktis yra gilesnis apsvartymas, net jei labai priteiktas kabalistų požiūriui, atrodo bereikalo perdaug.

Mekabciel

#3
balandžio 10, 2017, 01:44:41 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 01:56:51 by Mekabciel
Pati pirma citata viska paaiskina, o visa kita detalizavimas.
viskas - visa kita.
paaiskina - detalizavimas.
surenka - isskaido.


elteide

#4
balandžio 10, 2017, 12:55:03 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 12:59:00 by elteide
kiek žinau, žydams kabala galima domėtis , bet dabar draudžiama užsiimti praktine kabala, nes netinkamas laikas , silpni žmonės..

cs

#5
balandžio 10, 2017, 15:24:51 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 15:27:45 by cs
Citata iš: elteide  balandžio 10, 2017, 12:55:03silpni žmonės
Pasakyk kurie silpni žmonės...

Nelabai supratau minties, nes jei yra kažkokia kliūtis, reikia ją perlipti.

Melekh

Citata iš: cs  balandžio 10, 2017, 00:47:03Tavo pateiktis yra gilesnis apsvartymas, net jei labai priteiktas kabalistų požiūriui, atrodo bereikalo perdaug.
Sakai, viską būtų galima paprasčiau pasakyti?

Čia gana griežtas, 'radikaliai' permastomas visas kabalos supratimas. Pradžiai sugriaunamas gyvybės medis, kad per jį tiesiai atsiskleistų ugnis / begalinė šviesa. Diferencijuota šviesa suformuoja įpročius, kaip mes matome pasaulį. Todėl misticizmas lieka suspenduotas sefirose, planetose ir kitose gijose.


elteide

#7
balandžio 10, 2017, 18:08:07 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 18:10:15 by elteide
Citata iš: cs  balandžio 10, 2017, 15:24:51
Citata iš: elteide  balandžio 10, 2017, 12:55:03silpni žmonės
Pasakyk kurie silpni žmonės...

Nelabai supratau minties, nes jei yra kažkokia kliūtis, reikia ją perlipti.
na kalba apie moralę, dvasinį žmogų, dabar juk visi nuzombuoti, nuvarginti nėr kada dvasišk. augti, ieškoti, šviestis ir pan. , reikia uždirbinėt pinigus, gražiai gyvent tt ir yra labiau godūs ir nekantrūs ...

cs

#8
balandžio 10, 2017, 18:48:24 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 19:08:18 by cs
@Melekh Tu pats taip pat turėjai suprasti, kas slypi už viso to. Ar mąstei apie didesnes ar aukštesnes galimybes nei tai? Manau, kad tokios gali būti.

@elteide  kokius žmones matai, atitinkamai savijautą turi turėti. Labai įdomu. Bet tai nekalta.

Mekabciel

#9
balandžio 10, 2017, 21:20:23 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 21:43:02 by Mekabciel
Citata iš: Melekh  balandžio 10, 2017, 17:38:03Sakai, viską būtų galima paprasčiau pasakyti?

Čia gana griežtas, 'radikaliai' permastomas visas kabalos supratimas. Pradžiai sugriaunamas gyvybės medis, kad per jį tiesiai atsiskleistų ugnis / begalinė šviesa. Diferencijuota šviesa suformuoja įpročius, kaip mes matome pasaulį. Todėl misticizmas lieka suspenduotas sefirose, planetose ir kitose gijose.
Pratesk minti, kokia esmine zmogaus problema ir kaip ja isspresti?
Ar gali suformuluoti paprastai, be kabalistiniu, gnosticizmo terminu savais zodziais?

Melekh

Esminė žmogaus problema yra jo paties žmogiškumas (blogąja prasme). Pavydai, tingėjimas ir t.t. Kaip tai pašalinti? Kiekvieno kelias skirtingas. Nėra universalių raktų.

cs

@melehk Turbūt nekeltum, ko nesupranti? Aš viską lengvai supratau ir pamaniau, kad kabalistai negali nuvilti ir būti tokie paprasti, primena elementarias pshichologines išvadas, bet nėra mistikos. Visa tai yra medicina ir psichologija, tas kaip išiimtis nerandama ezoterikoje. Pasakyk dabar tiesą. ;) Kaip čia? Man per universalus ir viskam tinkantis pasirodė. Ar reikia dabar jį bandyti paslėpti? Kam išviso ką nors daryti? ;) Tai naudinga visiems žinoti.

Mekabciel

#12
balandžio 10, 2017, 22:17:38 Redagavimas: balandžio 10, 2017, 22:29:37 by Mekabciel
Reik mokėt pavydą naudot, (būt kaip minimum autoriteto išminties lygio ar panašiai), o tingėjimas išvis yra mūsų kaip civilizacijos pagrindinis variklis. Jei netingėtume tai ir sedėtume su titnagu rankose. Juk visos technologijos tik tam ir vystosi, kad mes galėtume nedirbti, o vystytis kita kryptimi...
Tingėjimas verčia mąstyt.

Kaip manai ar susirasi savo raktą be kito žmogaus pagalbos?
Nes jei yra kitas žmogus tai ir keliai nėra jau tokie skirtingi. Yra žinios, kurių  dėka žmogus persitransformuoja ir tos žinios yra universalios, universe. 

Melekh

@cs, man sunku suprasti, ką tu rašai. Pasistenk aiškiau rašyti, nes šokinėja mintys, skaitau po 4-5 kartus postus

"Aš viską lengvai supratau ir pamaniau, kad kabalistai negali nuvilti ir būti tokie paprasti, primena elementarias pshichologines išvadas, bet nėra mistikos. " Čia rašau šiukščius apibendrinimus, tam tikro požiūrio. Pirma reikėtų bent kontempliacija pabandyti atlikti, ar spekuliatyvia dialektika užsiimti, prasivers nauji gyliai. Jei paprasta ir aišku, tai džiugu. Kam komplikuoti tai, ką galima pasakyti paprastai? Okamo skustuvas :)
Kabala apskirtai yra laikomu pagrindu bet kokioje rimtesnėje maginėje sistemoje. Tai turi būti kažkiek aiški sistema. Bet tai tik informacijos trupiniai.


Ar reikia dabar jį bandyti paslėpti?  Niekas nebeslepia to, bet paradoksalu, tapo daug labiau paslėpta nei bet kada. Nors ir gali gulėti prieš nosį pasaulio išminties lobynai priešais ekraną, tai tapo kaip niekad svetima ir tolima.

Jei kyla klausimas "Kam išviso ką nors daryti?", tada, manau, geriausia tam žmogui tikrai nieko nedaryti.


@Mekabciel tai yra išimtys iš 'didžiųjų nuodėmių'. Esmės nekeičia. "it`s all about fun" gyvenimo nuostata ir mcdonaldo orientuota ontologija žmones pavergė ir tampa įkaitais savo pačių sukonstruotų objektų.

Gali padėti ir kitas žmogus, jei žmogus budrus, gali pats atsirankinti. Raktai yra paradoksai.

Mekabciel

Citata iš: Melekh  balandžio 10, 2017, 22:33:01tai yra išimtys iš 'didžiųjų nuodėmių'. Esmės nekeičia. "it`s all about fun" gyvenimo nuostata ir mcdonaldo orientuota ontologija žmones pavergė ir tampa įkaitais savo pačių sukonstruotų objektų.

Gali padėti ir kitas žmogus, jei žmogus budrus, gali pats atsirankinti. Raktai yra paradoksai.
Tai didžiosios nuodėmės taip pat paradoksas, tai natūralus vystymasis, kurį mes įsivardijome, neva nuodėmės. Beto įkaitas labai gerai pradeda jausti ribas iš ko ir vyksta esminės metamorfozės. 



Aukštyn