Egiptas ekstrasenso akimis

Vienas iš mūsų klientų buvo suinteresuotas, kad mes dėl konkrečių mistinių apeigų, konkrečiu laiku atvyktume į Karnako šventyklą, esančią buvusioje Senovės Egipto sostinėje Tebuose (dabar Luksoras).

Tiesiogiai atvykti iš Rostovo prie Dono problematiška, todėl mums teko per turistinę agentūrą skristi į Hurgadą. Tai žymiai patogiau, nei leistis į Egiptą sava eiga. Skrydis truko kiek daugiau kaip tris valandas. Mes iš anksto „apžiūrėjome“ kelią ir jokių netikėtumų čia, kaip ir numatėme, nekilo.

Hurgados aerouostas nustebino tuo, kad čia nebuvo astralinių esybių. Ne taip kaip mūsų aerouostuose, kur knibžda energoinformaciniai parazitai – visų rūšių esybės, energetiniai vampyrai ir kitokios astralinės šiukšlės. Paprastai esybės mėgsta didelius žmonių susitelkimus. Jokių dirbtinių energetinių valomųjų konstrukcijų aš nepastebėjau. Arba jos buvo padarytos labai profesionaliai, arba aerouostas geografiškai išsidėstė vietoje, kurios astralinės esybės privengia.

Nebuvo jų ir viešbutyje, kur apsistojome. Labai malonus viešbutis. Vadinosi jis „San end Si“ ir stovėjo antroje linijoje nuo jūros – visiems rekomenduoju. Čia, skirtingai nei aerouoste, aiškiai jautėsi, jog darbuojasi ekstrasensas. Egiptiečiai, pasirodo, rūpinasi ne tik fiziniu poilsiautojų komfortu, bet ir jų energoinformaciniu saugumu.

Toliau prasidėjo siužetas ir „Dienos sargybos“. Naktį apsilankė dvasia ir tiesiogine to žodžio prasme užregistravo mus. Ilgai, ir iš pradžių nesvetingai aiškinosi mūsų vizito į Hurgadą tikslą ir perspėjo, kad mes nenaudotume savo sugebėjimų viešbučio teritorijoje. Aiškiaregė, kuri atskrido kartu su manimi, norėjo įsigyti kelis „darbinius“ papuošalus iš sidabro ir dvasia patarė jai, kur būtent geriausia tai padaryti ir net pasakė kainas. (vėliau supratome, kad egiptiečiai prekeiviai turistams užkelia kainas kelis kartus).

Ekstrasenso pasirodymas tarp turistų, matomai, nelieka nepastebėtas. Ir apskritai pas juos viskas kitaip – į subtilųjį pasaulį jie žiūri labai rimtai ir pagarbiai. Bet kokie, net nesąmoningi magiški ar ekstrasensoriniai veiksmai viešbučio teritorijoje buvo užkertami labai staigiai ir negailestingai. Ekstrasensą mes išaiškinome lengvai – tai buvo pagyvenęs arabas su labai sunkiu, dygiu žvilgsniu. Viešbutyje jis buvo vyriausias, kažkas panašaus į valdytoją. Jis buvo visur ir stengėsi laikyti mus tiesioginio regimojo kontakto atstumu, matyt, jis ir apsilankė pas mus, kad užregistruotų.

Konfliktuoti su egiptiečiu ekstrasensu mes neketinome ir paskirtu laiku iškeliavome į Luksorą. Kelionė per Egiptą labai savotiška. Dešimtys autobusų susirenka į didelį karavaną irlydimi policijos važiuoja per dykumą.

Netoli nuo Safago miesto galima pastebėti didžiulį demoną, prirakintą prie uolos sudėtingais ir ganėtinai senoviškais užkeikimais. Demonas (taip jį vadinsiu paprastumo dėlei) iš visų jėgų stengiasi ištrūkti ir apribotas judėjimo laisvės prasme, tarsi šuo ant grandinės, mėgino pasiekti autobusus. Sukrečiantis reginys, bet pasakysiu tiesiai – skirtas ne silpnų nervų žmonėms: tokia tamsi, gyvuliška, neaprėpiama masė, apipainiota ugniniu hieroglifų tinklu. Kas jis toks ir kodėl prirakintas dykumoje, mes nesiaiškinome. Demonas turėjo mums sunkiai suvokiamą jėgą, galbūt jis čia įkalintas nuo piramidžių statybos laikų – labai jau priminė senovės dvasias, aprašytas Lavkrafto kūriniuose.

Pirmas sustojimas Luksore prie Mnemono kolosų. Didžiuliai didingi pusiau sugriuvę monumentai. Nėra jokios energetikos – akmenys ir nieko daugiau. Užtat šalia yra fantastiško pavidalo energetinė konstrukcija. Aš iš karto supratau, kas tai yra. O pasirodžiusi dvasia patvirtino mano prielaidas. Dar vienas dvasių registracijos punktas. Viskas organizuota rimtai, dvasia duoda man tam tikrą ženklą ir pasakoja, kad visi reikšmingesni paminklai Egipto yeritorijoje yra uždaryti specialiomis magiškomis apsaugomis ir turistai ten gali pajausti tik silpną Jėgos atgarsį. O ženklas atveria „priėjimą prie Jėgos“ iki lygmens, kuris man, dvasioms manymu, neleistinas. Likusiems mūsų grupės nariams tokių ženklų nedavė – pakako vieno visiems.

Ženklas suveikė už kvartalo nuo Karnako šventyklos. Tokios jėgos aš dar niekur nebuvau patyręs. Erdvė buvo tiesiog užpildyta tankios vibruojančios energijos.

Daugybei turistų Karnako šventykla atrodo tik kaip seni, gerai išsilaikę griuvėsiai. Pusiau suirusios dievų skulptūros, sienų liekanos, į dangų šaunančios kolonos, kambarių, koridorių labirintai. Vizualiai viskas atrodobūtent taip, bet šventykla iki šiol tebeveikia! Jėgoms, kurias į šias vietas pasikvietė faraonai, neegzistuoja laiko sąvoka. Čia svarbu judėjimas tam tikra kryptimi. Tikroji šventyklos esmė atsiveria tik tuo atveju, jeigu eini nuo centro link vartų, per kuriuos įeina turistai (ten, kur dvi eilės sfinksų su avinų galvomis).

Einant šia kryptimi, turite šansą sutiksi senuosius dievus ir tuos, kurie jiems iki šiol tebetarnauja. Fiziniame lygmenyje šiuolaikiniai Karnako žyniai niekuo nesiskiria nuo paprastų egiptiečių. Vienas tokių žynių davė mums ženklą, pakviesdamas pasukti į neišvaizdų šalutinį koridorių, kuris nuvedė mus į turistams neprieinamą šventyklos dalį.

Subtiliąjame lygmenyje šventyklą valdo vyriausias žynys. Vietinių Saulės kulto tarnų žodžiais, vyriausiojo žynio dvasia gyvens čia tol, kol „nesuirs į dulkes paskutinis dievams pašvęstas akmuo“. Žynys, nors ir neturi fizinio kūno, atrodo didingai ir daro įspūdį savo jėga. Jis buvo visa galva aukštesnis už mus, apsivilkęs raudonais drabužiais, apvedžiotais auksu. Šiuolaikiniai žyniai labai bijo jo, kadangi šiais laikais jis atstovauja vienai iš didžiųjų jėgų, kuri sieja žmonių pasaulį su senųjų Egipto dievų pasauliu. Suprantama, kad be Vyriausiojo žynio žinios ir sutikimo nė vienas magas negalės atlikti šventykloje jokio veiksmo.

Turistams svarbiausia įspūdžiai, o ne pokyčiai… Keista stebėti, kaip per tankų žmonių srautą astraliniame lygmenyje praeina permatomos senųjų dvasių, žynių, vergų figūros,, o virš jų stovi vyriausias žynys, kuris įdėmiai stebi kilonas tiek gyvų, tiek nebegyvų žmonių – jam jie visi atėjo į jo šventyklą, ir jis žino, kodėl čia kiekvienas tų žmonių atsirado.

Po Karnako, kur atlikome viską, dėl ko, tiesą sakant, skridome į Egiptą, mums liko kelios poilsio dienos. Mes apžiūrėjom įžymybes, pasimaudėme Raudonojoje jūroje, suvažinėjom į kelias firmos pasiūlytas ekskursijas. Apie vieną jų norisi papasakoti smulkiau. Tai jūros ekskursija į vietą su gražiu pavadinimu El Guna.

El Guna, arba egiptietiška Venecija – tai dirbtinė sala Raudonojoje jūroje, supilta pagal vieno milijonieriaus projektą jūros žvagždės pavidalu. Pasakiškas grožis: ryškiai mėlyna jūra, kanalai, žymių žmonių kotedžai, pati brangiausia žemė Egipte (taip sakė gidas). Tipo toks rojus turtingiems turistams ir milijonieriams.

Tačiau žvelgiant ekstrasenso akimis, ši vieta paradoksali. Pirmiausia – čia pilna įvairių rūšioų energetinių parazitų, esybių, biovampyrų (bent čia Egipte radome kažką panašaus į aiškiaregiams įprastą Rusijos atmosferą). Antra – gamtinės jūros dvasios nė nėmano globoti šią vietą. Dvasios pasipiktinusios ir nepatenkintos, kad čia buvo supilta sala. Panašu, kad statant El Guną ekstrasensai nedalyvavo – netipiška Egiptui situacija. Dvasia pasakė maždaug štai ką: „Mes galim sunaikinti salą tik su dalimi sausumos, todėl ir susilaikome nuo panašių veiksmų“. Dvasios kerštauja kitais būdais – subtiliai ir išradingai. Čia gerokai sustiprėja negatyvūs žmonių polinkiai. Pavyzdžiui, jeigu sutuoktinių pora turi tendenciją nutraukti santykius, tai jūros dvasios šią tendenciją sustiprins. Jeigu žmogus linkęs vienokioms ar kitokioms „nuodėmėms“, tai jūros dvasių jėgos privers jas pasireikšti kuo stipriau. Aš jokiu būdu nenoriu sumenkinti turistinio šios nuostabios vietos patrauklumo, tiesiog objektyviai išsakau savo nuomonę. Keista, kodėl niekas iki šiol nesusitarė su jūros dvasiomis. Šita teritorijai apskritai kaip ir nepriklauso Egiptui subtiliąjame lygmenyje. Fiziniame lygmenyje viskas labai gražu ir, kaip dabar madinga išsireikšti – glamūriška.

Žmogui, kuris sugeba regėti subtilųjį pasaulį, kelionė į Egiptą bus labai turininga ir naudinga. Tik pakliuvę į Egipto žemę, nepamirškite „užsiregistruoti“ vietinių subtiliųjų esybių bendrijoje, kitaip jums teks pasitenkinti tik poilsiu, nuostabia jūra ir fiziniu įžymių vietų variantu.

Šaltinis: visokybes.com

Įdomu? Sudominkite ir kitus! Pasidalinkite ir tęskite skaitymą.
Dalintis

Junkitės prie mūsų Facebooke
ir
sekite mus Instagram @anomalija.lt

Aš jau Jus seku (uždaryti ir daugiau nerodyti)!

Rekomenduojami video:

0 Comment authors
Naujausius Seniausius Geriausius
Tėja

O kaip užsiregistruoti? Gal kas paaiškintų.