Arvydas Grigonis. Kvantinė genetika: jau įmanomas žmonių jauninimas?

zmoniu-jauninimasArvydas Grigonis

“Aš užsiimu bio laukų valdymo problemomis jau 40 metų”, – teigė mažai vakaruose žinomas kinų mokslininkas Cjan Kiandžen, kuris atrado revoliucinį, bekontaktį DNR informacijos perdavimo metodą, perduodant šią informaciją per atstumą, iš vieno gyvo organizmo kitam, tiesiog elektromagnetinių (EM) bangų pagalba.

Bet koks gyvas organizmas spinduliuoja elektromagnetines bangas, kurios neša biologinę ir genetinę informaciją, kurią galima perduoti kitam organizmui ir tokiu būdu jį įtakoti ar keisti. Tai gamtos dėsnis, kaip teigia mokslininkas. Mano įrenginys „Biotronas”, leidžia praktikoje panaudoti šį gamtos dėsnį, sustiprinant bio lauko poveikį šimtą ir net daugiau kartų…

Eksperimentai

Kaip teigiama, vienas iš pirmų eksperimentų, kurį atliko šis mokslininkas, buvo savo tėvo atjauninimas. Į kamerą buvo patalpinti jaunų kviečių daigai, kurie aktyviai spinduliavo biologinę informaciją labai aukšto dažnio elektromagnetinėmis bangomis. O į jų perdavimo kamerą, jis patalpino savo tėvą.

Po kelių tokios terapijos seansų, pas pagyvenusį žmogų padidėjo gyvybingumas, ant galvos ataugo plaukai ir net išaugo keletas naujų dantų. Įrenginio veikimo principas buvo, perduoti genetinę informaciją, labai aukšto dažnio elektromagnetinėmis bangomis, kurias spinduliuoja gyvi organizmai, nuo donoro gavėjui. Vienoje iš kamerų, buvo fokusuojama donoro spinduliuotė. O kita kamera, buvo optimaliai adaptuota šiuos dažnius perduoti. Tokiu būdu, vyko bekontaktis genetinės informacijos perdavimas, kurią nešė elektromagnetinės bangos.

Veikiant kukurūzų sėklas naujai išdygusių kviečių bio lauku, aš gavau augalus, turinčius ir kviečių ir kukurūzų požymių. Iš vienos taip paveiktos kukurūzų sėklos, išaugo daug kotų, kaip ir pas kviečius, o varpos labai priminė kukurūzus. Naujosios rūšies derlingumas, viršijo kontrolinę grupę 30%, padidėjo baltymų kiekis. Gautos naujos rūšies savybės, išsilaikė visą jų stebėjimo laikotarpį, 10 metų, kaip teigė Cjan.

Praktikoje panaudojant „Biotroną“, aš atlikau daugiau kaip 500 žmonių gydymą Chabarovsko mieste. Gydymo rezultate, sprendžiant pagal fiziologinius pokyčius, buvo pasiektas pacientų atjaunėjimas 5-10 metų, kaip ir išgydytos kai kurios chroniškos ligos.

Cjan Kiandžen savo laboratorijoje

Kaip teigė mokslininkas – eksperimentiniu būdu, aš taip pat įrodžiau, kad gyvos žąsies bio lauku veikiant neišsiritusį vištos inkubacinį kiaušinį, galima gauti viščiukus su stipriai pakitusiais fiziologiniais požymiais, kaip pvz. odos plėvelė tarp viščiukų kojų pirštų. Triušiukai, kurie buvo paveikti ožkos bio lauku, atvėrė akis tik gimę, kai paprastai triušiukai tai daro tik praėjus savaitei po gimimo. O po trijų mėnesių, ant viršutinio triušiukų žandikaulio pradėjo formuotis dariniai, kurie priminė ragus.

Nevertėtų pamiršti, kad biologinės ar genetinės informacijos perdavimas per atstumą, nėra mano atradimas, kaip teigė kinas. Šis gamtos dėsnis ir jo pritaikymas yra žinomas žmonėms nuo žilos senovės. Mano „Biotrono“ konstrukcijoje, buvo panaudotos senovės kinų medicinos žinios. Aš tik sugebėjau šias žinias panaudoti, sprendžiant savo mokslinį uždavinį, kaip teigė mokslininkas.

Maniškis tyrimas

Pirmą kartą apie šį mokslininką sužinojau per gan kontraversišką Rusijos TV kanalą RenTV, tiksliau pamatęs youtube, vieną šios TV laidos įrašą. Ši informacija man pasirodė itin intriguojanti, revoliucinė, kaičianti iš esmės „žaidimo taisykles“.

Kaip ir moksliškai, mokslinių eksperimentų ir faktų pagalba, patvirtinanti ar bent pritarianti daugeliui ezoterinių teorijų, kas liečia DNR genetinę informaciją, vibracinę ar bangų jos prigimtį ir t.t… Kaip ir keičianti iš esmės požiūrį į DNR, genų inžineriją, kad genų nebūtina redaguoti materialiai ar tiesiogiai, kaip tai mano manymu šiuo metu daro beveik visi genetikai pasaulyje!

Tai mane be galo sudomino ir kad ir šiame TV kanale teigiama daug nepatvirtintų hipotezių, vis tik faktų jie paprastai ne falsifikuoja. Jie tiesiog remiantis kažkokiais faktais, mėgsta daryti drąsias ir toli einančias išvadas, kaip ir retkarčiais transliuoja ir kitų žmonių, tokias pat drąsias ir toli einančias išvadas, dėl ko ir nusipelnė nelabai gero vardo. Bet per konkrečią TV laidą, tai nebuvo vien plepalai, jie parodė net filmuotą medžiagą, apie šį mokslininką ir jo eksperimentus, kuri iš karto matėsi, kad nufilmuota daug seniau, prastesne filmavimo technika ir t.t… Po ko, pradėjau nedidelį savo tyrimą, kad patvirtinti ar paneigti šią informaciją ir tai manęs nenuvylė!

Pradėjus tyrimą, pavyko rasti nemažai informacijos, apie šį mokslininką ir jo eksperimentus. Eksperimentai panašu, kad buvo realiai atlikti ir šis metodas greičiausiai yra veikiantis. Bet juk tai reiškia revoliuciją! Tai reiškia tai, kad fiziškai kištis prie kažkieno genetinės DNR informacijos, kad ją pakeisti, mums iš viso nereikalinga. Kad pakanka aukšto dažnio elektromagnetinių bangų ar tiesiog mikrobangų, imtuvo ir siųstuvo, kad tai padaryti!

Tai reiškia ir tai, kad greičiausiai atstumas irgi nesvarbus, kad ir kita planeta, žvaigždė ar net galaktika ir t.t… Tai reiškia, kad daugelis pasaulio mokslininkų greičiausiai vargsta be reikalo, bandydami dirbti su materialiomis DNR molekulėmis ir kitomis dalimis, kažkaip jas koreguoti, sintetinti – kurti dirbtinai ir t.t… Kaip ir kiek daug finansavimo eina ant tokių eksperimentų!

Potencialas

Tai žmoniją gali atvesti ir iki kelionių po kosmosą, be kosminių laivų ar realių skrydžių, pvz. transliuojant elektromagnetinių mikrobangų pagalba, kažkur į kosmosą, mūsų ar ir įvairių kitų Žemės gyventojų ar augmenijos DNR informaciją! O gal net tokiu būdu perduodant vaistus ar jaunystės eliksyrą kitiems? Pvz. dideliais atstumais… Galbūt visai mūsų planetai iš karto?

Pvz. transliuojant tai iš palydovo į planetą, pvz. ištisiems kontinentams! Ar tokiu būdu kažkur kitur, labai toli, atkurti mūsų gamtą, augmeniją ar net ir pačią žmoniją, galbūt ir visą civilizaciją! Ar taip perduoti net ir kitą, panašiai užšifruotą ar elektroniniu būdu pakeistą informaciją. Susimastykite apie potencialą! O kas jeigu tai jau kažkas darė seniau? Gal net mes čia atsidūrėme tokiu pat būdų? Kosmose įvairių bangų pilna ir jų visada tenai buvo. O tai juk gali būti tiesiog mums dar nežinomos ir nesuprantamos technologijos ir žinios.

Kaip įvairūs pulsarai, kvazarai kosmose, ištisai spinduliuoja įvairias bangas, kaip aš kartais tai vadinu – jų „mantromis“. Tik mūsų mokslininkų, galbūt subjektyviu manymu, jie yra natūralūs dangaus kūnai. O kas jeigu tai tiesiog labai tolima mums ir sudėtinga technologija? Juk yra net ir mokslinių teorijų, kad ši visata gali būti tiesiog holograma. Kaip ir šią teoriją, šio mokslininko atradimai, irgi neblogai paremia, kas liečia efektyvų ir jau galima sakyti patvirtintą, elektromagnetinį DNR informacijos perdavimą.

Paslaptis ar pripažinimo trūkumas?

Įdomu tik kodėl tai buvo paslaptyje? Kiek suprantu, žinant šio mokslininko biografiją, viskas prasidėjo dar šaltojo karo metu, tuo pačiu ir Kinija ne visada buvo draugiškuose santykiuose su pvz. Sovietų Sąjunga ar juo labiau ji ar rytų blokas, su vakarų bloku. Gal kažkas tai palaikė paslaptimi ir per daug šios informacijos neskelbė užsienyje?

Ar daugiau finansavimo mokslininkams tiesiog pavyko gauti, kas liečia tiesioginį DNR genomo redagavimą? Ką jie galbūt dėl to ir pasirinko. Juk gyventi ir kažką valgyti, irgi reikia! Nes DNR informacijos redagavimas ar perdavimas elektromagnetinėmis bangomis, vienas dalykas, jau beveik ne biologija, o fizika (past. galima sakyti – kvantinė) ir net beveik elektrotechnika ar net informatika, pvz. jeigu dar ir redaguoti šias bangas kompiuterio pagalba, pvz. prieš transliaciją…

Kaip ir tai nereikalauja tokių išlaidų ar finansavimo, kaip mano manymu pakankamai klaikūs ir nevalyvi bandymai patiems žmonėms tiesiogiai ir materialiai redaguoti DNR, sintetinti DNR molekules ir t.t… Kur dažnai viskas, kiek suprantu yra daroma atsitiktinio pataikymo metodu. Kadangi DNR molekulės yra mažos, maži biologiniai informacijos vienetai, kurie mano manymu turi stiprią bangų ar vibracinę prigimtį, į ką dar genetikai ir šiandieną greičiausiai neatsižvelgia. Bet tai jau kiek kita istorija. Nors ir šio mokslininko eksperimentai, labiausiai prie to priartėjo ir greičiausiai disponuoja realiais rezultatais!

O galbūt tai buvo tiesiog nesuprastas ir nepripažintas atradimas? Nes mokslininkai dažnai ignoruoja įvairias alternatyvias ar senovines žinias, ypač jeigu konkrečiu keliu eiti ar jį tikrinti, net neketina patys. Tada lengviausiai tai paneigti, ypač jeigu trūksta fantazijos, net įsivaizduoti, kaip tai gali veikti. Galbūt ir taip. Gal jie net neanalizavo, nesupratę pilnai moksliškai, šio atradimo veikimo principo ar tiesioginių ryšių. Kadangi aparatas remiasi kinų medicinos žiniomis, kuri, kiek žinoma, nėra paremta mokslu. Nors kvantinę fiziką, šiandieną, tai turėtų stipriai sudominti!

Kitas klausimas, kas būtent šiame aparate paremta kinų medicina? Galbūt tai tik pati koncepcija – idėja apie bio laukus? Nes pagrindinė teorija ir informacija yra pilnai moksliška. Tiksliai nurodytas ir puikiai bet kokiam fizikui suprantamas veikimo principas. Abejonės gali būti tik dėl pačių bio laukų, kuriuos mano manymu turi visi objektai kosmose, pvz. galaktikos, žvaigždės, planetos, žmonės ar kiti gyvi organizmai ir t.t… Kaip ir gydymas bio lauku, ne tokia jau ir fantazija, pvz. reiki, cigunas ir t.t…

Mokslininko vardas – informacijos paieškos gairės

Šio mokslininko vardas, kurį pirmą kartą užfiksavau, buvo rusų kalba (Цзян Каньчжен), kuriuo paieškojus pvz. Google, galima rasti nemažai rusiškos informacijos, apie jį, jo eksperimentus, kaip ir video įrašų apie tai. Sužinoti jo vardą anglų kalba, buvo daug kebliau ir sunkiau.

Skirtingi šaltiniai jį verčia skirtingai. Na kinų kalboje yra ne vienas dialektas, kuriais galima skirtingai užrašyti tą patį žodį ir net jis gali skirtingai skambėti, kas dar labiau viską apsunkina ir neaišku iš kokio dialekto tiksliai versta į anglų kalbą, bet panašiausi variantai yra šie, pradedant nuo mano manymu pačio adekvačiausio: Jiang Kan Zheng (šiuo vardu eina rasti net jo knygų, pvz. Amazon, žr. žemiau), Tszyan Kanczhen, Jiang Kanzheng. Skirtingi vardai Google, gali irgi duoti informacijos apie jį, bet kad pagerinti jos randamumą, verta pridėti tokius raktažodžius, kaip pvz.: DNA, scientist, electromagnetic ar EM, fields ir t.t…

Mokslininko biografija

Gimė 1933 m. vasario 5 d. Kinijoje, Hanių tautybės;

Baigė mokyklą geriausiais iš visų rezultatais, dėl ko gavo teisę rinktis profesiją;

Užbaigė Kinų medicinos universitetą, buvo fiziologijos katedros asistentas;

Būdamas ketvirtame universiteto kurse, parašė savo pirmą mokslinį darbą, apie bio laukų valdymą ir nusiuntė jį Kinijos komunistų partijai, už ką gavo laboratoriją;

1963 m. pirmą kartą išsakė savo idėją apie žmogaus gyvenimo prailginimą iki 150 ir daugiau metų – už ką buvo apkaltintas idealizmu, areštuotas, pasmerktas pažeminimams ir smurtui. Kaip bausmę, gavo priverstinų darbų: ganė kiaules, plovė tualetus;

1966 m. rugsėjį – atliko pirmą nepavykusį bandymą pabėgti į Sovietų Sąjungą iš Kinijos, po ko buvo pagautas, apkaltintas tėvynės išdavyste, pereinant į priešo pusę, įrašytas į įskaitą;

1971 m. – sėkmingai pabėgo į Sovietų Sąjungą, kur atsidūrė be dokumentų ir iš jo buvo atimtas diplomas. Dirbo sargu, po to laborantu.

1975 m. – nežiūrint į tai, kad tuo metu neturėjo diplomo, pradėjo gydyti žmones. Tris kartus už tai buvo persekiotas;

1979 m. – oficialiai reabilituotas Kinijoje;

1989 m. – gavo sovietų pasą;

Arvydas Grigonis, zulus.lt